Olympus FE 47 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus FE 47 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

31759 30-06-2013
Geschreven voor: Olympus FE 47 zwart

ik ben een semi-pro fotograaf en wilde er een kleine camera bij hebben om wat uit te kunnen proberen voor ik grotere foto's ga maken met 24,3 MP camera, deze FE47 is echt het geld waard, als je de instellingen goed maakt is hij uiterst scherp ook de batterijen en accu stand moet goed ingesteld staan en dan gaat hij lang mee, het is geen camera voor de huismus fotograaf, maar een door gewinterde fotograaf kan hier uitstekende foto's mee maken.

ika45 02-10-2011
Geschreven voor: Olympus FE 47 blauw

Miskoop geweest. We hebben allerlei instellingen en dergelijke geprobeerd maar het blijven slechte foto's. Een enkele foto is scherp maar de meeste zijn slecht, echt waardeloos.
De batterijen trekt ie heel snel leeg, moet om de haverklap nieuwe batterijen in doen en dat terwijl we ook nog 2500 mph batterijen hebben.
Dit voor een een olympus, had er meer van verwacht. Echt afrader!!!!

LEFcamera 16-05-2011
Geschreven voor: Olympus FE 47 rood

Slechte Camera.
Echt af te raden
Zeer veel ruis voor een 14 megapixel camera.
Deurposten worden bijvoorbeeld rond

Templeton73 09-05-2011
Geschreven voor: Olympus FE 47 zilver

Advies: niet kopen. Echt een miskoop. Een slecht camera, lcd scherm ging snel kapot. Ik was blij dat ik een smoes had om een andere camera te kopen.

Foto-henk 23-11-2010
Geschreven voor: Olympus FE 47 zilver

Fijn compact toestel. Probleem met batterij nog niet gehad. Heb in set up gekozen voor alkanine batterij.

Mark Maessen 23-10-2010
Geschreven voor: Olympus FE 47 zwart

Geeft na een uurtje al aan "batterijen zijn leeg", maar die zijn helemaal niet leeg. (ander fototoestel doet het hier nog de hele dag op)
Dus neem 10 volledig opgeladen batterijen mee aan het begin van de dag, anders mis je misschien belangrijke foto's.
Binnen (indoor hallen bijvoorbeeld) waardeloze foto's.Overbelicht onderbelicht (flits werkt niet snel genoeg) en met zoom zeer vage pixels.
In het donker/met schemer zie je niets op het scherm, zodat je geen idee hebt of je object goed gesitueerd is op het beeld.

Moniekkk 13-10-2010
Geschreven voor: Olympus FE 47 zwart

Ik raad deze camera echt af! Voor 14 megapixels had ik zeker meer kwaliteit/scherpte verwacht. Zodra er geen "buiten"ligt is is het meteen bijna onmogelijk goede foto's te maken. Het kan aan mij liggen natuurlijk maar ik heb alle standen geprobeerd en krijg dan alleen maar onduidelijke foto's. Ook vreet hij batterijen! Ik kan de camera maar 45 min gebruiken en dan zijn ze al leeg. De volgende dag zijn de batterijen ineens weer vol(!).

Mijn vorige camera van Olympus met maar 5 megapixels was vele malen beter!

loe3038tm 26-08-2010
Geschreven voor: Olympus FE 47 blauw

Ik heb een FE47 á €165 aangeschaft en daarin ben ik teleur gesteld. De bijbehorende uitleg is erg minimaal, na eerst zelf geprobeerd te hebben om een datum op de foto te krijgen dat niet lukte heb ik geschreven en daarna opgestuurd naar de leverancier. Die lukte het ook niet. Dan geschreven naar olympus. Daarkreeg ik de mededeling dat datum op de foto niet mogelijk is. Inmiddels is de terug breng tijd voorbij. En nu ligt hij ongebruikt in de kast. Nu heb ik een prima toestel van de LIDL waar wel/of niet een datum op de foto komt te staan. Voor €95