Panasonic Lumix DC-TZ200 zwart - Reviews

Optische zoom
15 x optische zoom
Bekijk 1 andere uitvoering

Robin Vos 03-06-2018

Super camera voor elk doeleinde

We zijn bij Cameraexpress geweest om informatie in te winnen over een all in compacte camera voor onze vakanties, heel goed geholpen en uiteindelijk tot het besluit gekomen om deze (wel wat aan de dure kant) compact camera aan te schaffen. De 15x zoom is echt een toegevoegde waarde. Het 4k filmen en via de film een foto op kunnen slaan is een heel erg handige functie tijdens actiescènes. Per foto is in te stellen op welk punt je scherp wil stellen net zoals bij een spiegel reflex camera. Helaas is de capaciteit van de batterij aan de lage kant waardoor er maar ca 300 foto's te maken zijn met een volle accu. Qua filmen weet ik niet hoe lang de batterij mee gaat omdat ik de camera pas 2 weken in bezit heb.

Overall : hele goede camera, mooie scherpe fotos. klein formaat, goede zoom.
Aan te raden voor een all in 1 camera voor op reis.
Wat ze wel kunnen toevoegen in de volgende serie is een grip aan de achterzijde voor de duim voor iets meer grip tijdens het fotograferen.

Pluspunten

• Kwaliteit foto's
  • Mogelijkheden
  • Touch screen

Minpunten

• Batterij capaciteit
Geschreven voor: Panasonic Lumix DC-TZ200 zwart

René 31-03-2018

Mooi design. Ligt heerlijk in de hand. Geweldige zoom

TZ 200 van Lumix gekocht in de winkel van camera Express Rotterdam. Camera Ligt heerlijk in de hand. Eenvoudig in gebruik een kind kan de was doen. Maakt prachtige foto's en de zoom is geweldig

Pluspunten

• Zoom
  • Disign
  • Ligging in de hand

Minpunten

• Gewicht (klein minpuntje)
Geschreven voor: Panasonic Lumix DC-TZ200 grijs