Sony DSC-S800 zilver - Reviews

6 x
Maximale resolutie
3264 x 2448 pixels

Bulkata 05-09-2007 Product paar dagen in bezit

Heb de camera sinds vandaag, al wat mee gespeeld. Zeer degelijk, heerlijk groot scherm.
Foto's worden mooi scherp. ook in het donker.
Cool 2cm macro!
Ik ga hier veel plezier van hebben!

john jochems 02-09-2007 Product paar dagen in bezit

ik heb deze nieuwe camera nu 10 dagen en ik ben zeer tevreden over de foto resultaten, een duidelijk voordeel met de vorige camera sony dsc w30 is dat het wieltje van de foto instellingen nu boven op zit en niet meer zo makkelijk te verdraaien is, ook een voordeel is dat naast automatisch nu program en iso zit en niet meer filmen, zodat de camera niet meer per ongeluk op filmen wordt gezet terwijl je een foto wilt nemen, ook de zoom aan de achterzijde werkt beter als met het hendeltje aan de voorzijde, enig minpuntje is dat deze sony camera's erg gevoelig zijn voor stof en vuil tussen de uitschuifbare lens waardoor er na intensief gebruik na ongeveer 2 jaar problemen ontstaan (de lens komt niet meer naar buiten) ik ben dus nu in 4 jaar tijd al aan de 3e sony camera toe, de vorige 2 hadden dus lens problemen en waren niet meer te repareren, ik blijf bij sony want de foto's zijn werkelijk fantastisch

houben 30-07-2007 Product paar weken in bezit

Ik heb de camera nu een paar keer veel gebruikt op activiteiten, en heb de foto's met trots aan de familie laten zien. Het is een prachtige camera met geweldige mogelijkheden!
Een echte aanrader dus!