Casio Exilim EX-Z1 paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio Exilim EX-Z1 paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Si20 27-12-2010
Geschreven voor: Casio Exilim EX-Z1 roze

Ik heb dit toestel een jaar in bezit. Hij is al 2 x terug geweest naar de fabriek en hij werkt nog steeds niet. Het scherm is niet scherp, maar de foto's op de pc ook niet. Een filmpje maken is al helemaal niets.
Si.

rvandebeld 08-09-2009
Geschreven voor: Casio Exilim EX-Z1 zilver

Mijn ervaring zijn na plusminus de camera 1 maand in bezit te hebben zeer goed en ben ook zeer tevreden met de foto`s.
Inderdaad de foto`s lijken op het lcd schermpje een beetje wazig maar eenmaal op de computer gezet blijken deze toch van zeer goede kwaliteit en door middel van het sd kaartje kun je de foto`s en filmpjes zeer vlug op de computer zetten en om de camera te bedienen moet ik zeggen de toetesen en de onderliggende menu`s spreken voor zich. kortom voor prijs is dit een leuke camera voor de normale gebruiker.

M.vr.gr

Richard, Marieke, Esmèe & Tessa

Akasha 30-08-2009
Geschreven voor: Casio Exilim EX-Z1 paars

Heel gemakkelijk in gebruik, batterij gaat ook lang mee.
Foto's zijn op je pc heel mooi!

Leonora 28-08-2009
Geschreven voor: Casio Exilim EX-Z1 roze

Heb deze camera een week in bezit,
bevalt prima.
maakt mooie foto's. op het scherm lijkt het soms niet scherp, maar als je ze eenmaal op de computer zet, zijn ze haarscherp en kun je prima inzoomen en blijft het nog scherp.

ideaal voor iemand die wil beginnen met fotograferen, en voor weinig geld toch een goed toestel wil.

voor mij is de bediening makkelijk, maar voor iemand met grote handen en brede vingers word het wel moeilijker omdat de knopjes vrij dicht op elkaar staan.

het menu is simpel en duidelijk, en je kunt makkelijk instellingen wijzigingen.

marjol 25-08-2009
Geschreven voor: Casio Exilim EX-Z1 zwart

Ik ben het absoluut niet eens met de vorige beoordeling.
Hij maakt voor een compactcamera. Top foto's!!!!

Het is gewoon een hele kleine fijne camera. Mooie vormgeving en heeft vele mogelijkheden.

Je kan niet na een paar foto's zeggen hoe je de best share instellingen moet/kan gebruiken. Daar gaat tijd inzitten....

De vorige revieuw is dus absoluut niet reeel.

Wie op zoek is naar een kleine compactcamera voor weinig geld.... En gewoon snel wat fotootjes wil klikken heeft aan de casio EX-Z1 geen miskoop.

jeroenvbree 08-08-2009
Geschreven voor: Casio Exilim EX-Z1 goud

wij hebben deze camera aangeschaft en de volgende dag terug gebracht.
zeer matige camera.
het lcd scherm niet zuiver waardoor je niet kunt zien of je nou een goede of slechte foto heb ik heb 17 foto's gemaakt in de BS functie (best share)en er was er niet 1 zuiver deze functie geeft de mogelijkheid om een foto te schieten met kaarslicht,nacht,zon'sondergang,sport,bloem,enz enz.
maar veel van deze functie doet ie dan automatische zonder flits en dan krijg je geen goeie foto.en voor een moment opname duurt het te lang voor dat je de instelling heb gekozen voor de juiste situatie.overweeg je deze camera toch te kopen kijk ook eens naar het klepje van de accu die gaat absoluut als eerste kapot als je het ziet e voelt berijp je wat ik bedoel.laat je niet verleiden door het uiterlijk