Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Panasonic DMC-LS80 roze

Bekijk alle Digitale camera's

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMC-LS80 roze op Kieskeurig.nl.

wjstort 10-05-2009

Ik heb deze camera 3 weken geleden gekocht en ik moet zeggen dat ik zeker niet teleurgesteld ben.
Het is een fijn toestel, gemakkelijk in het gebruik en heel veel mogelijkheden.
Ook de fotokwaliteit vind ik goed.
Ik gebruik Ni-MH 2500 batterijen en deze gaan lang mee (minstens 200 foto's waarvan minimaal de helft geflitst.

Eeuwe Boonstra 27-03-2009
  • Product maand in bezit

Super camera voor zijn geld!

Ik moest eigelijk een cameraatje hebben voor mijn handel, dus veel foto's zou ik niet maken.
Ik had er niet meer dan 100 euro voor over omdat ik toch heel weinig foto's maakte (anders kocht ik wel een Panasonic TZ5). Ik ging voor een Panasonic en dus ook meteen voor kwaliteit. Ik kwam bij de LS80 uit.

Hij maakt voor zijn geld super goede foto's, de resolutie enzovoorts ligt heel hoog. Het enigste waar ik mij nog wel eens aan erger is dat waneer het een klein beetje donkerder word, de flits meteen gaat werken en zet je die uit het je ruis in je foto's.

Maar heb je weinig geld over voor een camera, koop een Panasonic, beter voor je geld krijg je ze niet!

P.S., Alle electronische producten die ik koop word automatisch Panasonic, en super kwaliteitsmerk!

joop11 14-02-2009

deze camera een paar maanden in mijn bezit, en ik kan u zeggen, dat u voor deze prijs een fantaschtische camera koopt, die gemakkelijk te bedienen is en heel mooie foto,s maakt, super ding. Hij draait op 2 gewone penlite,s, die heel lang meegaan, voor vele mooie foto,s.