Canon PowerShot SX720 HS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PowerShot SX720 HS zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Rianne 25-01-2018

Goede zoom

Heb de camera nog niet lang in mijn bezit maar ben er tot nu toe erg tevreden mee! De zoom maakt de belofte waar, maakt scherpe foto's en is goed stabiel te houden. Fijn dat de camera veel opties heeft, Bij kamera express gekocht met een goede deal, namelijk een gratis tasje.

Pluspunten

• Zoom
  • Stabilisator

Wijtske 26-10-2017

Fototoestel met 40 x zoom

Mooi compact toestel met zo veel mogelijkheden.
40 x zoom en geweldige film kwaliteit.
Ik heb dit toestel gekocht voor vervanging
van mijn Sony Cybershot DS HX 50 die
30 x zoom had. Deze camera kan ook prachtig
macro opnamen maken, omdat wij graag
foto's maken van vlinders, is dit een echte aanrader.

Pluspunten

• 40 x zoom
  • Mooi conmpact toestel

Ad 03-10-2017

Groot scherm en erg makkelijk te bedienen

Prima camera eerste foto’s die we gemaakt hebben erg scherp, ook filmpjes zijn prima en eenvoudig te maken. Foto’s versturen vanaf de camera naar telefoon of computer gaat erg makkelijk.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Makkelijke bediening
  • Stevige behuizing

P.A. Kentie 11-09-2017

Prachtige Camera, scherp beeld, handzaam toestel

Gekozen voor deze camera ivm de goede reviews en 40 x zoom. Ongekende mogelijkheden, ook met wifi. Erg scherpe foto's. ERg tevreden met aankoop

Elza 20-08-2017

Scherpe foto's, goede zoomfunctie, licht

Voor iemand die een spiegelreflex camera te zwaar vindt maar toch graag een goede camera wil hebben met een goede zoomfunctie is dit de perfecte aankoop.

Pluspunten

• Licht
  • 40x optische zoom
  • veel functies
  • heldere foto's
  • wifi functie

Minpunten

• fragiele lens

Hilliebill 19-08-2017

Goede optiek, uitgebreide mogelijkheden, ook handmatig.

Inmiddels vier maanden in gebruik en 54duizend foto's en video's gemaakt, goede macrostand, uitgebreide handmatige instelmogelijkheden, een lens van hoge kwaliteit, goede lichtmeting en vooral uiterst scherpe opnames ook met weinig licht. Serie-opnames in de burstmodus. En een goede handleiding van bijna 200 bladzijden met een duidelijke uitleg over alle functies, te veel om op te noemen. En een mooie 40x-zoommogelijkheid voor bijvoorbeeld maanfoto's. Ik ben kritisch fotograaf. Laat de reflexcamera maar thuis wanneer je gaat reizen. De SX720HS kan het ook allemaal ! Jammer dat de accu's peperduur zijn en een niet zo goed uithoudingsvermogen hebben. Maar het is een prachttoestel. Gelijk een 128 GByte snelle SD 80MB/sec erin.

Pluspunten

• Uitgebreide instelmogelijkheden
  • Nagenoeg perfecte optiek
  • Goede gebruikershandleiding
  • Goede stabilisatie
  • Puntgave foto's

Minpunten

• Accuduur en kosten

Marjan 01-08-2017

Compacte camera met vele mogelijkheden

Mooie camera. Hij is als vervanging van mijn Nikon. Hij is gemakkelijk is gebruik. Wat erg fijn is dat deze camera een aparte oplader heeft waardoor je de reserve batterij op kan laden en ook foto's kan blijven maken.(kon vorig toestel niet) Hij maakt scherpe foto's en heeft een geweldige zoom

Pluspunten

• aparte oplader
  • compact
  • goede zoom
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• dure reserve batterij

