Sony Cyber-shot WX DSC-WX500 rood - Reviews

30,0 x
Filmen in full-hd

Rebecca Maria 10-06-2016 Product half jaar in bezit

Fijne camera

Ik zocht een camera om betere foto's mee te maken dan mijn telefoon. Een camera voor op vakantie. Ik vind dit een hele fijne camera, hij maakt mooie foto's, hij is compact en je kunt er goede filmpjes mee maken. De batterij gaat lang mee.

GvR 15-03-2016 Product kwartaal in bezit

Looks én brains

Mooie looks, handzaam formaat, eenvoudig in gebruik. Scherpe foto's (inzoomen tot op de maan!) en heel snel starten van filmpjes. Fijn scherm, ook te draaien voor vlogs en selfies.

Vlogger 14-03-2016 Product maand in bezit

Goede vlogcamera.

Fijne camera met super goed HD beeld. Scherm klapt naar boven uit en dat is fijn, want dan kijk je in de camera als je jezelf filmt en niet naast je camera. Ik mis alleen slow motion beeld en een pauze knop. Een korte instructie over wat de camera allemaal kan zou ook fijn zijn. Er zitten veel mogelijkheden op de camera, maar dan moet je wel even een handleiding doorlezen.

Sony WSX500 wit 10-03-2016 Product maand in bezit

Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Mooi toestel met veel leuke opties en toch eenvoudig te bedienen. Batterij houdt het makkelijk een aantal dagen uit, tijdens vakantie van 2 weken max. 4 keer opgeladen!

Sony Dsc WX 500 10-03-2016 Product paar dagen in bezit

Sony DSC camera

7,6
Kleine compacte camera met veel mogelijkheden en heel scherpe foto,s ook handig door het omklapbaar schermpje

lindav 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Compacte camera.
Deze camera heeft een duidelijke beschrijving en is gemakkelijk te gebruiken. Goed en mooi beeldkwaliteit.

margot de kruif 06-03-2016 Product kwartaal in bezit

prima compact en handzaam fototoestel.
de optische zoomlens is erg goed.
selfies maken is mogelijk.
wat ik wel wat onhandig is is dat je niet door een klein lensje kunt kijken want bij zonnig weer is het wel eens lastig om je foto onderwerp te vinden.

Jos van der LInden 03-03-2016 Product kwartaal in bezit

goede camera makkelijk mee te nemen, er kan heel veel mee zelfs als vlogcamera te gebruiken geeft goed beeld.

Adriana Jasperse 01-03-2016 Product kwartaal in bezit

Het is een prettige camera met een voor zichzelf sprekend, gebruiksvriendelijk menu. Foto's zijn scherp, kwaliteit is goed. De camera is vrij licht wat fijn is als je hem mee wil nemen. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Django Christiaens 29-02-2016 Product maand in bezit

Ik heb al lang zitten te zoeken naar een goede camera (1080P) en met een klap schermpje voor mijn YouTube kanaal. Eindelijk heb ik er eentje gevonden waarbij het filmen + het fotograferen een goede combinatie van is!! Dit camera heeft 30x zoom waarvan je echt hele verre dingen in de verte nog dichtbij kan halen EN dat die ook nog goed scherpsteld !! De vorm van de camera vind ik zelf een heel mooi! De levering was ook nog heel goed !

Ik zeg dus top top top !!!

Swan 28-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooie kleine camera, die voor mij genoeg mogenlijkheden heeft. Af en toe is het zoeken naar welk knopje waar voor nodig is, ook de apps werken niet zoals heel eenvoudig. Maakt super fotos .

Gerrie 27-02-2016 Product paar dagen in bezit

Voor mij zijn de knopjes eigenlijk wat klein. En ik moet nog veel lezen in de handleiding. Zoveel mogelijkheden. De vele instelmogelijkheden en vooral de wifi- en selfiefunctie spreken mij aan.

DeRuiter 27-02-2016 Product paar weken in bezit

Echt een top toestel! Net terug van vakantie. Erg tevreden over het kantelscherm en de kwaliteit van de foto's. Mijn vorige toestel was een Sony, deze beviel prima. Dit model is flink doorontwikkeld!

DeRuiter 26-02-2016 Product paar weken in bezit

Net terug van vakantie en de camera dus intensief gebruikt. Erg tevreden. Mijn vorige camera was ook een Sony waar ik erg tevreden over was. Nu getwijfeld tussen de Sony HX90, CoolpixS9900 en deze WX500. Geen spijt van mijn keuze. Echt een top camera. Kantelbare scherm erg fijn, makkelijk in gebruik en mooie foto's. Ideaal als je makkelijk mooie foto's wilt maken.

Kelly Temmink 21-02-2016 Product maand in bezit

7,6
Het is een hele mooie camera, met heel veel opties en mogelijkheden. Maar daardoor is hij wel een beetje ingewikkeld en moet je je wel goed verdiepen in alle verschillende standen om de mooiste foto's te kunnen maken.

Sony DSCW fotocamera 20-02-2016 Product maand in bezit

Het is een handzaam toestel, die zo klein als het toestel is wel geweldig mooie foto's maakt. Vooral de zoom is een krachtige tool.

Laurine 19-02-2016 Product maand in bezit

deze cyber-shot compact camera maakt vlijmscherpe foto's. Door zijn ruime zoomfunctie blijven foto's gemaakt op behoorlijke afstand goed scherp.Hij stelt snel scherp, waardoor sportbeelden goed tot uiting komen. Het te kantelen scherm is o.a. erg gemakkelijk bij het maken van foto's laag bij de grond en natuurlijk voor het maken van selfies. De camera ligt goed in de hand en past gemakkelijk in een jaszak. De prijs/kwaliteit verhouding is in orde. En ook niet onbelangrijk,je hem kopen in een leuke kleur rood. Ik ben erg tevreden over deze camera en beveel hem zeker aan.

Esther 19-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooie camera, ontzettend veel mogelijkheden en handig in gebruik. Maakt scherpe foto's. Wel even uitzoeken hoe je verbinding met je telefoon maakt, maar als je dit eenmaal door hebt is het heel makkelijk om foto's door te sturen.

Remco van Sabben 19-02-2016 Product maand in bezit

De Sony-DSC-WX500 B is een uitstekende vlogcamera en ik ben erg enthousiast over deze camera.. Er zitten veel voordelen aan zoals het klapschermpje en de zoom..

Enig nadeel vind ik dat er geen externe microfoon kan worden aangesloten.

Verder een topproduct!

Renske 17-02-2016 Product paar dagen in bezit

een mooie fotocamera, erg handig in gebruik en maakt mooie foto's. de wifi maakt het erg handig om de gemaakte foto's op de telefoon te krijgen en posten op internet!