Casio EXILIM Zoom EX-Z1080 Pink roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio EXILIM Zoom EX-Z1080 Pink roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

schuurenzo 09-02-2009

Het is een heel mooi fototoestel, als je aan het twijfelen bent of je dit fototoestel wilt kopen moet je dat zeker doen. Ik heb er nog nooit spijt van gehad.

SonjaT 14-12-2008

Ivm een grote reis in de planning naar de Pacific, zocht ik een goede camera. Voorheen de Olympus-F240, echter die beviel totaal niet meer. In deze camera past een zeer gangbare memory-card SD(HC). Ik heb de camera gebruikt bij dag en nacht en zeker de foto's in het donker van gebouwen en (zonder flits) van kerstsfeer op straat bevielen me zeer ! De BS-optie is zeker leuk, maar de camera is zo makkelijk in bediening, dat dit net zo snel gaat. Maar bij alle camera's zijn de foto's bij daglicht en zeker met zon het mooist. Bij ISO hoger dan 800 veel ruis. Hou de ISO in het donker op 400, is goed genoeg. Soft-flits is ook erg fijn.
Camera is al met al erg simpel in bediening, veel opties en ik ben tot nu toe tevreden met het fotoresultaat ! Een aanrader !

TtD 06-10-2008

geweldige camera voor zo'n lage prijs. sterke punten: zeer zeer scherpe foto's vanwege een grotere 0.57 sensor, groter dan t gros met slechts 0.43. handig plat model, makkelijk in de broekzak. weinig knopjes, dus gebruiksmakkelijk. batterij loopt wel snel leeg. snelle starttijd; en snelle afdruktijd. grote vide formaat, hd ready.
tot nu toe, helemaal geweldig.

henks65 28-09-2008

Het toestel heb ik aangeschaft naar aanleiding van de positieve beoordelingen.
Aangezien ik nogal kritisch ben moet ik zeggen dat hij me goed bevalt.
Het opstarten gaat super snel en de kwaliteit van de foto's zijn m.i. zeer goed.
En geen last van beeldruis.
Ook de best shot functie is zeer handig.
Je kunt de filmpjes die je gemaakt hebt direct afspelen via een kabel op de tv.
De kwaliteit hiervan is goed.
Het is gewoon een ideale point and shoot camera.

Mr Sylvester 11-04-2008

Ik (ervaren fotograaf) heb zelf een Nikon P5100, prima camera en handig in gebruik, met voordeel extra flitser plaatsen. maar toen ik de Z1080 kocht voor mijn vrouw was ik verbaasd over het scherper beeld, de snelheid van focusseren, en onder BS een aantal mogelijkheden die ik bij Nikon node mis.Gelukkig mag ik de Casio soms lenen! En goedkoper! Een aanrader deze Casio