Olympus STYLUS 1 zwart

Panasonic Lumix DMC-TZ100EG zilver

20,1 MP
10,0 x
Panasonic Lumix DMC-TZ100EG zilver

Beoordeling op basis van 1 review

Peter 05-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Maandagochtend camera

Vandaag mijn Olympus Stylus 1 weer in reparatie gebracht bij Camaraland en dat binnen 1 maand tijd. Camera is ruim een jaar jong. Maar weinig gebruikt alleen voor vakanties. Ik dacht nu eens een goed vakantie cameraatje gekocht te hebben omdat ik geen zin heb om de DSLR mee te sjouwen.Vorige keer is al het moederbord vervangen , de display en de oogsensor. Bovendien is ie helemaal schoongemaakt en als nieuw afgeleverd. Maar helaas met de vakantie op Ibiza ging het binnen 2 weken alweer fout. 3 keer had ik het dat de ontspanknop niet werkte en 2 keer werd de display groen en begon te knipperen en gaf een knetterend geluid. Het vertrouwen in deze camera is weg. Ik dacht nu eens een goeie vakantie camera gekocht te hebben maar helaas .
De verkoper van Cameraland.nl zei dat ze een camera 3x opsturen ter reparatie , nou ik dacht het niet zei ik. Dat kan je toch niet maken. Ik koop een dure camera van 500 euro en die is vaker in de reparatie als dat ik er foto's mee kan maken. Ik heb nu op de bon laten zetten dat ik een definitieve oplossing verwacht , dat stond op Consuwijzer.nl in geval van juridische stappen. Hopelijk is het niet nodig. Olympus beschadigd zo wel zijn goede imago.
Hopelijk gaat Olympus dit goed oplossen, bij voorkeur de camera vervangen deze is niet meer goed te krijgen. Straks sta ik met de vakantie in Wenen weer met een stukke camera.