Panasonic Lumix DMC-FX60 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-FX60 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rbrakele 06-05-2010

Ik heb de camera nu 2 weken in bezit (ca. 300 foto's gemaakt) en ik vind het een geweldige camera. Ik ben gewend om met mijn Canon EOS 350D digitale speigelreflex camera te fotograferen en ik heb de FX-60 gekocht om op vakantie te gebruiken.
Ik vind de camera erg gebruikersvriendelijk. De foto's zijn geweldig. De camera heeft erg veel instellingemogelijkheden. Het is een genot om ermee te fotograferen: Snel, gemakkelijk, uitstekende kwaliteit en lekker compact. Verder ben ik erg blij met de 25 mm groothoek. Hierdoor krijg je net weer iets meer op de foto bij o.a. landschappen en grote gebouwen.
Kortom een geweldig toestel.

annemarie930362 11-01-2010

ik heb de fx60 nu twee weken in gebruik ik vindt hem super gebruiksvriendelijk en de foto resultaten nu naar het afdrukken van de foto's zijn boven verwachting aangezien de camera een gunstige prijs heeft.

Ismael3 11-01-2010

Top camera! Super mooie foto's. Ideaal omdat ik ook een Panasonic tv heb. Je kan de sd kaart daar ook zo insteken. Gemakkelijk in gebruik. Zeker de gezichtsherkenning is geweldig. Wist niet dat dit bestond!