Canon Digital IXUS 190 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon Digital IXUS 190 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joopdemol 17-02-2022

Video's zijn 720p geen hd, erg beknopte handleiding

Geschreven voor: Canon Digital IXUS 190 zwart

Fijn handzaam en strak vormgegeven apparaat boordevol mogelijkheden. Maakt ook in zwakke lichtomstandigheden prima foto’s (beter dan mijn Samsung A50 smart phone) en is daardoor mijn maatje geworden om mee te nemen naar concerten en theatervoorstellingen. Met 10x zoom kan het apparaat van achter in de zaal prima tot op het podium komen. Menu's zijn goed zoeken want de mogelijkheden zijn velerlei. Prettig is de aparte opnameknop voor video´s, zodat je niet eerst door een heel menu moet werken om de fotocamera om te toveren in een filmcamera. De resolutie van de video-opname is slechts 720p. Bijbehorend opslagkaartje wordt niet meegeleverd en is behoorlijk prijzig. Handleiding is niet erg uitgebreid. De uitgebreide versie moet worden gedownload van de Canon website.

Pluspunten

• Formaat
  • Resultaat onder zwakke lichtomstandigheden

Minpunten

• Filmfunctie
  • Handleiding niet uitgebreid

b*******@l****** 05-06-2021

Topper!

Geweldig toestel. Klein, licht en heel gebruiksvriendelijk.
Toch veel mogelijkheden en je kunt er superscherpe foto’s mee maken.
Al met al een blij mens met deze Canon.

Pluspunten

• Klein en licht
  • Mooie kwaliteit

André van der Beek 17-06-2020

super camera

Geschreven voor: Canon Digital IXUS 190 blauw

super camera, goede zoom, haarscherp, dik en dik tevreden, wil niet anders meer. altijd bij me in mijn broekzak, mooie prijs, super toestel.

Aloys van Kempen 10-06-2017

Handzaam, groot scherm, professionele foto's.

Geschreven voor: Canon Digital IXUS 190 zwart

Handzame camera (broekzak formaat) en toch professionele foto's door zijn vele instelmogelijkheden. Perfecte en begrijpelijke handleiding bijgeleverd. Luxe goed afgewerkte camera uitvoering. Bij Canon doet men niet alleen wat men zegt en zegt men niet alleen wat men doet maar men levert ook deze hoge kwaliteit camera voor een zeer lage en aantrekkelijke prijs. Echte Canon kwaliteit voor iedereen die leuke en haarscherpe foto's wil maken. Canon is een echte aanrader.

Pluspunten

• Handzame camera
  • Zeer scherpe foto's hoge kwaliteit
  • Veel instelmogelijkheden
  • Begrijpelijke handleiding
  • Zeer laag geprijsde camera

Minpunten

• geen
  • geen