Casio Exilim EX-S770 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio Exilim EX-S770 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Laulaje 04-07-2008
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S770 rood

Hele leuke en mooie camera. Op vakantie zeer veel plezier mee gehad. Maar ik stuitte na ongeveer een jaar op hetzelfde 'accu-probleem' ik werd inderdaad ook afgescheept in de winkel met van ja je mag de accu niet helemaal leeg laten lopen dus je moet hem elke keer als je hem voor een langere tijd niet gebruikt uit de camera leggen - zeggen ze -. Ik hoop dat ik met een nieuwe accu langer kan doen. Want de camera is echt perfect.. Op de accu na. Het probleem met onduidelijke foto's heb ik niet. Ik gebruik de camera ook vooral voor partypics en snapshots.

Judith27 13-05-2008
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S770 zilver

Deze camera ziet er mooi uit en maakt redelijke foto's. Laat je echter niet verleiden door het design.....de degelijkheid laat zeer te wensen over. De accu was bij mij ook al redelijk snel 'kapot'. de 2e accu leek het nog geen maand vol te houden. Het probleem zit 'm echter niet in de accu's, maar in de camera zelf of in de oplader. Beide zijn in verhouding te duur om naderhand te vervangen. Overigens is dit volgens mij geen S770 probleem, maar meer een casio probleem. Ik hoor het namelijk van meer mensen. Ik koop in ieder geval nooit meer een camera van dit merk.

Tom Gds 30-03-2008
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S770 rood

Als ik af moet gaan op de beoordelingen hier zou het een hele goede camera moeten zijn, ik deel deze mening niet.
Bijna alle foto's zijn onscherp en vertonen vlekken.
De accu was al meteen stuk.
Hij gaat weer terug naar de winkel.

Gert-Jan van der Maa 19-07-2007
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S770 zilver

Super camera! De camera is klein, iets waar ik zelf voor gekozen heb. Mooie foto's, van kromtrekkende randen heb ik geen last. Maakt ook mooie filmpjes, alleen is hierbij alleen digitale zoom mogelijk, jammer. Ook het oplaadstation is echt makkelijk, had verwacht dat ding onhandig zou zijn, maar dit is niet zo. Door op 'usb' te drukken, maakt de computer direcht verbinding. Erg makkelijk. Voor de rest kan ik iedereen deze camera aanraden, maar houd er wel rekening dat je een flink deel voor het (kleine) design betaalt. En de batterij gaat niet zo heel lang mee, tenzij je energiebesparende instellingen hanteert.

RonaldVC 20-05-2007
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S770 zilver

Ik heb deze camera van mijn oude baas gekregen als zegmaar informeel afscheidscadeautje.

Het toestel heeft een heel mooi design en is erg klein, wat eigenlijk gelijk ook wel weer een nadeel is omdat de camera eigenlijk nauwelijks met één hand te bedienen is. Bijna heb ik dat ding uit mijn hand laten vallen maar gelukkig had ik het lusje om mijn pols. Maar omdat het zo klein is kan je hem makkelijk bij bijvoorbeeld het uitgaan meenemen.

Mogelijkheden te over met dit toestel. Mooi groot en duidelijk display, duidelijke menustructuur, en makkelijk te bedienen. Ook filmpjes maken is geen probleem, hoewel ze niet echt een goede kwaliteit hebben.

In de verpakking zit een dockinstation om de camera op te laden, en om hem aan te sluiten aan de computer. Wat ook wel leuk is dat als je de camera op de dockinstation zet (ookal is het niet aangesloten), je de camera als digitaal fotolijstje kan gebruiken met een slideshow van alle foto's die op de camera staan.

Een best wel groot nadeel van de camera is dat sommige foto's vervormen. Ik probeerde namelijk een goede foto van mijn computerscherm te maken en je kan dan duidelijk zien dat de hoeken van het scherm een beetje kromtrekken. Een rechte lijn is dus niet echt een rechte lijn meer op de foto. Echt hoogwaardige foto's zijn gewoon niet te maken met deze camera. Dat betekend niet dat de foto's die je maakt een slechte kwaliteit hebben hoor, zeker niet..

