Casio Exilim EX-Z200 Zilver zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio Exilim EX-Z200 Zilver zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LifeIsJoy 31-01-2010

Heb inmiddels een kleine twee jaar deze camera en zojuist vervangen door de Casio H10.
Algemeen gewoon tevreden geweest met z200 maar geen HD video mogelijkheid daarom de overstap.
Verschillende filmpjes en fotos kan je vinden op onze website: http://www.LifeIsJoy.nl

koen83 05-06-2008

ik vind dit een fijn toestel. waarbij veel voorkeurs instellingen er al in zitten zo dat je ze snel kunt selecteren. Een handige andere optie is het snel achter elkaar foto's maken op hoge snelheid 2 per seconde

Eric196500 06-04-2008

Dit weekend wilde ik de EX-Z200 gaan kopen dit omdat de andere oudere modellen zeer goed op kieskeurig beoordeeld zijn. Maar na testen in 2 winkels valt het LCD scherm zeer tegen.

Alles op het scherm is wazig. Na vergelijk heb ik de NIKON S600 gekocht. Alle minpunten van de casio heeft deze camera niet, en na controle op een laptop zagen de foto's er ook beter uit, ook met donkere opnames!