Fujifilm FinePix XP120 zwart, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix XP120 zwart, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

K. Nguyen 03-02-2018

Fujifilm FinePix XP120

Ik heb voor deze camera gekozen omdat het zowel boven-als onder water foto's kan maken. Daarnaast is het een stevige camera die zelfs een val van grote hoogte zal kunnen overleven. De fotokwaliteit is prima en is zitten veel interessante functies op (bv. fisheye, popart) waarmee je leuke foto's kunt maken. Ik denk dat het voor de gemiddelde backpacker/avonturier een must-have is.

Pluspunten

• Foto's maken onder water mogelijk
  • Stevige camera
  • Leuke foto functies (o.a. fisheye, etc).

Minpunten

• Enkel 5x optische zoom

A. Thissen 24-09-2017

Fijne vakantiecamera

Ik heb deze camera in 1e instantie gekocht omdat ik hem nodig heb als onderwatercamera. Het is echter tevens een fijne compacte camera voor alle gebruiksdoeleinden, welke ik gebruik naast mijn spiegelreflexcamera. Ideaal om mee te nemen op vakantie. De camera kan tegen een stootje, en heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• Nog geen gevonden

Leon 10-09-2017

Finepix xp120

Zocht een camera die tegen een stootje kan en onder water kan.
Deze camera heeft n leuke body en heeft goede specificaties.
Gekocht bij Kamera Express en werd goed geholpen.
Zoek je een leuke camera met vele opties en goede eigenschappen voor sportactiviteiten,
is deze camera aan te bevelen.