Panasonic Lumix DMC-LS60 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-LS60 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

rekka 27-06-2007

sinds een maand in bezit en heb er echt lol in om foto's te maken. Het is natuurlijk vooral nog uitproberen maar het toestel wijst op zich.
Leuk is ook dat je de foto kunt bijsnijden en de 'burst-functie' voor leuke actie foto's.
Camera ligt makkelijk in de hand en kan eventueel in de broekzak worden meegenomen !
Ideale camera, vooral voor de beginners !

Rob Stuart 02-06-2007

Na een aantal dagen met deze compacte camera te hebben gewerkt moet ik zeggen, klasse!

Ik gebruik deze camera als ik op reis ben en wanneer de kids een camera mee moeten nemen.
Mijn eigen camera is een Nikon D50 met 4 lenzen.

Wat maakt deze camera zo goed. Allereerst het lensje is prima. Daarbij heeft men met dit toestel de mogelijkheid om automatische teschieten en automatische met zelf regelende ISO waarde. Dit laatste is interressant wanneer met matig licht toch snel bewegende opbjecten dienen te worden gefotografeerd. Let wel op dat in deze instelling de ruis zal toenemen. Deze camrea kan zijn ISO waarde opvoeren naar ver boven de 1000ISO.
De bij deze hoge ISO waarde is ruis normaal maar in vergelijking ,et de Nikon D50 toch heel goed te nomen.

Ik las op andere reviews dat men teleurgesteld was over de ruis. Mijn antwoord hierop is dit heel normaal bij ISO 800 en ISO1200!!.
Zet de camera op automatische maar met vaste ISO waarde, tussen 100 en 400 en je hebt perfecte plaatjes.

Top!

Mr bart1980 08-04-2007

prima toetsel . maakt zeer mooie foto`s en handig in gebruik en natuurlijk een gunstige prijs

ArievG 12-03-2007

Veel noise (ook bij lage ISO) , of een te zware JPEG compressie, dit kan ik niet beoordelen.

Als je foto's op ware grote weergeeft blijft er (te) weinig detail over.

Filmpjes hebben helaas geen geluid, zijn wel van goede kwaliteit en breedbeeld formaat optie!.

steps2007 08-03-2007

helemaal geweldig deze nieuwste panasonic.
haarscherpe foto's net als zijn grote broer fx-7 die ik al langer heb!!
alleen minder snel, maar dat is logisch
,voor dit geld heb je de absolute top in kleine dig.compactcameras.
erg veel voorkeuzes maar op auto gaat alles uiteraard ook heel goed. ook 16:9 foto mogelijkheid.
heeft ISO voorkeuze setting waar je onder slechte lichtomstandigheden toch schitterend scherpe foto's maakt.
snel zoom knop om onmiddelijk in te zoomen op je onderwerp.