Sony DSC-W35 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-W35 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

richard roskam 16-01-2009
Geschreven voor: Sony DSC-W35 zilver

Het leek mij een geweldige camera maar helaas, de foto's zijn snel bewogen en daardoor onscherp. Wie heeft er een TIP!

GoofyCats 08-03-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W35 zilver

Ik heb de camera nu ongeveer een half jaar.
Ben er zeer tevreden over. Het is uit de doos halen en de rest gaat bijna vanzelf.
De accu gaat lekker lang mee, bediening is simpel van het toestel.
Een nadeel vind ik de knop voor de voorinstelling van de foto, deze verdraaid makkelijk als je het toestel uit het (niet meegeleverd) hoesje haalt.
Ik heb zelfs al 2 maal een foto laten afdrukken via een online winkelketen op het formaat van 50x70 cm. Deze afdrukken zijn gewoon zeer exelent.

Kortom, een aanrader.

Thomas11 06-03-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W35 zilver

Een erg compacte en mooi vormgegeven camera die makkelijk in gebruik is. Ik heb dit toestel nu ongeveer een maand in bezit en het ding bevalt best goed. Pluspunten zijn
-het kleine formaat en gewicht
-mooie, duidelijke foto's (hoewel soms bewogen) op automatische mode, andere modes werken ook prima, vooral de macro mode (2cm) is fijn
-maakt ook prima filmpjes
-opstarttijd en sluitervertraging zijn bijna nihil
-erg lange accuduur
-schrijft foto's erg snel weg vanwege de snelle memorystick (die overigens wel wat duurder is dan bijv. een SD kaartje)

Minpunten
-Het schermpje is niet erg groot en heeft wat weinig pixels (dit valt vooral op in weinig licht) zodat details niet altijd even goed zichtbaar zijn op het toestel zelf
-zoom is wat beperkt (3x optisch, 5x digitaal)
-knopje voor maken foto/bekijken foto en klepje voor usb niet ideaal geplaatst
-auto-focus lampje is irritant bij fotograferen van personen (zij kijken er precies in) Overigens kan dit volgens mij ook uitgezet worden
-je moet de camera niet laten vallen, want volgens mij is ie dan ook meteen stuk

Al met al is dit voor zijn prijs(ook een pluspunt) een goede camera en zeker te overwegen/aan te bevelen voor mensen die af en toe makkelijk wat foto's/filmpjes willen maken.

Carlo2008 29-01-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W35 zilver

Camera valt mij erg tegen na de vele positieve recensies op kieskeurig. Vind de foto's niet echt heel scherp vergeleken met mijn Sony H2. Durf met de W35 geen foto's te maken in de privesfeer. Leuke camera misschien voor foto's in een cafe mee te maken en voor hyves maar verwacht geen kwaliteitfoto's. Heb de camera inmiddels teruggebracht naar de winkel.

nick W 10-01-2008
Geschreven voor: Sony DSC-W35 zilver

Een zeer mooi vormgegeven camera die uitstekende
foto's maakt met name 's avonds thuis bij minder
lichtweergave, makkelijk in de bediening en simpel
over te zetten op computer met bijgeleverde software.
Deze camera is tevens zeer klein en dus handig in
gebruik, heb alleen nog maar foto's gemaakt in auto
stand en deze zien er goed uit, heb af en toe nog wel
last van rode ogen , weet niet of iemand hier een oplossing voor heeft, mischien instelling niet goed
of kan ik het via de computer ook nog veranderen.
verder voor de prijs een topcamera

Jaap111 22-12-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W35 zilver

de camera vinden wij mooi compact, makkelijk bedienbaar, de kwaliteit van de foto's ook erg mooi. alleen jammer dat er maar 3x optische zoom op zit.

D. Lommerse 07-11-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W35 zilver

Prima camera voor het geld.
Maakt prima foto's en kan naar mijn mening voldoende worden ingesteld. Accu duur is ook prima te noemen.

Tankforce 17-10-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W35 zilver

Ik wist nog niet wat voor toestel ik zou gaan nemen. In de meeste winkels raden ze deze camera aan daarom heb ik hem gekocht. De camera voldoet goed ondanks zooooo weinig optische zoom dus zoek nu een ander camera met veel meer optische zoom voor de rest ben ik dikwijls tevreden mee.

Inge......... 04-08-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W35 zilver

Perfecte camera! Klein formaat, lekker licht maar wel handige knopjes doie niet te dicht bij elkaar zitten. De bediening is duidelijk en simpel. Foto´s op de automatische stand zijn gewoon goed.
Het enige nadeel is de weinig compatibele memorystick...

BobBob2007 31-05-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W35 zilver

Ik heb de camera nu 3 maanden in bezit, en ben er echt super tevreden over. De camera gaat regelmatig mee in de broekzak tijdens het stappen. De foto's zijn (ook in de kroeg) en in het donker goed.

Nadelen zijn de beperkte zoom en de dure geheugenkaartjes (voor high speed dan). Maar hij schrijft de foto's echt als een razende weg. Ook de opstarttijd is nihil.

De meegeleverde batterij houd het zeker twee dagen vol. Ben er echt super tevreden over!

pol3 20-04-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W35 zilver

supercamera qua formaat en bediening en beeldkwaliteit. iets minder in de grip(maar past daardoor in elke mannenzak,voorheen canon doet deze sony niet voor onder.
jammer dat er geen fototasje bij geleverd wordt.
tevens jammer van dure geheugen maar ja dan heb je ook wel wat,lekker snel in gebruik.

HenkV 28-03-2007
Geschreven voor: Sony DSC-W35 zilver

Heerlijke kleine camera (je steekt hem zonder problemen in je broekzak). Prettig groot display op de achterzijde. Maakt schitterende, scherpe (Carl Zeiss objectief!!!) foto's zonder dat je daarvoor lastige zaken moet instellen. Mogelijkheden zijn wat beperkt maar ruim voldoende. Minpuntje is dat dure memorysticks gebruikt worden.