Nikon COOLPIX W100 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon COOLPIX W100 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Piet Boom 16-06-2019

Mooie foto's en degelijk toestel

Geschreven voor: Nikon COOLPIX W100 blauw

Het toestel is zeer degelijk en maakt mooie foto's. Ook foto's met flits zijn goed en neutraal van kleur, dus niet rood of groen. Het toestel is ook onder water goed te gebruiken en gaat niet stuk en is niet lek.

Pluspunten

• Degelijk
  • Door zijn degelijkheid ook geschikt voor kinderen
  • Mooie foto's

Minpunten

• Software om foto's over te zetten

Miriam 16-01-2019

Coolpix W 100

Geschreven voor: Nikon COOLPIX W100 blauw

We hebben deze camera gekocht omdat deze ook onder water gebruikt kan worden en tegen een stootje kan. Daarom ook door de kinderen te gebruiken. Prima camera voor deze prijs. Kunt er niet ver mee in en uit zoomen. Maar dat wisten we.

Pluspunten

• Onder water
  • Kan tegen een stootje
  • Ideaal voor kinderen

Minpunten

• Weinig optische zoom
  • Niet heel snel

Jordi Keyzer 02-06-2017

Zeer degelijk gemaakt

Geschreven voor: Nikon COOLPIX W100 blauw

Zocht een vervangende camera voor niet teveel. Werd getriggered door de leuke kleurtjes die ik zag bij de media markt. Blijkt dat deze camera helemaal waterdicht is. Alles is echt goed afgedicht. perfect. Beeldkwaliteit is super. Daarbij ken ik geen camera die zo makkelijk te bedienen is als deze. Zit een knop voor foto's afdrukken op en een voor video opnames maken. Waanzinnig product voor het geld! Ow ja, en ook nog Wifi voor connectie met m'n smartphone.

Pluspunten

• Degelijk
  • Waterdicht
  • bediening super simpel
  • Wifi makkelijk met smartphone

Minpunten

• heb er nog geen kunnen ontdekken...

Wim 02-06-2017

Snelle opstarttijd

Geschreven voor: Nikon COOLPIX W100 roze

Lekker rechttoe rechtaan camera. En robuust. Doet wat ie moet doen. Beeldkwaliteit is buiten m'n verwachting echt goed.

Pluspunten

• goed helder LCD
  • Menu werkt makkelijk

Minpunten

• wel hoog speelgoedgehalte

Arjan 28-05-2017

Makkelijk in gebruik en mooie foto's

Geschreven voor: Nikon COOLPIX W100 wit

De camera is makkelijk in het gebruik en maakt mooie scherpe foto's ook onderwater !! Omdat hij redelijk stoot vast is kun hoef je niet constant op te letten wat je met de camera doet. Dat maakt het wel even makkelijker......
Hij is makkelijk mee te nemen De menu structuur is goed te begrijpen en makkelijk toegankelijk, ook als je bv. aan het snorkelen bent.
Het enig puntje vind ik het klepje waarachter de accu/card en aansluiting zich bevinden. Deze geeft de indruk met beleid te moeten worden behandeld.....

De prijs/kwaliteit verhouding voor deze camera is zeer goed !!!

Pluspunten

• Scherpe foto's
  • Accu duur voldoende
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Klepje voor de accu

D. 26-05-2017

Fijne camera

Geschreven voor: Nikon COOLPIX W100 blauw

Fijne camera! Handig in gebruik en leuke opties. Scherpe foto's. Ook fijn is dat je de camera met je telefoon kunt verbinden.

Alex 24-05-2017

Erg gebruiksvriendelijk, slechte accuduur

Geschreven voor: Nikon COOLPIX W100 blauw

Toestel gekocht als eerste echte fotocamera voor 6 jaar oude zoon. 1e toestel binnen 2 weken retour vanwege accuproblemen, na reparatietermijn een geheel nieuw apparaat gekregen. Deze doet het beter maar ook hierbij sterk wisselende accuduur (toestel wordt onregelmatig gebruikt).

Toestel en fotokwaliteit zelf prima, werkt snel en eenvoudig. Solide gebouwd, scherm helder en licht van gewicht. Als beginnerstoestel of eenvoudige dagelijkse camera prima geschikt!

Wel wat onoverzichtelijke menu's, ietwat lange wachttijd voordat foto is opgeslagen en foto/filmtoets die soms verwarrend kunnen zijn voor een kind.

Pluspunten

• Snel klaar voor gebruik
  • Goede, heldere fotokwaliteit
  • Lichtgewicht maar toch stevig

Minpunten

• Accuduur sterk wisselend
  • Onduidelijke menu's
  • Opslag van foto op sdkaart gaat niet snel

P. Goedhart 12-12-2016

SnapBridge

Geschreven voor: Nikon COOLPIX W100 blauw

SnapBridge die beelden automatisch overzet naar uw smartphone of tablet, zodat u ze gemakkelijk kunt opslaan en delen, dit kun je wel vergeten dit werkt niet, ook bij het tweede toestel werkte het niet, de verkoper heeft het ook nog geprobeerd op zijn eigen telefoon.

Minpunten

• SnapBridge

Ellen 03-03-2017

maar de overige functies van de camera werkte wel, zoals hij doet het onder water de foto s zijn goed genoeg in kwaliteit om te printen? alleen de wireless transfer doet het niet?