Casio EX-Z77 Exilim 7.2MP roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio EX-Z77 Exilim 7.2MP roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

kaartje1 11-06-2008

Heb deze camera 3 dgn gehad, maar vind dat deze camera zeer gevoelig is, na 3 dgn, had ik ook problemen met de lens (kapje ging niet meer open). schijnt b.t.w. een veel voorkomend defect te zijn. dus heb de camera weer terug gestuurd,en ga nu voor een andere kijken.
Verder vond ik de camera erg makkelijk in gebruik, veel opties, en maakte erg mooie foto's.

Kaan 05-09-2007

Ik heb deze camera voor mijn verjaardag gekregen en ik vond het een supercadeau! Allereerst natuurlijk de kleur, helemaal leuk. Ook het grote scherm is een absoluut voordeel. De bediening is makkelijk en de foto's zijn duidelijk en scherp.
Kortom, een leuke, makkelijke en goede camera, ik ben er blij mee.

tomboy 24-08-2007

Ik kan vreugde van Brendon niet echt delen. Ik heb aardig wat foto's met de Z77 gemaakt en het merendeel waren te korrelig en wazig. Ook als de foto's waren genomen met de z.g. Easy mode. De term point to shoot is hier absoluut niet op van toepassing. Ik moet zeggen het is wel jammer want qua vormgeving is dit wel een toppertje maar dan moet ie ook wel goede foto's maken. Heb hem omgeruild voor een Sony DSC-W55 dat is toch duidelijk een paar klasse beter batterij gaat ook zeker langer mee.
Dus een tip koop hem bij een zaak met niet goed geld terug.
Hij ziet er nl. erg verleidelijk uit maar voor het geld valt ie erg tegen.