Panasonic Lumix DMC-TZ57 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-TZ57 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ilse 11-06-2018

Handig in gebruik

Ik was op zoek naar een camera en toen vond ik deze . Ik vind de kwaliteit er van goed. Ik ben erg blij met deze website. Ik vind het niet erg dat je de camera moet opladen via USB. Maar verder zijn er geen minpunten

Pluspunten

• Kwaliteit is goed
  • Mooi klap scherm

Minpunten

Frank 03-03-2018

zeer compacte en complete camera

Lichtgewicht camera die perfect in je vestzak past. Zeer goede kwaliteit van opname, zeer veel voorgeprogrammeerde mogelijkheden maar evengoed compleet manueel instelbaar. HD kwaliteit video mogelijk?

Pluspunten

• instellingsmogelijkheden quasi onbeperkt
  • zeer goede kwaliteit foto's

Lumix TZ 57 zwart 16-10-2017

Handige compact camera zeer snel en eenvoudig te bedienen

Bevalt zeer goed. Het is een handzaam model met eenvoudige bediening. Accu gaat lang mee ook als er gefotografeerd wordt met weinig licht in de omgeving. Echt een feestje om foto technisch mee te "spelen".

Harry 01-10-2017

Degelijke camera

Degelijk gebouwde camera welke goed in de hand ligt. Het toestel maakt mooie plaatjes en de accuduur is prima.

Pluspunten

• robuust
  • accuduur