Fujifilm FinePix Z300 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix Z300 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

janoos 22-08-2011
Geschreven voor: Fujifilm FinePix Z300 zwart

Op zich een prima camera, alleen binnen 2 maanden een barst in het lcd scherm, en aangezien de gehele instelling van de camera via het touchscreen gaat, kunnen de instellingen niet meer veranderd worden. Valt overigens niet onder de garantie van de camera. Dus ik zou een andere camera overwegen.

pell 26 17-07-2011
Geschreven voor: Fujifilm FinePix Z300 wit

Gebruik hem voor mijn werk. fotograveren van werkstukken in het onderwijs.
Klepje open schuiven en foto's maken. Kan op verschillende standen , eenvoudig om dit te wisselen.
Bevalt mij prima.
Heb zelf een spiegelreflex, maar deze heeft de grootte van een gsm, dus je neemt hem sneller mee in de broekzak. Hij is ook stevig door de metalen omhulsel.Aanrader

naam 1887 29-01-2011
Geschreven voor: Fujifilm FinePix Z300 zwart

Qua gebruik is hij heel duidelijk.
Wat mij tegen valt is dat hij de kleuren niet echt laat overkomen.
B.v. een donker rode roos wordt roze.
Bij koud weer reageerd het toestel niet.
Je wilt toch ook foto's kunnen maken op de piste of als je aan het wandelen bent.
De inzoom mogelijkheid is ook beperkt.
Bij fofo's veraf pakt hij het verste gedeelte en laat iets wat ernaast is of ervoor heel donker overkomen.
Hij is traag met instellen.