VTech Kidizoom oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de VTech Kidizoom oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

AngievdPloeg 30-11-2009
Geschreven voor: VTech Kidizoom blauw

Onze dochter heeft de kidizoom sinds mei. De kwaliteit van de foto's is inderdaad niet echt geweldig maar het is dan ook speelgoed en voor kinderen goed genoeg!
Het beeld viel al een tijdje soms weg en een paar weken geleden deed hij helemaal niets meer....herstelhulp gedaan maar dat hielp niet. Vorige week woensdag naar VTech op gestuurd en nu (maandag) een gloednieuwe thuisgestuurd gekregen! Super service!

esther godrie 20-01-2009
Geschreven voor: VTech Kidizoom blauw

Mijn dochter heeft hem nu een maand. Het is waar dat de kwaliteit van de foto's niet geweldig is maar mijn kinderen kijken daar doorheen. Hij wordt mn als speelgoed gebruikt. Toneelstukjes van elkaar filmen. Foto's van elkaar maken en dan gekke gezichten van maken enz. Je moet het niet zien als een ECHT fototoestel. Ik weet wel dat ze er enorm veel plezier en lol mee beleven. Als het gaat om de kwaliteit van de foto's kun je inderdaad beter een goedkope digitale camera kopen. Als het gaat om vele uren speelplezier kan ik hem van harte aanbevelen.

Rob2009 11-01-2009
Geschreven voor: VTech Kidizoom zwart, zilver

De camera is echt slecht. Wanneer de knop wordt ingedrukt om de foto te maken duurt het lang voor dat de foto gemaakt is. Mijn dochter richt dan al lang niet meer op het te fotograferen object. Met andere woorden enorm traag. Foto's zijn erg snel bewogen. Resolutie is niet hoog maar dat staat op de verpakking.

demees 29-11-2008
Geschreven voor: VTech Kidizoom roze

Wij hebben de Kidizoom al een jaar in bezit en na tig keer vallen doet hij het nog steeds goed, dus dat is een voordeel.

Maar zoals hier al gezegd: de foto's zijn heel slecht. Er is bijna niet te herkennen wat onze kinderen fotograferen, het is wazig en donker.

Maar het is wel zó echt een camera dat ze er heeeel veel mee spelen en na een jaar nog steeds. Wat ze ook leuk vinden is dat je er mp3 mee kan afspelen waardoor het een draagbaar radiootje wordt. Wel een zacht geluid.

ddejager 07-11-2008
Geschreven voor: VTech Kidizoom roze

Leuke camera qua uiterlijk en bediening. M'n dochter (4jaar) had binnen een paar minuten door hoe hij werkt, en vond 'm (erg belangrijk natuurlijk) heel erg mooi.

Echter, de kwaliteit van de foto's is echter waardeloos. Van de 50 foto's die een kind maakt, zijn er 49 onscherp. Verder is de flitser niet bruikbaar aangezien deze niet genoeg bereik heeft. Concreet, een foto in het donker van heel dichtbij werkt nog net, een object in een zwak verlichte woonkamer is simpelweg zwart, met of zonder flitser. Of dit komt doordat de fliters niet op tijd flitst, of dat hij niet sterk genoeg is weet ik niet, maar zoals ik al zei, totaal onbruikbaar. De gemiddelde gsm van vandaag de dag maakt makkelijker en betere foto's, dus daar hoef je het niet voor te doen.