Nikon COOLPIX A1000 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon COOLPIX A1000 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Maartje 03-01-2021

niet voor amateurs

Helaas, niet klikklakklaar, leuke foto. Reageert traag, vervormt kleuren. Je krijgt niet op de foto wat je met je ogen ziet. Bij inzoomen wordt de foto veel beter dan van ver af, zowel qua scherpte als kleur. Als je niet oplet sta je ineens met een lege batterij als je hem een tijdje niet hebt gebruikt. ik denk dat ik eerst een cursus moet doen. De case die er bij hoort kan je niet aan je pols laten hangen. Beter een ander tasje zoeken. Opklapflitser is wel handig. Behalve als je die vergeet op te klappen, is je foto nog mislukt. Je foto snel naar de telefoon voor een appje naar het thuisfront werkt, maar is toch een aardig gepruts. Ik mis bewerkingssofware om foto's handig te importeren.

Pluspunten

• prettige afmeting
  • zal kwalitatief echt wel goed zijn
  • veel mogelijkheden
  • foto kan naar telefoon gestuurd
  • een zoeker voor slecht licht

Minpunten

• ingewikkeld
  • pakt kleuren niet goed bij slecht licht
  • Bijgevoegde handleiding is zeer beperkt.
  • filmpje maken gaat niet intuïtief goed

FHF 22-03-2019

Goede camerea met veel opties

Geschreven voor: Nikon COOLPIX A1000 zwart

Ik heb het product pas net, maar al zeer tevreden, schiet erg scherpe foto's.
Er zijn nog genoeg functies op te ontdekken maar ook op basis standen al meer dan tevreden.

Pluspunten

• kantelbaarscherp
  • licht goed in de hand

Minpunten

• geen touchschreen

Frank 23-02-2019

mooie kleine camera

mooie handige stevige camera met veel instellingen. heb deze gekocht naast mijn spiegelreflex. voor wanneer ik niet met een grote tas wil slepen maar toch mooie foto's wil maken.

Pluspunten

• Handig
  • Stevig

Minpunten

• nog niet tegen gekomen