Canon PowerShot SX730 HS zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
Optische zoom
40 x optische zoom

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ernie Hell 26-05-2017

Groot (klap)scherm,40 x zoom en goede accuduur

Heeft Wifi met nfc en ondersteunt GPS via je telefoon. hij schiet erg mooie plaatjes bij een acceptabele lichtgevoeligheid. Nadeel: HIJ IS ZO NIEUW, dat er nog geen Nederlandse gebruikershandleiding te downloaden is.

Pluspunten

• maakt goede fotos en videos
  • goede accuduur
  • nieuwste model

Minpunten

• Nog geen mogelijkeid om hem te registrerenren

Henny K. 30-09-2017

Groot (klap)scherm, 40x Zoom, mooie nachtopnamen

Na eerst wat reviews op diverse sites bekeken te hebben over de SX720HS besloten de 730 met klapscherm aan te schaffen.Produkt 22.08.17 in de late avond bij Kamera-express.nl gekocht incl. extra accu, sd-card en hoesje en de dag erna alles al in huis. Al snel werd duidelijk dat dit een hele goede aankoop blijkt, scherpe fotos, mooie nachtopnamen, superzoom met scherpe details enz. ook de accuduur is oke. Een originele reserveaccu aanschaffen is te duur, een goedkopere variant werkt ook prima. Heb nu mooie vakantiefotos kunnen maken en ben zeer tevreden over het produkt en de service van Kamera-Express.nl. Kortom: aanrader!

Pluspunten

• superzoom
  • scherpe en mooie nachtopnamen
  • makkelijke handleiding
  • goede accuduur
  • klapscherm voor selfies

Minpunten

• ingebouwde flitser wat fragiel, werkt wel goed.

Joke 18-10-2017

zeer practische kamera

Deze kamera heb ik gekocht nadat mijn vorige canon S100 defect is geraakt. De kamera gebruik ik bij stedenbezoeken en natuurfoto's. Veel loop ik in bos en bergen met rugzak. Deze fijne kamera zit in een Lowe Pro tasje dat ik heb bevestigd aan de schouderband van mijn rug zak. Altijd bij de hand om mooie foto's te maken. Grote verbetering ten opzichte van mijn vorige kamera is de veel grotere zoonfunctie en de veel hogere gevoeligheid. Deze kamera maakt werkelijk fantastische scherpe foto's. Kleine details vallen haarscherp op. Bijvoorbeeld gefotografeerde vogels. Maar ook de bladeren van bomen en bloemen worden tot in klein detail vastgelegd. Een genot om terug te kijken.

Pluspunten

• groot zoombereik
  • haarscherpe beelden