Sony Cyber-shot WX DSC-WX500 rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot WX DSC-WX500 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rebecca Maria 10-06-2016
  • Product half jaar in bezit

Fijne camera

Ik zocht een camera om betere foto's mee te maken dan mijn telefoon. Een camera voor op vakantie. Ik vind dit een hele fijne camera, hij maakt mooie foto's, hij is compact en je kunt er goede filmpjes mee maken. De batterij gaat lang mee.

GvR 15-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

Looks én brains

Mooie looks, handzaam formaat, eenvoudig in gebruik. Scherpe foto's (inzoomen tot op de maan!) en heel snel starten van filmpjes. Fijn scherm, ook te draaien voor vlogs en selfies.

Gerrie 27-02-2016

Voor mij zijn de knopjes eigenlijk wat klein. En ik moet nog veel lezen in de handleiding. Zoveel mogelijkheden. De vele instelmogelijkheden en vooral de wifi- en selfiefunctie spreken mij aan.

Kelly Temmink 21-02-2016
  • Product maand in bezit

7,6
Het is een hele mooie camera, met heel veel opties en mogelijkheden. Maar daardoor is hij wel een beetje ingewikkeld en moet je je wel goed verdiepen in alle verschillende standen om de mooiste foto's te kunnen maken.

Laurine 19-02-2016
  • Product maand in bezit

deze cyber-shot compact camera maakt vlijmscherpe foto's. Door zijn ruime zoomfunctie blijven foto's gemaakt op behoorlijke afstand goed scherp.Hij stelt snel scherp, waardoor sportbeelden goed tot uiting komen. Het te kantelen scherm is o.a. erg gemakkelijk bij het maken van foto's laag bij de grond en natuurlijk voor het maken van selfies. De camera ligt goed in de hand en past gemakkelijk in een jaszak. De prijs/kwaliteit verhouding is in orde. En ook niet onbelangrijk,je hem kopen in een leuke kleur rood. Ik ben erg tevreden over deze camera en beveel hem zeker aan.

Jeanine 13-02-2016

Een prachtig toestel met de uitstraling van een compact camera en de mogelijkheden van een spiegelreflexcamera! De kwaliteit van de foto's is werkelijk subliem (zelfs met tegenlicht en in het donker). De zoomfunctie is geweldig, dit wordt smullen straks op safari door Afrika! ;-) Kortom, een aanrader! Echt waar voor je geld en ook nog eens een flitsend kleurtje (ik heb de rode variant)!

RB 12-02-2016

Fijne, compacte camera. Veel mogelijkheden. Ligt makkelijk in de hand. Beperkte draai van scherm. Perfect voor vakantie en tussendoor. Geen gesleep met lenzen.

Ashis 12-02-2016

9,4
Sinds ik mijn camera gekocht, heb ik er tot nu toe geen spijt van gehad. Camera maakt goede foto's en je kan snel achter elkaar foto's maken.

annemiek 13-01-2016

mooie fotoos van lekker in de hand liggende camera met meer mogelijkheden dan ik waarschijnlijk zal gebruiken

ien 03-01-2016

mooie foto's gemaakt van t vuurwerk. lekker handzaam en de camera is makkelijk mee te nemen in tas.

Sony DSC WX500 01-01-2016

Het fototoestel ervoor voldeed niet aan de verwachtingen (snel opstarten en scherpstellen, filmen...), terwijl die daarvoor (een ouder type) dit wel deed. Hebben deze nu (tevens ander merk) meerdere malen gebruikt en werkt naar behoren. Zal nog wel het één en ander uit moeten zoeken, maar zonder boekje al goed te gebruiken en zelfs bewegende beelden vast kunnen leggen middels de verschillende mogelijkheden. De heldere beschrijvingen zijn ook fijn. Je moet er alleen wel even op verdacht zijn dat je bij een selfie (scherm opklappen) niet naar het schermpje blijft kijken :-)

Gerrit 23-12-2015

Het is werkelijk een fantastische camera met mooie vormgeving. Maakt zeer goede fotos's. Vooral het zoomen gaat goed van optisch naar digitaal en de kwaliteit van de foto is mooi. Ik had een Sony cybershot 14.1 waar ik mooie foto.s mee kon maken maar deze is fantastisch. Je kan op 10 meter een sticker inzoomen en dan de tekst leesbaar maken.

RMissler 22-12-2015

Het is een simpel en een goed toestel ook voor mijn moeder die trilt tijdens het Fotograferen is het makkelijk om goede foto's te maken

M 17-12-2015

De camera maakt savonds met weinig licht prima foto's, maar niet van hoge kwaliteit. Filmen met de camera gaat heel goed, vanwege de stabiliteits functie van de camera.

Kimberley 12-12-2015

Deze camera is echt geweldig!!
Ik gebruik hem om te vloggen op youtube en ik ben super blij met het resultaat. De autofocus werkt snel en het kantelbare scherm is erg fijn!