Nikon COOLPIX A300 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon COOLPIX A300 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Marcel 02-09-2018

Binnen slecht, zoom slecht

Geschreven voor: Nikon COOLPIX A300 zwart

Nadat onze camera op vakantie was gestolen, deze camera gekocht als tijdelijke vervanging. Valt - zeker voor n Nikon - heel erg tegen. Alleen buitenfoto's in gewone stand zijn ok. Bij gebruik van de zoom krijgt de camera buiten problemen met scherpstellen. Foto's binnen zijn bijna helemaal niet te doen: óf te donker óf onscherp óf allebei...

Pluspunten

• Klein
  • Licht

Minpunten

• Kwaliteit opnamen

Frans 09-11-2017

Slechtse compactcamera ooit

Geschreven voor: Nikon COOLPIX A300 zilver

Deze camera gekocht vanwege zijn kleine afmetingen en goede ervaringen die ik meet een Nikon spiegelreflex camera heb. Ik gebruik deze voornamelijk voor binnen opnamen. Met de stand op automatisch altijd wazige of slecht belichte foto's. Bedenktijd is ook veel te lang. Ik heb al van alles geprobeerd maar hier is niet mee te werken.

Reinier van zelst 07-06-2017

Nikon a300

Geschreven voor: Nikon COOLPIX A300 zilver

Ideale camera voor reis en onderweg als je niet wil lopen slepen met je grote zwaardere camera. Goede camera voor foto's maken in de stad stelt zelf snel scherp en maak goede kwaliteit foto's helder van kleur en zuiver van beeld .Ideale camera voor die die niet te veel aan een camera willen bijstellen voor goede foto's.

Pluspunten

• Heldere kleuren
  • Handzaam en licht

Minpunten

• Schiet geen raw
  • Geen touchscreen

A. Runsink 21-04-2017

Coolpix A300 ilver

Geschreven voor: Nikon COOLPIX A300 zilver

Na jarenlang een fijne Coolpix100 te hebben gehad, was deze aan vernieuwing toe. De opvolger gekozen, de A300. Meestal nog beter, toch?
Spijt!!
Slechte vage foto's bij zoomgebruik. Binnenfoto's matig. Geen keuze meer met twintig symbooltjes voor tegenlicht, sport, nacht etc.
Erg teleurstellend En NEE, ik beveel dit product niet aan!

Minpunten

• zoomfoto's niet mooi
  • geen keuzeplateau met symbooltjes
  • binnenfoto's ook niet echt mooi