Voor gewoon leuke snapshots, spontane foto's en partypics is deze camera uitermate geschikt. Met name vanwege het kleine formaat. Zelf zou ik er geen 300 euro voor over hebben, maar ik ben er toch erg blij mee, en ben mijn exbaas er erg dankbaar voor..

Pauline 07-03-2007
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S770 zilver

Een mooie, gemakkelijk te bedienen camera. Er is van alles mogelijk. Alleen lijkt het alsof de foto's niet scherp zijn, ze komen een beetje wazig over. Zowel op de camara zelf als op de pc. Als je deze dan bekijkt en inzoomt is hij wel zeer scherp.

edwint1978 03-03-2007
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S770 zilver

paar uur in gebruik gehad en snel terug gebracht.
Het beeld was helaas droevig, want aan de vormgeving lag het zeker niet!! Rode ogen op bijna elke foto met automatische instelling. En buiten dat veel ruis.
Ik kan m je niet aanraden.

pascalmosterd 26-02-2007
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S770 zilver

Eindelijk deze camera gekocht.
Het is een echte aanrader, design is super
fotokwaliteit is erg goed te noemen,
toestel gaat bij intensief gebruik 4 uur mee, en dat is ook niet slecht!, klein minpunt is dat er bij mij geen nederlandse handleiding bij zat en engelse handleiding is niet compleet sterk minpunt Casio!
Wat wel super mooi is, is het grote heldere display
kortom alghele mening kopen die camera, wel waar voor je geld

JanNMagn 07-12-2006
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S770 blauw

Gisteren (6/12) mijn S770 (blauw/zwart) ontvangen. Is echt een heel gaaf
apparaat. In vergelijking met mijn oude toestel een vooruitgang op vele
fronten. Het feit dat ie geladen moet worden via de cradle is geen probleem,
deze cradle is kleiner dan mijn batterijlader. Na een uur uitgebreid met het
apparaat 'spelen' was de batterij nog steeds 'vol'. Mijn eerste indruk is dat
de bediening erg fijn is. De menu's zijn heel snel toegankelijk. Het 'afspelen'
van de fotos kan ook via een kalenderoverzicht: mooi!
Tot nu toe zeer tevreden met de aankoop....

orlandosalsa 23-10-2006
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S770 zilver

Ik liep in Singapore over het vliegveld opzoek naar een camera. Alle modellen
van verschillende merken lagen daar uitgestald. Mijn oog viel op de casio
vanwege het slanke model en de goede afwerking. Daarbij heeft de camera en erg
groot display wat het fotograveren ten goede komt. De bediening is erg
eenvoudig en met een beetje zelfstudie zonder gebruiksaanwijzing is dit produkt
eenvoudig te bedienen. Misschien een nadeel maar niet voor mij. Om de fotoos te
uploaden is het donkingstation nodig, dus het kan niet direct via het toestel.
Daar tegenover staat dat er geen software geinstalleerd hoeft te worden. Indien
er documenten op het toestel geinstalleerd/geladen moeten worden is er een
klein programma nodig. Het beeld van videoopname is redelijk tot goed
afhankelijk van de verlichting maar het blijft een fototoestel. Het toestel is
erg smal, en dat is wennen in het begin. waarschijnlijkomdat ik zo'n groot ding
gewent was van drie jaar oud. Batterij gaat lang mee na in vergelijking met
mijn oude toestel.

Ron Jenner 18-09-2006
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S770 zilver

De camera heeft veel mogelijkheden met een goede kwaliteit van de foto's,
alleen vind ik de opbouw van de pixels bij inzoomen niet super. Om die rede ga
ik een nikon coolpix S6 proberen omdat ik als Nikon gebruiker meer vertrouwen
heb in de ED lens. Camera is niets mis mee. Batterij doet het redelijk lang,
maar een extra batterij is aan te bevelen. Bij Casio denk ik toch aan de
rekenmachine en bij de Nikon/canon aan camera's.
Camera is zeker de moeite waard, wellicht kom ik terug op mijn oordeel. eerst
de Nikon Coolpix S6 uitproberen. Vormgeving super!

Oscar5 05-09-2006
Geschreven voor: Casio Exilim EX-S770 blauw

Zo uit de doos direct filmen en foto's maken. Misschien wel de kleinste 7 mp
camera. Heeft hdtv breedbeeld. Zeer eenvoudig te bedienen en zeer mooi vorm
gegeven.