Fujifilm Finepix A820 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm Finepix A820 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rutger2 26-07-2008
Geschreven voor: Fujifilm Finepix A820 zilver

Leuke camera, alleen jammer dat hij veel tijd nodig heeft om scherp te stellen en de foto's op te slaan.

Mr. Ali B 25-03-2008
Geschreven voor: Fujifilm Finepix A820 zilver

Geweldige camera. Spijt dat ik zolang die oude HP hield. Deze camera is handzaam, gebruikersvriendelijk, heeft mooi LCD scherm, geeft prima foto's en gaat spaarzaam om met gewone (kwaliteits) AA batterijen.

Enige minpuntje is de wat verstopte zoomknop. Aanrader!!

filmpjemaker 29-02-2008
Geschreven voor: Fujifilm Finepix A820 zilver

Deze camera aangeschaft voor erbij. Dit vanwege de compactheid, past zo in het zakje van het overhemd.
Voor deze prijs geweldige kwaliteit en mogelijkheden.
Camera presteert boven verwachting.
Probeer zeker eens de verschillende voorkeursinstellingen. Deze presteren vaak beter dan de automatische stand.
Is inmiddels mijn 2e Fuji. Vind de kwaliteit beter dan van menige Canon die gauw zo'n 50% duurder is.
Enige nadeel: geen ouderwetse zoeker. Alleen het beeldschermpje, wat overigens goed uit te lezen valt.
Rapportcijfers gegeven op basis prijs/kwaliteit.

Rutger_ned 30-12-2007

Zeer goede camera,
voor deze prijs zeer veel mogelijkheden.

de foto's zijn mooi scherp en helder.

Mr Herman2007 18-12-2007
Geschreven voor: Fujifilm Finepix A820 zilver

Nadat ik mijn Kodak C613 weer terug had gebracht, ben ik op zoek gegaan naar een andere Fujifilm camera.....ik dacht dat ik lang zoeken moest, maar ik kwam uiteindelijk bij mij om de hoek terecht, een Fujifilm A820. Een geweldige camera, voor weinig geld. Het belangrijkste...hij maakt echt hele mooie foto's. Dat sommige mensen al tevreden zijn met de Kodak C613, kan ik niet goed bij. Blijkbaar hebben ze nog nooit een Fujifilm geprobeerd. Ook de voorgeprogrammeerde instellingen zijn geweldig; neem nou de instelling voor in het museum, ik heb foto's gemaakt in het Tropenmuseum: geweldig. Zonder flits en geluid, en haarscherp. Maar je kunt hem ook redelijk handmatig instellen. Videofimpje met geluid. Het filmpje is wel klein van formaat, maar als je het filmpje op dvd of vcd zet wordt het formaat vergroot.
Er zit een mooi programma bij om de foto's op je pc te zetten. Ik raad iedereen aan om eens een Fujifilmcamera te gaan proberen............
De camera heeft maar 2 kleine nadelen: hij is een beetje dikker dan de A500, en het knopje voor de zoom zit niet op een fijne plaats

Funske 07-12-2007
Geschreven voor: Fujifilm Finepix A820 zilver

Mooie camera, groot scherm en heel eenvoudig te bedienen. Elke handeling geeft eenomschrijving in tekst op het beeldscherm, dus erg handig voor oudere gebruikers. Prima camera met hoge resolutie voor dit geld. Niet voor professionele foto's maar uitstekend voor normaal gebruik. Zoom in en uit een beetje lastiger te bedienen, zit om de ontspanknop heen. Wel een mooi groot scherm. Aanrader !!

brick 23-07-2007
Geschreven voor: Fujifilm Finepix A820 zilver

De A820 vindt ik een geweldige camera, als je kijkt wat de mogelijkheden zijn die op het toestel zitten, zeker voor die prijs. Kwaliteit/prijsverhouding qua prestaties is heel goed. Alle voorkeuzeinstellingen in het scherm worden in het nederlands benoemd en uitgelegd, ook heel gemakkelijk. Heel duidelijk en makkelijk bedienbare menuknoppen. De foto's die ik gemaakt heb zijn goed(in de nachtstand en de natural lightstand wel wat ruis, maar dat mag bij 800asa en wat betreft de macrofoto's, die zijn echt heel goed en met de vele instellingen die op de camera zitten kun je eigenlijk elke situatie aan.
Kortom kleine camera, grote prestaties, kan niet anders zeggen.