Fujifilm FinePix Z33 WP, blue blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FinePix Z33 WP, blue blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

pastvaneek14 25-07-2010

Ik heb deze camera gekocht om te gaan gebruiken bij snorkelen in de vakantie, maar heb de mogelijkheden van deze camera,in de visvijver uigeprobeerd,dat is goed gelukt, als je weet welke tiptoetsen te gebruiken, die zijn natuurlijk klein en waterdicht uitgevoerd ik geef een acht voor dit prijs kwaliteits verhouding.

HRoos 07-10-2009

Ik heb de camera speciaal gekocht voor onderwateropnamen. Is me prima bevallen. Eenvoudig in gebruik en goede opnamen onder en bovenwater. Voor eenvoudige onderwateropnamen zeker aan te bevelen.

Smartii 03-08-2009

Ik vind het een hele goede camera.

Ik heb hem nou al ruim 2 weken en ik ben er zeer tevreden over.

Het maakt zeer goede foto's onderwater. Waar ik de camera eigijk ook voor gekocht heb.

De camera steld ook automatisch in welke funcie je wilt gebruiken om een foto te maken, bijfvoorbeeld portret, onderwater, macro etc.

Verder is de film funcie ook wel mooi, maar het geluid vind ik persoonlijk ietsjes minder.

Mark van den Berg 11-05-2009

Een supercamera. In eerste instantie alleen gekocht om leuke foto's in en rond het water te maken. Maar ik ben eigenlijk aangenaam verrast over de verdere mogelijkheden. De autoscenefunctie is geweldig. De camera kiest automatisch de gewenste mode. Ga je een portret maken dan kiest hij automatisch deze mode. Ga je iets van heel dichtbij fotograveren dan selecteert ie automatisch de macrofunctie.

Bovendien is de camera zeer compact en zelfs kleiner dan een ixus. Door de korte opstarttijd is het een hele leuke camera om altijd op zak te hebben. En mocht je hem vergeten uit je broekzak te halen en per ongeluk in de was doen dan doet hij het nog. Ofwel een supercamera