Edwin Eijsackers 19-07-2017

Canon SX720HS

Super toestel. Onze vrienden hadden hem al. Mooie opnames, super zoombereik. Lekker compact toestel met veel mogelijkheden. Weer eens een normaal formaat camera in de rugtas als we op reis gaan. Toestel is eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• compact
  • zoombereik
  • prijskwaliteit
  • goede voorlichting gehad bij Kamera expres

Minpunten

• geen

Annemarie 13-07-2017

Canon Powershot SX 720 HS Rood ziet er veelbelovend uit

Gister de Canon Powershot SX 720 HS rood ontvangen. Wilde al twee jaar een nieuwe camera, maar kwam er steeds niet van. Gisteren even een paar foto's gemaakt, maar ik zie duidelijk verschil met m'n oude camera! Nu al een top ding!

Inge 04-07-2017

prima camera, mooie foto's

niet moeilijk te bedienen, maakt mooie foto's , camera met mogelijkheden, ligt goed in de hand en je merkt in het gebruik dat dit een solide camera is, er is nu ook een Nederlandse handleiding online

Pluspunten

• goede macro-opname
  • zoomt tot 40 x optische zoom

Minpunten

• flitser lijkt fragil

berger 01-06-2017

lekker krijg, toch heel krachtig

Mooie metallic-rode alleskunner voor een ongekend klein prijsje. Nu bij Kamera-Express in een all-inclusive vakantiepakket.

Pluspunten

• 40x optische zoom !!
  • handzaam formaat

René Visser 29-04-2017

Goede kwaliteit foto's

Ongeveer een maand heb ik deze camera. Voor zowel mijn werk als privé gebruikt. De camera bevalt mij prima! De optische zoom is geweldig, betere kwaliteit wat ik mij van had voorgesteld. Kwaliteit van de foto's zijn goed ook de foto's die in het donker zonder flitser zijn genomen zijn van goede kwaliteit.

Pluspunten

• optische zoom zeer goed
  • goede kwaliteit foto's
  • makelijk in gebruik
  • goede kwaliteit films
  • een all round compact camera

Minpunten

• kwetsbaar puntflitser
  • accu duur
  • bij bij veel wind geen goede microfoon
  • geen hdr foto optie

Robbie 28-02-2017

Waanzinnige camera

Toestel met alle functies die je kan wensen. Objectief is erg goed na een weekend proberen. Zelfs op 40 x inzoomen. Je kan met je smartphone via wifi inzoomen en afdrukken en natuurlijk de foto's kopiëren. Duurt wel een tijdje voordat je alle functies door hebt.

Pluspunten

• objectief
  • wifi

Minpunten

• reservebatterij belachelijk duur

Lydia Olsthoorn 26-02-2017

Compactcamera met groot zoombereik en groot scherm.

Dit model oogt en voelt als metaal en heeft een sjiek design met grote en goed geplaatste knoppen. Foto's bij weinig licht zijn goed. Het grote zoombereik is voor mij de reden geweest om deze compactcamera te kopen, beeldstabilisatie is goed. Is makkelijk mee te nemen en altijd bij de hand om foto's te kunnen nemen.

Pluspunten

• Grote zoombereik 40 x
  • Foto's bij weinig licht zijn goed
  • Beeldstabilisatie is goed
  • Scherm is groot
  • Flitser is goed

Minpunten

• Geen aanraakscherm

Joop Smits 25-02-2017

Prima Camera, gebruiksvriendelijk

Vandaag van Kamera-Express de Canon Powershot SX720 HS ontvangen, voor ons de opvolging van de Sony Cyber-shot DSC-HX7V welke het na 5 jaar heeft begeven. Dit is een prima camera met uiteraard meer mogelijkheden zoals Wifi en 40x optische zoom en met meer megapixels 20,3. Qua bediening veel gelijkenissen met de Sony en konden dus direct aan de slag. Hij maakt prachtige foto's en de zoomfunctie is duidelijk beter. Het enige wat wij nu als nadeel zien is dat de flitser eerst opengezet dient te worden voor het automatisch flitsen.
Het is verder een mooie compacte camera voorzien van geheugenkaart, tasje en kleine statief en 5 jaar garantie.

