Canon PowerShot G3 X zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
Optische zoom
25 x optische zoom

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marein 19-12-2016

Alles in een camera

Prachtige compacte zoomcamera Canon Powershot G3 X. Heeft voor een compactcamera een vrij grote sensor van l inch. Daardoor maak je betere kwaliteit foto's. Makkelijk mee te nemen. Ook mogelijkheid om foto's in RAW op te slaan. Geen erg snelle camera bij continue-opnamen, maar dat ligt gedeeltelijk aan het willen vastleggen in RAW. Hij is stof- en spatwaterdicht.

Pluspunten

• grotere sensor
  • mooi helder kantelbaar liveview-scherm

Minpunten

• geen zoeker

Edwin 21-11-2017

Fantastische camera met veel zoombereik

Ik heb deze camera na lang zoeken en vergelijken gekocht bij Kamera-express. Omdat ik mijn spiegelreflex met alle bijbehorende lenzen niet meer mee wilde sjouwen, was ik op zoek naar een goede vervanger en ben op deze camera uitgekomen. De kwaliteit van de camera en gemaakte foto's is fantastisch, zeker voor een "compact" camera. Ik zeg "compact" omdat de camera niet echt compact is, ongeveer net zo groot als een spiegelreflex met standaard zoom objectief. Maar omdat ik nu de camera heb met veel zoombereik hoef ik niet meet al mijn lenzen mee te sjouwen. Het is wel even wennen aan foto's maken via een scherm ipv via de zoeker bij de spiegelreflex. Ook het bedienen van de zoomlens via een knopje is even wennen. Maar al met al ben ik een zeer tevreden gebruiker. Ook over de winkel in Capelle aan den IJssel ben ik zeer tevreden. Je wordt er zeer goed geholpen door deskundig personeel.

Pluspunten

• Zoombereik
  • Groot scherm
  • Algehele kwaliteit van toestel en foto's

Minpunten

• Even wennen aan bediening tov van spiegelreflex