Olympus µ-5010 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus µ-5010 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Ganzerik1971 09-02-2012
Geschreven voor: Olympus µ-5010 roze

Camera nu paar maanden in bezit.
wat een enorme slechte camera
Enorm langzaam, slechte kwaliteit fotos en inderdaad alles overbelicht.
Daarnaast zijn alle fotos onscherp als je inzoomt.
Buiten nu in de sneeuw fotos maken is geen doen want alles is wit.
Zeker geen aanrader, jammer jammer jammer je verwacht van Olypus top kwaliteit!

bramw89 21-03-2011
Geschreven voor: Olympus µ-5010 zilver

Heb deze camera gekocht voor het maken van leuke opnamens van mijn vakantie.
Ben zwaar teleurgesteld in de kwaliteit van de foto's. De kleuren zijn veel te soft en de flits overbelicht alles. Daarbij komt de de camera erg traag reageert wat verschikkelijk irritant is bij snelle opnamens.
De film kwaliteit is daarin tegen wel weer voldoende alleen dat hoeft van mij niet, anders had ik wel een filmcamera gekocht.

saartje1 18-03-2011
Geschreven voor: Olympus µ-5010 zwart

Deze camera aangeschaft via ING rentepunten.
Toto dusver ben ik er tevreden over, redelijk veel mogelijkheden en de foto's zijn scherp.Ook avondopnamen zijn goed gelukt en ik vind de macro-instelling erg prettig voor 't fotograferen van mijn verzameling, haarscherp!

ceebee23 17-11-2010
Geschreven voor: Olympus µ-5010 blauw

Had hiervoor een Sony camera met 10MP, hebt getwijfeld tussen deze camera en een Sony.
Ben blij dat ik deze hebt genomen, zowel foto als video van zeer goede kwaliteit. De camera voelt degelijk aan en er zit een heel duidelijk Nederlandstalig menu op. Ik ben zeer tevreden over deze camera.

gerom 15-11-2010
Geschreven voor: Olympus µ-5010 roze

Deze camera maakt zeer scherpe foto's en ook de films zijn van zeer goede kwaliteit. Ik heb mijn videocamera weg gedaan omdat deze niet zo goed filmt als deze camera. De negatieve beoordelingen van deze camera snap ik niet, zal waarschijnlijk wel aan een verkeerde instelling of vieze lens liggen.

Gery537 17-09-2010
Geschreven voor: Olympus µ-5010 zilver

Camera begin augustus gekocht. Getwijfeld tussen overeenkomstige Sony met panoramafunctie en HD filmmogelijkheden. Foto's vallen tegen grove korrel voor 14m. Films zijn redelijk. Toestel is nu al defect toestel verslikte zich in een panoramafoto. Alles werd zwart en daarna niets meer. Gebeurde in China. Olympus was niet bereid meer te werken aan een omruil actie/reparatie daar. Slechte service van Olympus alleen maar verwijzen naar klant-leveranciers relaties, vaststaande procedures en garantie voorwaarden. Ik hoop dat de reparatie goed verloopt.

tsteenstraten 10-06-2010
Geschreven voor: Olympus µ-5010 roze

Als trouwe Olympus fan deze camera gekocht, wegens leuke specs en betere opties dan mijn oude Olympus camera.
Ben erg teleurgesteld door de prestaties, maakt zeer onscherpe foto's, lijkt of er een witte waas over alles heen ligt. Heel korrelig en grof bij inzoomen.
Ook na opsturen naar Olympus geen verbetering.
Oude camera van 3,2 megapixels tien keer beter