Canon PowerShot G3 X zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PowerShot G3 X zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

r************@c******** 10-10-2021

Geweldige tussen oplossing

Geschreven voor: Canon PowerShot G3 X zwart

Altijd op pad geweest met met spiegelreflex plus de diverse obj. Deze ingeruild voor deze g3x. Het scheelt in gewicht en formaat en ligt ondanks formaat goed in de hand.

Pluspunten

• formaat
  • gewoon goed

C 14-02-2020

allround camera

Geschreven voor: Canon PowerShot G3 X zwart

prima allround camera met veel mogelijkheden, mooi groot scherm, veel zoombereik, ligt fijn in de hand, goede grip en toch niet zo lomp en zwaar

René 10-02-2019

Super diafragma en zoombereik

Geschreven voor: Canon PowerShot G3 X zwart

Kort geleden heb ik mijn verwaterde hobby fotografie weer opgepakt. In het verleden gebruikte ik een analoge camera, maar nu wil ik graag werken met geavanceerde compactcamera. Deze G3 X beviel mij vanwege het goed-in-de-hand liggende model. De bediening is eenvoudig en de touchscreen werkt prima. Het bereik is geweldig: 24-600 mm. met een diafragma van 2.8-5.6 en 1`sensor. Het kantelbare scherm en flitser ogen wat kwetsbaar. De prijs leek mij in eerste instantie wat boven mijn budget, maar het is het zeker waard!

Pluspunten

• Praktisch stevig model
  • Zoombereik
  • Diafragma
  • Overzichtelijke bediening
  • Filmen in 4k

Minpunten

• Kantelscherm en flitser ogen kwetsbaar
  • geen papieren handleiding

Joke 07-01-2019

Veel opties in één

Geschreven voor: Canon PowerShot G3 X zwart

Groothoek en superzoom in één handzame camera. Ik heb hem pas een paar dagen, maar ben nu al fan. Hij ligt lekker in de hand, ook belangrijk. En de bediening wijst zichzelf supersnel.

Pluspunten

• Veel functies
  • Overzichtelijk menu
  • Prettige grip
  • Ruim zoombereik

Minpunten

• knopje om flitser uit te klappen zit wat onhandig
  • relatief zwaar

Yts 03-11-2018
  • Product gekregen

Fantastisch

Geschreven voor: Canon PowerShot G3 X zwart

Wij hebben de camera nu meer dan twee weken in gebruik en het overtreft al onze verwachtingen. We hadden hiervoor een spiegelreflex, maar wilden eigenlijk een camera waarbij we zowel zoom-foto's als macro-foto's konden maken zonder telkens van lens te wisselen. Na heel wat testen gelezen te hebben uiteindelijk uitgekomen op deze camera, en we zijn er ontzettend blij mee! De foto's zijn wat ons betreft van spiegelreflex kwaliteit. De camera is echter wel mooi compact en houd fijn vast. De zoom is super. De camera is snel. Kleuren komen goed overeen. Ook in het donker maakt de camera mooie foto's. Wij zijn er ontzettend blij mee!

Pluspunten

• zoom
  • macro
  • foto's in het donker
  • handzaam

Minpunten

• geen tot nu toe

paultje035 11-03-2018

groot scherm , superzoom , 1 imch sensor , haarscherp

Geschreven voor: Canon PowerShot G3 X zwart

ik zocht een leuke allround camera voor vakantie en ook een beetje filmen kwam eigenlijk vrij snel op 1 oplossing en dat was de g3 x van canon budget was 750 dus wel er over maarja geloof me hij is de centjes helemaal waard want ik kan eerlijk zeggen gelijke hoogte met m6 van canon of 750d

een feest om mee te mogen schieten

Pluspunten

• body weer proof
  • scherm
  • zeer goede audio voor vlog
  • er zit een hotshoe op dus exern flitsen kan

Minpunten

• flits bereik

Edwin 21-11-2017

Fantastische camera met veel zoombereik

Geschreven voor: Canon PowerShot G3 X zwart

Ik heb deze camera na lang zoeken en vergelijken gekocht bij Kamera-express. Omdat ik mijn spiegelreflex met alle bijbehorende lenzen niet meer mee wilde sjouwen, was ik op zoek naar een goede vervanger en ben op deze camera uitgekomen. De kwaliteit van de camera en gemaakte foto's is fantastisch, zeker voor een "compact" camera. Ik zeg "compact" omdat de camera niet echt compact is, ongeveer net zo groot als een spiegelreflex met standaard zoom objectief. Maar omdat ik nu de camera heb met veel zoombereik hoef ik niet meet al mijn lenzen mee te sjouwen. Het is wel even wennen aan foto's maken via een scherm ipv via de zoeker bij de spiegelreflex. Ook het bedienen van de zoomlens via een knopje is even wennen. Maar al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker. Ook over de winkel in Capelle aan den IJssel ben ik zeer tevreden. Je wordt er zeer goed geholpen door deskundig personeel.

Pluspunten

• Zoombereik
  • Groot scherm
  • Algehele kwaliteit van toestel en foto's

Minpunten

• Even wennen aan bediening tov van spiegelreflex

Marein 19-12-2016

Alles in een camera

Geschreven voor: Canon PowerShot G3 X zwart

Prachtige compacte zoomcamera Canon Powershot G3 X. Heeft voor een compactcamera een vrij grote sensor van l inch. Daardoor maak je betere kwaliteit foto's. Makkelijk mee te nemen. Ook mogelijkheid om foto's in RAW op te slaan. Geen erg snelle camera bij continue-opnamen, maar dat ligt gedeeltelijk aan het willen vastleggen in RAW. Hij is stof- en spatwaterdicht.

Pluspunten

• grotere sensor
  • mooi helder kantelbaar liveview-scherm

Minpunten

• geen zoeker