Panasonic Lumix DMC-ZX3 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-ZX3 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Aniel01 09-12-2011

Een echte aanrader! Compact en met een Leicalens.
Maakt super mooie foto's. De camera is door iedereen simpel te bedienen. Ook voor minder technische mensen.

saric 21-07-2011

Als vervanger van de panasonic FX10 gekocht.Na 5 jaar intensief gebruik( in de kroeg,op school, vakanties etc) en duizenden foto's ging hij kuren vertonen. Omdat we erg tevreden waren over dat toestel zijn we weer voor een panasonic lumix gegaan.Tot nu toe tevreden over de ZX3. Goede foto's, filmpjes van 's avonds iets minder. Batterij gaat lang mee. Over duurzaamheid nog niks te zeggen pas 4 weken in bezit.

FotoCameraGebruiker2 20-05-2011

De HD video's zien er heel goed uit, ook bij weinig licht. Daar ben ik heel blij meer. Maar...

De foto's vallen tegen, bij daglicht zijn ze meestal wel goed, maar soms wat bleekjes/wazig.

De focus blijft niet op gezichten staan (volgt niet) zoals bij veel vergelijkbare camera's wel zo is.

Binnenshuis bij lamp licht zijn de foto's knalgeel en dat is er zelfs met photoshop niet uit te halen. Mijn vorige (2-3 jaar oude camera van vergelijkbare prijs) maakt veel mooiere plaatjes.

Tenslotte is de camera zoom lens al 3 keer stuk gegaan. Blijft hangen en geeft dan system zoom error. Gelukkig 3 x binnen de garantie termijn gerepareert.

Barry-V 01-10-2010

heb lang getwijfelt over canon,sony,en ben door de lens bij panasonic gekomen. het zoom berijk is goed en hele duidelijke foto's.heb eigenlijk geen slechte dingen over de camera. had alleen toen ik hem kocht met foto's maken een rode streep over de de foto ben toen terug gegaan naar camera4all en hebben zonder problemen de camera om geruild en voor het ongemak heb ik er nog een camera tasje er bij gekregen. dus een prima service. en deze camera wie ik nu heb doet het perfect.

thalenh 07-06-2010

Een fijn toestel, lang ziten twijfelen tussen de TZ 10 en de ZX3. Toch gekozen voor de compacte ZX3.
Makkelijk mee te nemen, past in borstzak. Maakt mooie foto's, de foto's vergeleken met een Canon Ixus. Kwaliteit vergelijkbaar.
Heel makkelijk in gebruik, voorkeurprogramma makkelijk wanneer je overschakelt van b.v. landschap naar portret. 8x zoom in de praktijk meer dan voldoende, bij 8x zoom moet je eigenlijk al vanaf een statiefje werken, bij 10x zoom moet je dus eigenlijk altijd een statief(je) gerbuiken

jwdewit90 24-04-2010

Mooie camera,
Uiterlijk: compact en handzaam, past nog goed in de broekzak en dat met 8 maal optische zoom!

Functies: Prima veelzijdige camera die in veel omstandigheden goed weet wat hij moet doen. Niet volledig handmatig in te stellen. Je kunt voor jezelf bepalen of je dit als nadeel beschouwt. Ik vind het persoonlijk wel een nadeel, maar niet groot genoeg om deze camera links te laten liggen.

Foto kwaliteit:
Uitstekend, mooie heldere platen. Het valt me wel op dat de flits vrij snel bijspringt.
Bij wat donkere opname wel ruis zichtbaar, is alleen bij andere compacts ook het geval.
Al met al een zeer complete (video)camera. De hd video heb ik nog niet eens benoemd. Zeer goede kwaliteit video waarbij ook gezoomd kan worden, hierbij blijft het geheel in focus!
Voor vragen post gerust!