Panasonic DMC-TZ4 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMC-TZ4 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

hamilton08 29-12-2009
Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ4 zwart

Ik had een Canon Ixus, maar wilde meer zoom bereik.
Dat heb ik nu maar wat maakt deze camera gemiddeld slechte foto´s! Bewegende beelden zijn altijd wazig. Flitst als het niet nodig is. Verder veel te veel mogelijkheden waardoor je de halve tijd aan het zoeken bent naar een andere basisinstelling. Maar geen van deze standaard instellingen (sport/sneeuw/kinderen etc)leveren een goed resultaat. Bij mijn vorige camera altijd de basis instelling gebruikt en nauwelijks teleurstellende foto´s
Wel is de camera degelijk en de accu indrukwekkend.
Maar het is gewoon teleurstellend dat bijna iedere foto er gewoon slecht uitziet. Volgende keer weer een Canon!

Haebeltje 01-09-2009
Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ4 zilver

Heb de camera 9 maand, na 6 maand al kapot en na diverse reparaties doet ie het nog steeds niet.
Hoop dat er alsnog een goed voorstel van de leverancier komt. Foto's overigens zijn goed en toestel is gebruiksvriendelijk.

jghtiemens 02-07-2009
Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ4 zwart

Ik heb deze camera nu een half jaar.
Prima resultaten.Kleur en scherpte dik in orde.Gebruiks vriendelijk.Degelijke constuctie, iets zwaarder dan gebuikelik; dat komt de stabiliteit weer ten goede.
Een echte aanrader!

Bull 24-02-2009
Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ4 zilver

Heb deze camera nu een tijdje en ben er erg positief over. De Ia stand is handig voor als je snel wat leuke foto's wilt schieten. Voor het betere hobbywerk kun je genoeg instellen op de manuele standen. de 10x optische zoom is erg handig. Kwaliteit foto's is goed. Het is even zoeken naar de beste kleur echtheid. Op standje standard vind ik de kleurweergave het beste. Mijn vorige camera Olympus C4000 heeft in deze camera een waardige opvolger. Een aanrader...

riwl 16-02-2009
Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ4 zwart

Ik heb deze camera gekocht bij een winkel in Schijndel. Veel te duur, onderzoek vooraf op kieskeurig had me zo 80 euro bespaard. Helaas viel de camera ook erg tegen. Zeer wisselende kwaliteit van foto's. Bijvoorbeeld in de efteling een Pardoes die op de ene foto geel was, daarna wit en vervolgens bruin. In dezelfde camerastand. 10x zoom klinkt leuk, maar je flitser haalt dit bij lange na niet. Dus: slechte donkere foto's als je gebruikt maakt van de zoom binnen. Ik ben met de camera terug geweest naar de winkel omdat ik er geen goede foto's mee kon maken maar gezien mijn eerdere opmerking over de hoge prijs kon ik hier niet meer rekenen op coulance. Uiteindelijk na 3 maanden ergernis heb ik het toestel voor de helft van de aanschafwaarde via marktplaats verkocht. Ik ga weer terug naar een fuji, heb ik altijd goede foto's mee gemaakt.

yori 01-02-2009
Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ4 zilver

fototoestel een week in bezit en het gebruiksgemak en de prestaties zijn uitstekend.
Enige minpunt tot nu toe is dat mijn vorige toestel een canon A75 beter in de hand lag maar daar houdt het mee op.

paula51 12-01-2009
Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ4 zwart

Sinds enige dagen de TZ4 in bezit, en ik ben erg onder de indruk van dit toestel.
De keuze voor de TZ4 is simpel: Ik vind de extra mogelijkheden van de TZ5 te weinig om hier meer geld voor neer te tellen. 9 Mp ipv 8Mp en 3 inch lcd ipv 2.6 inch lcd
en... een hoger video resolutie ((en daar koop ik geen fototoestel voor.))
Het is een fijn toestel, ligt goed in de hand en is niet te licht in gewicht en dat komt de stabiliteit ten goede.
(voorheen had ik een canon IXUSi zoom) Verder is het toestel klein en compact te noemen voor alle mogelijkheden die aanwezig zijn.
Ik heb nu enkele 100 foto's gemaakt en die zien er erg goed uit, prachtig zelfs, prima scherp en van kleur en contrast.

perodemi 02-01-2009
Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ4 zwart

Ik heb deze camera nu 4 weken in mijn bezit. Perfecte camera.Gemakkelijk in gebruik. Handzaam. Goede foto's. Het enige minpunt vind ik het knopje bovenop de camera voor de instellingen. Dit verdraaid makkelijk, dus goed opletten of de juiste instelling is geselecteerd.
Verder perfect!

Piet van Alphen 18-05-2008
Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ4 zwart

Prima camera. Voldoet geheel aan de doelsteling. Prima fotp's, eenvoudig in gebruik. Geen grote studie vooraf noodzakelijk. Je vindt hem mooi of niet. Ik wel.

bertus 16-04-2008

ben sedert een week in het bezit van de DMC TZ4
fijne camera makkelijk in gebruik en mooie scherpe foto's fijne zoom
het overzeten van scandisk naar computer via de usbpoort (kabeltje) duurt echter erg lang. heb een 2gb ultra III kaartje erbij gekocht want dan zou het inladen op de computer sneller gaan volgens de verkoper.

PWRlimburg 11-04-2008
Geschreven voor: Panasonic DMC-TZ4 zwart

Hele prettige camera. Intelligent auto is een genot om snel foto's te kunnen maken. Ze zijn nagenoeg allemaal goed. Weinig ruis tot 400 ISO. Details op foto's zijn subliem. Bij 10 x zoom kan het beeld schokkerig zijn, echter met een druk op de knop, tover je een raster tevoorschijn en kun je je richten op het object. Bovendien genoeg mogelijkheden om met eigen instellingen aan de slag te gaan. Camera mocht wel iets lichter zijn. Verder degelijk en prettig in de hand. Klasse-toestel doch zou bij een nieuwe keuze gaan voor de TZ5 (digital auto red eye-correctie) en filmpjes opnemen in HD-kwaliteit)