Canon PowerShot SX620 HS rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PowerShot SX620 HS rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Eddy 03-05-2022

Handzame camera naast je mobiele telefoon.

Ik heb deze camera een paar jaar geleden gekocht en ben er erg tevreden mee. Voordeel is dat t een handzame kleine camera is, makkelijk in je jaszak mee te nemen. Reacties van anderen over mijn opnamen. "Je hebt vast een heel goede camera". Ja dat vind ik dus nog steeds. Ook het gemak onderweg, je gebruikt je mobiel als navigatie op je fiets en wil onderweg foto's maken. Om dat je mobiele telefoon los te halen van het stuur om een foto te maken is lastig. Gewoon deze camera uit je jaszak nemen. Later via WiFi de foto's overzetten op Facebook of WhatsApp om je vrienden de mooie foto's te laten zien. Ook de filmpjes zijn van goede kwaliteit. Een tweede batterij erbij is raadzaam als je veel foto's en filmpjes op de dag maakt.

Pluspunten

• WIFI connec
  • Groot zoombereik
  • Handzaam en klein
  • Scherpe foto's

H.v.d.Brand 07-11-2020

Zeer goed allround toestel voor foto’s en video.

Zeer goed toestel in prijs, kwaliteit verhouding. Dit is mijn 2de toestel aangezien er duizenden foto’s en video’s per jaar mee gemaakt wordt. Daar ik hem altijd zo op zak heb komt er op den duur stof op de lens, zodoende vervang ik hem.

Arjan 19-03-2020

Goede camera voor een mooie prijs

Gekocht als eerste camera om ons zoontje vooral te fotograferen. Hele kleine camera en toch 25x zoom. Heel compact en ligt goed in de hand.
Maakt erg mooie foto's. We zijn het nog volop aan het ontdekken.

Pluspunten

• Klein
  • Compact
  • Mooie kwaliteit foto's

Minpunten

• Flits moet je handmatig uitklappen

Rinus 19-11-2019

Fijne handzame camera

Eenvoudig te bedienenen maakt mooie heldere foto''s. Handzaam formaat en dus makkelijk mee te nemen op reis. Duidelijk af te lezen scherm.

B. van Eekhout 10-02-2019

Handig in gebruik: aan, foto, klaar!

Een gemakkelijke kleine camera, met eenvoudige bediening. Geen moeilijke instellingen nodig, een foto is zo gemaakt.

Pluspunten

• compact
  • eenvoudig in gebruik

Eric 2.0 27-05-2018

Mooie foto’s

Fijne compacte camera met goed zoom bereik en lange accuzuur. Voor mij een prima keus. Je steekt de camera zo bij je en hebt door de 25x zoom een goed bereik.

Pluspunten

• Zoom
  • Beeldscherm
  • Accuduur

sophiafelien 01-07-2017

compact

Naast mijn spiegelreflex wilde ik een kleine camera die ik in de zak kon stoppen.
Die prijs en kwalitatief redelijk waren. Nou deze camera voldoet boven mijn verwachting.
Je kan erg dichtbij fotograferen maar ook veraf. foto's zijn goed en duidelijk. Daarnaast is deze niet echt moeilijk in gebruik. alleen beweeg je sneller dan een grotere camera. als je daar rekening mee houd. is dit een aanrader voor foto's . video weet ik niet aangezien ik dat niet gebruik. ja ben echt tevreden met dit toestel. zit nu standaard in mijn zak. je weet namelijk nooit wat je tegenkomt.

Pluspunten

• klein en compact
  • leuke snelle foto's
  • eenvoudig in gebruik
  • veraf en dichtbij
  • duidelijke foto's

Minpunten

• voor bewegende objecten niet geschikt
  • klein dus wiebelig

rvorster 20-02-2018

Ben het niet eens met niet geschikt voor bewegende objecten . Ik heb fotos gemaakt van een zeer snelle laag overvliegende Chinook helikopter en die zijn perfect !

Henny 09-04-2017

Groot scherm

Gemakkelijke camera met groot scherm en goede foto's. Ligt makkelijk in de hand. Alleen jammer dat er geen USB kabel bijgeleverd wordt.

Will 26-02-2017

Snelle opname

Heb deze Canon SX b620HS onlangs gekocht en uitgetest.
Ik moet zeggen dat deze me erg goed bevalt. De foto opname is erg snel waardoor men zeer scherpe foto's krijgt. Door de snelle sluitertijd is er bijna geen kans om door een kleine beweging slechte foto's te maken. Vele extra funties en mogelijkheden. Ook het filmen is uitstekend. Ik beveel deze erg aan maar kijk goed op internet naar de beste prijs want dat kan meer dan 70 euro schelen.

Pluspunten

• scherpte
  • compact

Minpunten

• nog geen