Casio Zoom Exilim EX-Z2000 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Casio Zoom Exilim EX-Z2000 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mr Rick2 06-01-2011

De groothoek lens 26mm en de 5x optische zoom, en het compacte formaat zijn de voornaamste redenen waarom ik hem gekocht. Ik heb ondertussen al heel veel foto's gemaakt en ik kan niet anders zeggen dat vooral de buitenopnames werkelijk schitterend zijn. Als ik de foto's vergelijk met de foto's van de digitale canon spiegelreflexcamera die ik ook bezit, en de dure Sony van een vriend, is het opvallend hoe prachtig de kleurweergave van de casio is. De foto's ogen scherp, ook onder slechte lichtomstandigheden doet deze camera het heel goed. Ik hou van de vele instelmogelijkheden zoals scherpte, verzadiging en nog veel meer, maar ook leek kan super gemakkelijk de juiste instelling vinden met de optie best shot.
Volgens mij een camera die thuis hoort in de top 10 Een aanrader wat mij betreft!