Nikon COOLPIX W300 geel - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in 4K Ultra-HD
Optische zoom
5 x optische zoom

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Emile 31-08-2017

Action cam

Prima camera die boven en onderwater filmt en foto's maakt. Hiervoor had ik de Nikkon W130 waar ik erg tevreden mee was en heb nu, de nagenoeg zelfde, W300 aangeschaft. Het verschil is dat er nu ook, buiten de ingebouwde WIFI en GPS ontvanger, ook bluetooth is ingebouwd, waardoor je via de Nikon SnapBridge app makkelijk toegang hebt tot je foto's en video's.
Toestel maakt ook bij minder licht acceptabele foto's en compenseert goed bij tegenlicht opnames. Vooral bij dat laatste laten GoPro's en verwante camera' steken vallen. Het toestel stelt snel scherp en 5 x zoom en filmt in 4K. De Nikkor lens laat aan de zijkant weinig bolling zien waar je dit wel bij andere camera's ziet. Een nadeel voor de nagelbijters onder ons zouden de bediening van de knopjes naast het scherm kunnen zijn.
Al met al een steekt deze camera met kop en schouder boven de diverse action cam's uit waarbij wel gezegd moet dat de Hero 5 een stuk kleiner is maar daarmee ook het scherm kleiner is.

Pluspunten

• WiFi, GPS, Bluetooth, 4K
  • Uitstekende witbalans
  • Groot scherm
  • 30m waterproof

Minpunten

• Stevige prijs
  • Groter dan Hero 5
  • Bediening knopjes naast het scherm

Jan J 19-11-2017

Robust

Kan tegen een stootje en tegen water, Wordt met name gebruikt op fietsvakantie. Maakt duidelijke foto’s en is eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Kan tegen een stootje
  • kan tegen water
  • goede foto's
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• iets meer zoom zou fijn zijn

Rauwerda 29-08-2017

Nikon Coolpix W300

Mooie Camera gekocht om mee te duiken zit wifi en bluethooth op mooie grote display makkelijk instelbaar led verlichting erbij