Nikon Coolpix S220 Zwart zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon Coolpix S220 Zwart zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

jr1232 28-08-2010

Zeer slecht toestel, heb dit toestel een jaar geleden gekocht en er valt echt geen goede foto's mee te maken. Heb echt alle instellingen zo'n beetje al geprobeerd. Iso terug naar 100 scheelde wel maar daar hield het ook bij op. Ik vind ondanks het een goedkoop toestel is echt belachelijk dat ik met mijn 7 jaar oude canon powershot betere foto's kan maken als dit onding. vijftig euro is al teveel voor dit type van nikon.

Karterke 03-01-2010

Ben erg tevreden over dit toestel. Net gekocht voor 109 € met 8gb SDHC kaartje.

Het begon met wazige en korrelige foto's getrokken in een donkere omgeving. Het was nacht en zat binnen wat te testen. Slecht resultaat en wou hem terug doen. Na wat testen van lichtgevoeligheid (ISO), scherpstelpunten en lichtsterktefunctie ben ik mooie scherpe foto's beginnen trekken. (Het foute van de meeste mensen is denk ik de ISO-waarde op AUTO zetten. Het flitslicht is hoog genoeg dus zet gewoon deze ISO op 100 en zie dat je witbalans en scherpstelfunctie goed staan. Flits op AUTO.)

In de dag trek ik mooie heldere foto's met dit toestel.

Filmpjes zijn korrelig op 640x480 in het donker, in het licht zijn ze kwalitatief redelijk goed. 8Gb goed voor 40min film! Erg leuk voor kortfilmpjes waar je ook bent!

Gekocht omdat het klein en compact is. Leuk om in mijn jas te steken. Zéér tevreden!

Eef74 24-12-2009

Prima toestel voor erbij!Makkelijk in gebruik en maakt mooie foto's

Langeham 03-12-2009

Ik heb deze camera een ijdje terug voor mijn kleine zusje gekocht. Tis een leuk dingetje voor d'r. Het is geen spiegelreflex natuurlijk, maar de foto's zijn zeker niet verkeerd voor het geld waar je deze camera voor koopt. De macro functie werkt ook niet verkeerd. In het donker wordt het wat lastiger maar dat is met al die goedkopere camera's het geval, maar nog steeds niet slecht. Tis ook geen "zwakke" camera. Ze had hem nog maar even en ze had hem al laten vallen. En hij doet het nog steeds. Niet aan te raden om er mee te gooien hoor ;). Kortom:
Leuke camera voor het geld dat je er voor neer moet leggen!

tabletoutdoor7 09-06-2009

Ik heb de S200 gekocht en voor mijn dochter de S220.
Toestel ziet er leuk uit, echter allebei al een paar keer opgestuurd met een lensfout melding.
De passing van deze lens is niet goed volgens de winkels.
(fabricagefout) ook na reparatie gaat de lens weer vastzitten.
Dus niet kopen dat ding, zonde van je geld!!!!!!

Jan-Luuk 09-05-2009

Met de revieuw van JWillem ben ik het volstrekt oneens. Ik heb dit toestel onlangs aangeschaft en ik maak er wel degelijk mooie foto's mee, en wel van uitstekende kwaliteit. De Nikon S 220 doet niet onder voor een ander toestel wat ik heb, de Minolta Dimage 5, welke me destijds ruim 5 x meer kostte. Ik kocht de Nikon omdat ie veel kleiner is en daarom in bepaalde gevallen handiger om mee te nemen. Nogmaals gezegd, de Nikon S 220 wordt doormij als uitstekend beoordeeld. Het toestel heeft veel mogelijkheden, is uiterst handig in het gebruik, en ziet er daarbij ook nog eens goed uit. Wel degelijk een aanrader dus.

JWillem 28-03-2009

Ik heb dit toestel 2 weken gehad en er waren gewoon geen mooie foto's mee te maken. Ben dan ook teruggegaan naar de winkel en daar hetzelfde type geprobeerd uit een andere. Ook deze was niet goed!! Daarom overgestapt op een ander toestel van een ander merk. Dit is dus geen aan te raden toestel.