Panasonic DMC-FZ2000 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMC-FZ2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

e***************@o********** 09-03-2023

Mooie camera met alle functies en goede zoom

Geschreven voor: Panasonic DMC-FZ2000

Wij waren op zoek naar een groter camera dan een compact camera, maar niet losse lenzen. Bij Kamera Express in Breda werden we vakkundig geholpen met onze wensen voor een nieuwe camera. Deze Panasonic LUMIX DMC-FZ2000 heeft alle functies, wifi en goede zoom. Ondanks dat we de camera nog maar een maand in huis hebben, hebben we al hele mooie foto's gemaakt.

Pluspunten

• zoom
  • stevige camera
  • gemakkelijk in gebruik
  • kantelbaar scherm

Minpunten

• iets zwaarder

a***********@g******** 30-03-2022

De ideale wandelcamera

Geschreven voor: Panasonic DMC-FZ2000

Mede door de pandemie trok ik alsmaar meer de wandelschoenen aan. Omdat ik mijn spiegelreflex van Nikon te zwaar vond om in een stevig ritme te stappen, schoot ik beelden met mijn GSM. Totdat een collega me aanbood haar bridgecamera van PANASONIC uit te proberen. Wat een verademing! Compact én met een zeer groot zoombereik. Ik bracht een reigerjong, dat ik met het blote oog niet goed kon waarnemen gedetailleerd in beeld. Je wisselt vlot van elektronische zoeker naar kantelbaar aanraakscherm. Met de monitor kan je vanuit de meest onmogelijke posities een close-up nemen. Geen lenzengewissel. Bij het verkennen van de scène-modus werd ik meteen fan van 'glinsterend water' en 'bewegende dieren'. Ik ben nu vooral benieuwd naar de videomodus. De FZ2000 zou zich uitstekend lenen voor filmopnames. De camera stimuleert me vanuit zijn eenvoudige bediening tot meer. Het toestel zet je aan tot ontdekken. Ik voel dat ik er alsmaar enthousiaster mee op pad zal gaan. Zeer blij met mijn aankoop. Prima verhouding prijs-kwaliteit.

Pluspunten

• zoombereik
  • kantelbaar touchscreen
  • scène-modus
  • video-modus

Bert Kamperman 04-03-2021

Schitterend

Geschreven voor: Panasonic DMC-FZ2000

Dit is mijn eerste luxe camera en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de foto’s en de vele opties. Ben alle opties nog aan het ontdekken. Het is zeker een aanrader. We hebben deze camera in Almelo gekocht en zijn vriendelijk geholpen en goede service. Bij Kamera Express...

Frank 18-05-2020

Panasonic lumix fz2000

Geweldig mooie camera.
Goede service van Kamera-Express.
Netjes geholpen om de beste keuze te maken.
En niet te vergeten 5 jaar garantie.

Paul 01-05-2020

Mooie camera

Geschreven voor: Panasonic DMC-FZ2000

Mooie camera, maakt mooie fotos en is makkelijk te bedienen ook makkelijk voor een beginner. Top camera

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Scherpe fotos

Minpunten

• Zwaar
  • Prijzig

Cees Oudenaarde 12-02-2020

Geweldige camera, met heel veel instelmogelijkheden

Geschreven voor: Panasonic DMC-FZ2000

Gisteren gekocht bij Kamera-Express Capelle aan den IJssel. Foto/video-kwaliteit nog niet echt kunnen beoordelen, omdat eerst de grote hoeveelheid instelmogelijkheden van de camera bekeken moest worden.
Deze camera heeft alles in zich wat de fotograaf zich kan wensen. 20x zoom met een lichtsterke lens, een elektronische zoeker die niet onderdoet voor een zoeker uit een spiegelreflex. Video mogelijkheden van HD tot 4K. Kortom, de overstap van een spiegelreflex met 15x zoomlens naar deze compact met alles er op en er aan lijkt me niet verkeerd.

Pluspunten

• Lichtsterke lens
  • Compact en goed handelbaar
  • Veel instelmogelijkheden
  • Vervangt ook de videocamera

Minpunten

• Relatief zwaar

Overdijk 25-01-2020

Panasonic Lumix DMC-FZ2000

Geschreven voor: Panasonic DMC-FZ2000

Compacte camera, is prettig vasthouden. Groot voordeel ten opzichte van onze vorige spiegelreflex is dat we nu maar een vaste lens hebben in plaats van twee. 1 Dus is het constant wisselen van lens niet meer nodig. Met deze camera is het ook mogelijk om te filmen. Super handig.

Pluspunten

• 1 lens
  • Compacte camera

Minpunten

• Wat zwaarder dan spiegelreflex