Casio EXILIM Zoom EX-Z90 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio EXILIM Zoom EX-Z90 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

leonRotterdam 27-05-2010

Net de camera opgeladen en een aantal foto's met de fabrieksinstellingen gemaakt..
ziet er goed uit!

Verder in het menu kwam ik erachter dat je van alles (goed) kan instellen.. de foto;s zijn hier beter op geworden.
Tip! probeer is met de sterkte van de flits te wisselen!

Ook het filmen kan je instellen met HD(?)kwaliteit . ziet er veel beter uit als de vga modus..

paulo159 21-04-2010

Omdat wij niet altijd met een SLR op pad willen gaan, hebben wij deze Casio erbij gekocht. Klein, handzaam en gemakkelijk in gebruik. De bediening van dit toestel is erg eenvoudig, maar je hebt de beschikking over veel instelmogelijkheden (indien gewenst). Ook is deze camera best snel, dus als je een foto hebt gemaakt kan je weer snel de volgende maken zodat je niks mist... De eerste testfoto's zagen er goed uit, zeker gezien de aanschafprijs, want je mag zo'n compactcamera uiteraard niet vergelijken met een SLR. Het toestel voelt degelijk aan (maar de tijd zal het leren of de camera écht zo degelijk is zoals die aanvoelt), heeft een duidelijk en groot scherm en is gemakkelijk in gebruik.

Sjorslo 31-10-2009

Deze camera is geschikt voor iedereen! De kwaliteit is prima voor point & shoot fotografie. Er zitten onwijs veel functies op, waardoor niet meer weet welke je moet kiezen. Gelukkig is er ook een 'Easy-mode' waardoor je je kunt richten op de foto's in plaats van de handleiding.

De (HD) filmkwaliteit is goed, maar helaas erg groot waardoor je geheugenkaart zo vol is. Beter kies je voor de Youtube mode.

Bovendien ziet deze camera er erg gelikt uit in tegenstelling tot vergelijkbare camera's die qua design zijn blijven hangen in de 90's.