Pluspunten

• Complete camera
  • Optische zoom 40x

Minpunten

• Flitser handmatig openzetten

Fototoestel 23-01-2017

Canon PowerShot SX720 HS zwart

Dit toestel is handzaam, makkelijk in gebruik en maakt fantastische foto's. 40x zoom is echt geweldig. Het instellen van het toestel was heel gemakkelijk.

Adriaan 19-01-2017

Veelzijdig en gebruikersvriendelijk

Ongelooflijk veelzijdige en handzame camera. Toegankelijke handleiding zet keurig de talloze mogelijkheden op een rijtje. Met dit toestel lukt het om zowel prachtige opnamen van zeer dichtbij te maken, als het roodborstje in de berijpte boom verderop messcherp voor de lens te krijgen. De mogelijkheid om kleuren te verlevendigen maken het plezier alleen maar groter. Erg tevreden over deze aanschaf!

Pluspunten

• Handzaam formaat
  • Toegankelijk geschreven handleiding
  • Talloze mogelijkheden

Minpunten

• Batterijduur

Henk 30-12-2016

handig in gebruik en compact

Kleine handige camera met 40 maal optische zoom, welke handig in jaszak of handtas is mee te nemen. En welke makkelijk te bedienen is en zeer goede mee te maken.

Pluspunten

• klein
  • hoge kwaliteit foto's
  • makkelijke en duidelijke bediening

Mathot 29-12-2016

Groot scherm

Canon heb ik altijd gehad en vooral de optische zoom en de compactheid van de camera gaven de doorslag om deze camera aan te schaffen

Pluspunten

• zoom 40X
  • bediening

Minpunten

• gewicht

Ed 27-12-2016

Zeer goede camera

Nadat mijn SX 700 HS problemen had heb ik deze SX720 er voor terug gekregen. Ben er zeer blij mee. Ten opzichte van de 700 heeft de camera meer zoom 40x (ipv 30) De beeldsensor is vergroot naar 20,3 Mega pixlels en de behuizing is toch even compact gebleven.
Maak ook (rock) concertfoto's met de camera (= moeilijke lichtomstandigheden) En heb met de 700 al super goede foto's gemaakt.
Kortom een super camera voor dit geld zeker een aanrader.

Pluspunten

• Compact
  • Grote zoom 40X
  • Goede video kwaliteit

mol 08-06-2016

Erg blij mee

Gekocht als vervanger van Sony DSC-HX9V en erg blij mee. Hou erg van kleine bloemen fotograferen en dat lukt zeer goed door de goede macro stand. Vanaf 1 cm afstand beeldvullend scherp. Dat miste de Sony.
Handig ook bij ver inzoomen het knopje op de camera waarmee je op uitgezoomd het object zoekt en daarna snel inzoomt.
Zowel op auto als op P-stand goede kwaliteit foto's, als moet je met binnenopnamen in de autostand opletten dat de ISO waarde snel oploopt met risico op korrelige foto's. Beter om dan op P-stand te zetten.
Vanzelf ook diafragma, sluitertijd zelf in te stellen.
De superzoom van standaard 40x kan tot digitaal 80x oplopen waardoor je bijv. de kop van een meeuw zittend op een schoorsteen beeldvullend krijgt.
Ligt lekker in de hand, stelt snel scherp en verwerkt snel. Raster helpt je horizon houden.
Kan er nog niet goed over oordelen omdat we nog veel 'spelen' met de camera (terugkijken, inzoomen/ uitzoomen) maar ik vind de batterijduur wel enigszins tegenvallen. Misschien valt het mee als we op gewoon fotograferen overgaan.
Nu 2-3 weken in bezit met nog veel te ontdekken wegens de vele functies.