Sony Cyber-shot T DSC-T900 bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot T DSC-T900 bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Berthold 10-10-2009

Prima toestel dat zeer goede foto's maakt en excellente video-opnames maakt. Heel duidelijk, groot en helder scherm. Heel compact en daardoor heb ik hem steeds op zak. (Er moest toevallig eens een UFO passeren, nietwaar!) Dit houdt echter een gevaar in want na twee maanden was het aanraakgevoelige scherm plots onbruikbaar door slechte houding en daardoor te grote druk op het scherm. Heb mij toch onmiddellijk een nieuwe gekocht! Een extra batterij (van Hama) is zeer comfortabel.

marion12345 01-10-2009

Camera sinds 1 augustus 2009 in bezit en al veel foto's meegemaakt. Niet helemaal tevreden, er zitten diverse foto's bij die bewogen zijn, filmen prima, batterij snel leeg (vooral met filmen),design super en touch werkt geweldig, superdun en makkelijk te bedienen.
Bij een volgende aankoop zou ik toch twijfelen of ik voor de Sony T900 kiezen, camera had ik 2 dagen in bezit en Sony kwam alweer met een nieuw model!!!!

Maurice1981 31-07-2009

Een absolute aanrader! Heb deze camera gisteren gekocht, omdat mijn Panasonic TZ5 gevallen is. Wat een topcamera!

Het apparaat is bijzonder klein. Hierdoor past deze prima in de broekzak. Foto's maken gaat eenvoudig, zonder ingewikkelde instellingen. Zelfs binnen maakt deze camera verbluffend mooie foto's. Door middel van het dokking station kun je de foto's direct in een slideshow afspelen op de TV. Verder zijn de video opnames ongekend goed. Stereo geluid en 720P beeldkwaliteit. Geweldig.

Voor iedereen die een ultracompacte camera zoekt, met eenvoudige instellingen is dit zeker een hele goede keuze! Bovendien voelt het apparaat heel degelijk en solide aan, waardoor het met de duurzaamheid wel goed lijkt te zitten.

Alexander D 25-06-2009

Gisteren gekocht, werkelijk prachtig apparaat. Video's en foto's zijn van uitstekende
kwaliteit. De video's zijn echt verbluffend in 720P en mooi weergegeven op het 3.5 inch touchscreen dat overigens eenvoudig en fijn te bedienen is. De schermresolutie van alle
tekens en icoontjes (inclusief menu en sub-menu's) vind ik qua scherpte wel een beetje tegenvallen.
Ik weet niet of dit aan een instelling ligt maar ik zal het verder gaan uitzoeken. Al met al een prachtig apparaat en ben er zeer zeker uiterst
tevreden mee. Echt een aanrader!!