Fujifilm FinePix Z10fd oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix Z10fd oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

patje141 31-10-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix Z10fd blauw

Leuke camera voor weinig geld alleen de duurzaamheid is niet geweldig, na een avondje stappen blijkt het scherm van binnen te zijn gebroken(en dan drink ik niet) volgens leverancier is het een bekend probleem... alleen jammer dat ie dit achteraf zei!! SD kaart viel niet uit te lezen op pc. Bedieningsgemak laat ook te wensen over.

Qnubbus 24-08-2008

Mijn dochter(12jaar) zocht een camera. Na de review gekozen voor deze camera. Software wordt dus niet geinstalleerd. Ik gebruik wel m'n kaartlezer. Gaat altijd goed. Is makkelijker dan software.
Mooie camera voor kleine handjes. Veel mogelijkheden, en een overzichtelijk menu.

Huib54 29-07-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix Z10fd rood

de Finepix z10fd heb ik uitgekozen omdat mijn vriendin goede ervaring heeftmet haar Z3 alsmede de prijs. Camera werkt goed en ook de macro opname die ik gemaakt heb in een vlindertuin zijn van goede kwaliteit. Wat betreft de hopeloze PC software (FinePixViewer) die er bij zit die gebruik ik maar niet het duurt echt minuten voor alle foto's zijn geladen. Steek nu mijn SDkaart los in een kaartreader en zie de foto's in 10 seconden met de software van mijn mobiel. (1 week in bezit)

cherryfan 19-06-2008
Geschreven voor: Fujifilm FinePix Z10fd groen

de Finepix z10fd was uitgekozen door m'n dochter van 11 voor haar verjaardag. Het is een leuk toestelletje, dat veel kan voor z'n prijs en lekker klein is. Foto's lukken tot nu toe altijd.
Maar wat een hopeloze PC software (FinePixViewer) zit er bij ! Het duurt minuten voor de camera is herkend, hij laadt altijd alle foto's (ook al waren ze bijna allemaal al eerder geladen) en je kan ook de foto's op de camera niet selecteren voor upload. En als ik de SDkaart los probeer te lezen is hij niet herkenbaar... Hopelijk heeft iemand anders een goede methode om fotos snel te laden want dit is niet bruikbaar.