Canon PowerShot G3 X zwart - Reviews

Optische zoom
25 x optische zoom

Marein 19-12-2016

Alles in een camera

Prachtige compacte zoomcamera Canon Powershot G3 X. Heeft voor een compactcamera een vrij grote sensor van l inch. Daardoor maak je betere kwaliteit foto's. Makkelijk mee te nemen. Ook mogelijkheid om foto's in RAW op te slaan. Geen erg snelle camera bij continue-opnamen, maar dat ligt gedeeltelijk aan het willen vastleggen in RAW. Hij is stof- en spatwaterdicht.

Pluspunten

• grotere sensor
  • mooi helder kantelbaar liveview-scherm

Minpunten

• geen zoeker

paultje035 11-03-2018

groot scherm , superzoom , 1 imch sensor , haarscherp

ik zocht een leuke allround camera voor vakantie en ook een beetje filmen kwam eigenlijk vrij snel op 1 oplossing en dat was de g3 x van canon budget was 750 dus wel er over maarja geloof me hij is de centjes helemaal waard want ik kan eerlijk zeggen gelijke hoogte met m6 van canon of 750d

een feest om mee te mogen schieten

Pluspunten

• body weer proof
  • scherm
  • zeer goede audio voor vlog
  • er zit een hotshoe op dus exern flitsen kan

Minpunten

• flits bereik

Edwin 21-11-2017

Fantastische camera met veel zoombereik

Ik heb deze camera na lang zoeken en vergelijken gekocht bij Kamera-express. Omdat ik mijn spiegelreflex met alle bijbehorende lenzen niet meer mee wilde sjouwen, was ik op zoek naar een goede vervanger en ben op deze camera uitgekomen. De kwaliteit van de camera en gemaakte foto's is fantastisch, zeker voor een "compact" camera. Ik zeg "compact" omdat de camera niet echt compact is, ongeveer net zo groot als een spiegelreflex met standaard zoom objectief. Maar omdat ik nu de camera heb met veel zoombereik hoef ik niet meet al mijn lenzen mee te sjouwen. Het is wel even wennen aan foto's maken via een scherm ipv via de zoeker bij de spiegelreflex. Ook het bedienen van de zoomlens via een knopje is even wennen. Maar al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker. Ook over de winkel in Capelle aan den IJssel ben ik zeer tevreden. Je wordt er zeer goed geholpen door deskundig personeel.

Pluspunten

• Zoombereik
  • Groot scherm
  • Algehele kwaliteit van toestel en foto's

Minpunten

• Even wennen aan bediening tov van spiegelreflex