Panasonic Lumix DMC-FS10 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-FS10 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

klaas f 21-12-2011

Ik heb hem nu iets langer dan een jaar. Het is gewoon een basismodel, daar is de prijs ook naar. Verwacht dus geen spiegelreflexcamera foto's.

De video's vind ik behoorlijk duidelijk, het is tenslotte een fototoestel, kunt alleen niet zoomen tijdens het filmen.

Het klopt dat niet altijd alle foto's even duidelijk zijn, maar dat heeft vaak ook met de instellingen te maken. Foto's knippen in daglicht of normaal licht is geen probleem, andere situaties is soms wel een gepruts. De intellegent scene mode heb ik geprobeerd, maar vond ik niet echt wat dus kan daar niet veel over zeggen.

Kortom ik denk dat dit een goed toestel is voor deze prijsklasse. Een vriend van mij heeft een canon ixus (ook basismodel) en daarmee is deze vergelijkbaar. Vond persoonlijk deze mooier.

MOlivier 26-04-2011

Meer dan de helft van de foto's is bewogen, hetzelfde als onderstaande negatieve reviews. Hij is momenteel in onderzoek bij de verkopende partij, maar wat er ook uitkomt, ik doe hem sowieso weg, wat een onding!
Soms zijn foto's zo slecht dat mijn oude webcam die 1.2megapixel foto's maakte scherper is dan deze camera!

4Ton 26-02-2011

Camera maakt mooie foto's, maar dit is al de 2e die binnen korte tijd kapot gaat. De eerste na ca. 1,5 jaar en de tweede binnen het halve jaar. En dan stuur je de camera op met de mededeling dat je aanspraak maakt op garantie; krijg je later een niet definieerbaar pakketje aan de deur met het verzoek €61 te betalen. Blijkt hierin de ongerepareerde camera te zitten! Niet even bellen of mailen van tevoren dus wat de uitkomst is, maar gewoon afleveren en klant laten betalen voor 'niets'. Het blijkt dat de schade bestaat uit 'vochtschade'. Gezien mijn normale gebruik (niet in de regen) en de tweede die nu uitvalt vraag ik me af of deze camera niet ernstig gevoelig is voor vocht. Volgende dus geen panasonic meer.

Sheddy 05-10-2010

ik had deze camera 3 dagen geleden gekocht voor de verjaardag van mijn vriendin maar wat een teleurstelling zeg!! alle foto's die ik maak, zeg maar 8 van de 10 zijn onscherp. van dichtbij iets scherper maar de rest echt vreselijk. ik ga hem morgen proberen te retouneren en hoop dat ik mijn geld terug krijg om voor een ander merk te gaan want dit doet echt niet. hij zag er zo leuk uit en de spec. waren echt geweldig maar de praktijk doet anders kennen, echt jammer want voor de rest is het een leuke camera, start snel op, mooi uiterlijk, licht lekker in de hand, makkelijk menu maar neeeee!!! niet doen!!! kies voor iets anders en laat je niet verleiden!! groetjes S.

Franco 24-07-2010

HP toestel 6 jaar geleden: baksteen, traag, belabberde filmpjes, slecht bij kunstlicht en batterijen na 5 minuten leeg. Daarna een Casio EX-S600: 300 foto's op 1 lading, sneller, supercompact en 640 x 480 filmen. had 4 jr geleden behoorlijke tests en gebruikersreview. Nog steeds zijn camera's niet zo plat als die casio. Nadeel: matig bij kunstlicht. FS10 gekozen o.b.v. goede ervaring met FS6 van vriendin. Filmkwaliteit veel beter, tot 10x zoom (geen digitale maar bij lagere instelling; 3MP), veel beter bij kunstlicht. Geen movie edeting en direct movie button op toestel. Wel groter display, meer macro. En dat voor de helft van wat de Casio destijds kostte! Kortom: toptoestel voor mooie prijs.

lup 29-06-2010

Leuke point-to-shoot camera, wilde eigenlijk gaan voor de tz7, echter voor mij is zoom ondergeschikt aan pure fotokwaliteit, want ik was ronduit teleurgesteld over het resultaat van mijn sony cybershot w290. Wilde dus gaan voor een (aanzienlijk) duurdere compactcamera. Heb het af laten hangen vanm een flink aantal tests op internet,kon qua fotokwaliteit eigenlijk niets vinden wat er in de buurt kwam, niet in deze prijsklasse en ook niet wat erboven. Ik heb er nu een 500 foto's meee gemaakt, en kan alleen maar zeggen dat het resultaat absoluut niet teleurstelt. Mooie, scherpe foto´s en levendige kleuren, zeker in de landschapsfunctie! Mijn enige punten van kritiek tot op heden is de matige hd/filmkwaliteit (wist ik al uit de testen) en het feit dat bij foto's in Ai-stand met veel zonlicht de lucht wazig wit/ongeaccentueerd wordt. (weet iemand misschien hoe dit is op te lossen? witbalans en EV al geprobeerd, maar geen resultaat) Verder geloof ik dat je voor dit geld op dit moment absoluut niets beters zult aantraeffen.

JeanPaulOpperman 28-06-2010

Leuke camera, maakt goede foto's in zowel automatische als handmatige stand. Camera oogt niet echt degelijk, maar ligt wel fijn in de hand. De video functie had er net zo goed niet op kunnen zitten, want de HD kwaliteit is ronduit slecht, beelden zijn trillerig en erg veel bewegende ruis (zelfs met een gewone blauwe lucht). Alles bij elkaar voor de prijs een leuke compacte camera die best goede foto's maakt.

edwin73janssen 18-06-2010

Super handig en compact fototoestel, dat alles in zich heeft om perfecte foto's en video's te maken!
Op de auto stand kan iedereen mooie foto's maken.In deze prijsklasse gewoon de beste keuze!

Richard1234567891 02-06-2010

Perfecte prijs / kwaliteitverhouding. Ik heb een FZ18 en nu deze erbij omdat deze handig en klein is. Wat een mogelijkheden. Een weer de typische duidelijke menustructuur van panasonic. Verder 12 MP en 28mm groothoek. Eens kijken welke ik meer gebruik, deze of de FZ18. Mensen, niet twijfelen doen. Ik heb vandaag bij MM gekocht voor 124,-.

bbr50 23-05-2010

Camera enkele weken in gebruik. Werkt uitstekend, duidelijke menu's, makkelijk om mee te werken. Mooie scherpe foto's. Ben zeer tevreden.

Peppl 22-05-2010

Camera is supermooi vormgegeven, de roze versie is minder fluorroze dan de afbeelding doet vermoeden, echt prachtig strak design.

Helder lcdscherm waar alles goed op te zien is.
Foto's in de iAutostand werkelijk prachtig en superscherp. Ook de beauty-mode en babys en dieren mode levert een prachtig resultaat op. Macro stand is perfect. Makkelijk in gebruik en voor recreatief gebruik meer dan voldoende opties om leuke (vakantie)kiekjes te maken.

Kortom een supercamera van panasonic voor een formidabele prijs!

lbergsma 26-04-2010

Stop maar met zoeken, met deze camera heb je de meeste en de beste mogenlijkheden.
SUPER sterke accu en de camera kan ook alles zelf.
Voor deze prijs krijg je niets beters.
Goedkoopste bij Digideals.