Fujifilm Finepix Z33WP geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm Finepix Z33WP geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

anne900 10-07-2011

Super goed toestel!
Ben er heel tevreden mee.
Hij maakt prachtige, heldere foto's en de onderwater foto's zijn ook heel helder.
En dat allemaal voor deze prijs!

daniel_nr11 17-06-2011
Geschreven voor: Fujifilm Finepix Z33WP roze

Super toestel!!! Zeer goede prijs voor een top toestel. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Toestel special gekocht voor het snorkelen op Curacao. En ik ben erg blij met de mooie onderwater foto's die ik gemaakt heb.

Had helaas in eerste instantie een accu die niet goed werkte, maar daar heeft FUJI-Film zeer adequaat op gereageerd door binnen één dag een nieuwe accu toe te sturen (super service!!). Digitalstreet.nl (winkel waar ik hem gekocht had, gaf niet thuis).

Absolute aanrader!!

mdb86 08-03-2011
Geschreven voor: Fujifilm Finepix Z33WP roze

Camera nu bijna een jaar in bezit waarvan in de periode van maart 2010 t/m Juni 2010 heel intensief gebruikt voor onderwater foto's dit ivm mijn verblijf van een jaar op Curacao. Wow wat zijn de foto's goed.
Helaas begaf de camera het in Juni. Vermoedelijk door te veel druk van het water. Camera vorige maand terug gestuurd naar Fujifilm en vorige week een nieuwe camera opgestuurd gekregen. Dit noem ik nog eens een hele goede service, gewoon zonder discussie waar de fout lag een nieuwe camera opsturen.

Annie19 02-03-2011
Geschreven voor: Fujifilm Finepix Z33WP roze

ik heb hem nu bijna een jaar, ik ik heb er echt geen spijt van. Hij maakt goeie foto's, zowel onder als boven water, hij is lekker compact en makkelijk mee te nemen. het enige nadeel zijn de knopjes naast het beeld scherm, die zijn aardig zwaar op in te duwen.

ik heb hem gekocht voor €140, en toen ik die dag er na een geheugen stik ging halen stond ie daar in het blauw en zwart te koop voor €200

Wim64 16-11-2010
Geschreven voor: Fujifilm Finepix Z33WP groen

Prima camera, veel foto's gemaakt in de malediven.
Onderwater geeft deze camera hele mooie kwaliteit foto's (ook boven water prima foto's).
Het enige nadeel van deze camera is dat het display niet helder genoeg is voor onder water.

Anneke86 11-09-2010
Geschreven voor: Fujifilm Finepix Z33WP geel

Deze camera is gewoon geniaal. Ik heb hem meegenomen naar Australie waar hij veel dingen heeft moeten doorstaan. Camera's gingen vaak kapot omdat er zand tussen de zoom kwam. Dit heb je niet bij deze camera dus hij gaat helemaal niet snel kapot. Hij kan ook goed tegen een stootje en nog steeds maakt hij prachtige foto's. Ik heb in ieder geval veel complimenten gekregen over mijn foto's. Onderwater en boven water maakt hij prachtige kleurrijke foto's. Ik zou zeggen, kopen!

Faster74 08-07-2010
Geschreven voor: Fujifilm Finepix Z33WP roze

Deze camera gekocht om onder water te fotograferen en mee naar het strand te nemen.
Mijn ervaring in een woord: SUPER!
Onderwater makkelijk te bedienen en (koop die er wel bij!) met drijvende polsband niet kwijt te raken. Ook als je omver wordt geworpen door hoge golven, blijft dit toestel aan je pols hangen. Batterij gaat lang mee.
En voor een compactcamera van deze prijs heeft deze camera veel mogelijkheden en maakt deze echt mooie foto's.
Bovendien ziet de camera er leuk uit!

Willy70 16-08-2009
Geschreven voor: Fujifilm Finepix Z33WP roze

Heb deze camera gekocht voor erbij voor onderwaterfoto's en omdat 'ie minder gevoelig is voor zand.
Moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben over de prestaties. Onderwater nog niet geprobeerd, gebeurt op vakantie. Wel al macrofoto's gemaakt en die zijn superscherp. Ook de automatische sceneselectie doet het goed. Wat is zelf erg prettig vind is dat ook enige handmatige instellingen mogelijk zijn. Geen diafragma en sluitertijd, maar wel ISO, witbalans etc.
Dus groots voor zo'n klein ding!