Samsung S760 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung S760 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Jarno Vedder 07-12-2010
Geschreven voor: Samsung S760 zwart

Hallo,

Ik heb deze camera nu een ander half jaar in bezit.
En ik heb er echt heel veel plezier van.
Doet het altijd. Batterij gaat lang mee. Maakt scherpe foto,s. Zeker een aanrader. Ben er erg tevreden mee.
Ook als het donker is maakt hij mooie foto,s.
Er zit ook een antietrilknop ook dat is erg fijn.

Pluspunten:Scherpe foto,s,Batterij gaat lang mee.
Minpunten:Als je tegen de zon een foto maakt dan krijg je een beetje overbelichting. Maar dat heb je
bij alle camera's wel een beetje.

G.r Jarno

Jetttttts 06-07-2009
Geschreven voor: Samsung S760 blauw, bruin

nou het is een leuke camera en hij maakt goede foto's. Eerst deed hij het perfect en de batterijen gingen lang mee, maar na ongeveer drie-kwart jaar gingen ze steeds korter mee. Nu, na een jaar, doen ze het nog maar voor ongeveer een half uur.

CindyC 01-01-2009
Geschreven voor: Samsung S760 roze

Mijn dochter van 5 heeft deze camera een paar weken geleden van de Sint gekregen. Mooie camera, ligt fijn in de hand en knipt mooie scherpe foto's. Twee minpuntjes vond ik dat je de foto's (volgens mij) een voor een moet deleten en de camera vreet batterijen! Voor iemand die veel foto's knipt is dit misschien geen aanrader. Heb inmiddels wel oplaadbare batterijen gehaald.

Smit72 09-11-2008
Geschreven voor: Samsung S760 zilver

Onlangs deze camera aangeschaft. Maakt hele goede foto's. Camera door mij aangeschaft voor de zg huis/tuin en vakantie foto's.
Voldoet prima.

davidovich 27-06-2008
Geschreven voor: Samsung S760 zilver

ik heb zelf een sony dsc-h50. deze camara maakt uitstekende fotos maar is niet geschikt bijvoorbeeld als je met je vrienden in de discotheek staat en de hele avond met die camara om je nek rond te lopen. nu heb ik een goedkopere alternatief gezocht en in mijn dorp kwam ik deze camara tegen. maakt goede fotos overdag, in de avond heb ik het nog niet goed kunnen gebruiken, maar denk bij slecht ligt zal deze camara goede fotos maken. voor de prijs maakt deze camara zeer snelle fotos, dus de vogel is niet gevlogen als je een foto wilt maken. voor sport fotos is deze camara niet geschikt voor omdat de sluiter niet goed is en je kunt het ook niet zelf instellen, bij mijn sony wel zodat ik een sport auto altijd scherp op de foto heb staan. deze heeft weinig ruis zonder flits wat bij mijn sony wel het geval is, met flits is de ruis bij mijn sony niet veel.

plus punten: goedkoop
makkelijk te bedienen
batterij kan een voordeel hebben
maakt snelle fotos
goede kwaliteit
min punten: geen accu
kleine sensor
geen handmatige sluiter en diafragma instellingen
lang nadenken als je een foto maakt met flits
de groothoek is slecht maar geen ramp voor de prijs

een goede camara die mijn vrienden en familie mogen gebruiken en ik de sony h-50 gebruik voor betere kwaliteit fotos omdat deze betere groothoek heeft, betere flits getal en meer kleur en contrast en scherpte. maar van deze camara zijn de fotos goed. uiteraard moet je niet vergelijken met een spiegel reflex maar daar betaal je ook veel meer voor.

tjinta 26-06-2008
Geschreven voor: Samsung S760 zilver

Ik heb hem gekocht van mij verjaardags geld.
Egt een supper camera maakt hele mooie foto's en nog best veel mogelijk heden.
En lekker compact
Mijn ouders hebben een duurdere camera maar is egt dezelfde kwalitijd.Zo zie je maar een goeie camera hoeft niet duur te zijn.

Fam. de Jong 22-05-2008
Geschreven voor: Samsung S760 zilver

Deze camera gekocht voor onze dochter voor haar 9e verjaardag. Een supercamera met veel mogelijkheden en simpel te bedienen. Ook de filmpjes zijn van uitstekende kwaliteit. Met de juiste oplaadbare batterijen kun je veel foto's maken. Zelf hebben wij een Canon Ixus. Ik had niet gedacht dat de beeldkwaliteit van zo'n goedkope camera in verhouding tot de Ixus zo goed zou zijn.