Sony Cyber-shot WX DSC-WX500 rood - Reviews

Filmen in Full-HD
Optische zoom
30 x optische zoom
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Luciëlle 02-02-2016
  • Product maand in bezit

Als hobbyfotografe met blog, zocht ik een compacte camera welke ook hd kan filmen. Ik wilde graag een flipschermpje zodat ik mijzelf kon zien tijdens het filmen en fotos maken. De kwaliteit van de fotos en videos zijn top! Door de vele mogelijkheden van de camera kun je op elk gewenst moment van de dag, met veel, weinig of tegenlicht toch een goede foto maken. De camera ligt lekker in de hand, de camera weegt niet heel veel maar is wel 'zwaar genoeg' om gewoon te blijven liggen in de hand en stabiel te kunnen houden. De behuizing is mooi afgewerkt en voelt niet goedkoop of fragiel aan maar gewoon stevig. Ik ben erg blij met mijn aankoop en kan hem zeker aanraden!

Kelly Temmink 21-02-2016

7,6
Het is een hele mooie camera, met heel veel opties en mogelijkheden. Maar daardoor is hij wel een beetje ingewikkeld en moet je je wel goed verdiepen in alle verschillende standen om de mooiste foto's te kunnen maken.

Laurine 19-02-2016
  • Product maand in bezit

deze cyber-shot compact camera maakt vlijmscherpe foto's. Door zijn ruime zoomfunctie blijven foto's gemaakt op behoorlijke afstand goed scherp.Hij stelt snel scherp, waardoor sportbeelden goed tot uiting komen. Het te kantelen scherm is o.a. erg gemakkelijk bij het maken van foto's laag bij de grond en natuurlijk voor het maken van selfies. De camera ligt goed in de hand en past gemakkelijk in een jaszak. De prijs/kwaliteit verhouding is in orde. En ook niet onbelangrijk,je hem kopen in een leuke kleur rood. Ik ben erg tevreden over deze camera en beveel hem zeker aan.

RMissler 22-12-2015

Het is een simpel en een goed toestel ook voor mijn moeder die trilt tijdens het Fotograferen is het makkelijk om goede foto's te maken

Rebecca Maria 10-06-2016
  • Product half jaar in bezit

Fijne camera

Ik zocht een camera om betere foto's mee te maken dan mijn telefoon. Een camera voor op vakantie. Ik vind dit een hele fijne camera, hij maakt mooie foto's, hij is compact en je kunt er goede filmpjes mee maken. De batterij gaat lang mee.

GvR 15-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

Looks én brains

Mooie looks, handzaam formaat, eenvoudig in gebruik. Scherpe foto's (inzoomen tot op de maan!) en heel snel starten van filmpjes. Fijn scherm, ook te draaien voor vlogs en selfies.

Sony WSX500 wit 10-03-2016

Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Mooi toestel met veel leuke opties en toch eenvoudig te bedienen. Batterij houdt het makkelijk een aantal dagen uit, tijdens vakantie van 2 weken max. 4 keer opgeladen!

Gerrie 27-02-2016

Voor mij zijn de knopjes eigenlijk wat klein. En ik moet nog veel lezen in de handleiding. Zoveel mogelijkheden. De vele instelmogelijkheden en vooral de wifi- en selfiefunctie spreken mij aan.

DeRuiter 27-02-2016

Echt een top toestel! Net terug van vakantie. Erg tevreden over het kantelscherm en de kwaliteit van de foto's. Mijn vorige toestel was een Sony, deze beviel prima. Dit model is flink doorontwikkeld!

Renske 17-02-2016

een mooie fotocamera, erg handig in gebruik en maakt mooie foto's. de wifi maakt het erg handig om de gemaakte foto's op de telefoon te krijgen en posten op internet!

Jane 15-02-2016

Zeer mooie camera met heel veel opties. Gemakkelijk in bediening. Strakke foto`s.makkelijk foto`s delen via wifi.

Jeanine 13-02-2016

Een prachtig toestel met de uitstraling van een compact camera en de mogelijkheden van een spiegelreflexcamera! De kwaliteit van de foto's is werkelijk subliem (zelfs met tegenlicht en in het donker). De zoomfunctie is geweldig, dit wordt smullen straks op safari door Afrika! ;-) Kortom, een aanrader! Echt waar voor je geld en ook nog eens een flitsend kleurtje (ik heb de rode variant)!

RB 12-02-2016

Fijne, compacte camera. Veel mogelijkheden. Ligt makkelijk in de hand. Beperkte draai van scherm. Perfect voor vakantie en tussendoor. Geen gesleep met lenzen.

Ashis 12-02-2016

9,4
Sinds ik mijn camera gekocht, heb ik er tot nu toe geen spijt van gehad. Camera maakt goede foto's en je kan snel achter elkaar foto's maken.

Review Sony WX500 01-02-2016

7,4
Super mooie en compacte camera, die ideaal is om mee te nemen op reis. Goede kwaliteit foto's en de 30 x optical zoom is fantastisch, alleen werkt dit minder wanneer je inzoomt op bewegende beelden. Dan is het moeilijk om de foto's scherp te krijgen.

5.18.9.11 29-01-2016

Mooie en compacte camera. Veel mogelijkheden, maar ook weer niet te moeilijk te gebruiken voor de 'leek'.
Camera ligt prettig in de hand, toetsen zijn goed te bedienen.
Klein minpuntje dat de flitser niet automatisch open gaat.
Goede kwaliteit foto's ook in het donker of schemer, verbaasd me hoe scherp ze zijn. Tot dusver zonder veel ruis kunnen fotograferen.

Renske 27-01-2016

de camera is mooi vormgegeven, doordat die niet zo groot is kun je deze makkelijk meenemen. verder hoef je de accu er niet uit te halen om deze op te laden!

Lisa Rinkel 25-01-2016

Ik ben erg blij met de sony DSC WX500! De camera heeft een ideaal formaat om mee te nemen. Daarnaast is hij super eenvoudig in gebruik en maakt de camera erg mooie foto's. Het enige nadeel wat ik nu kan noemen is dat de ingebouwde flits er niet heel stevig uit ziet. Daar moet je dus wel voorzichtig mee omgaan. Voor de rest voldoet de camera totaal aan mijn verwachtingen.

mmaartje 18-01-2016

Het is een fijne camera en ligt goed in de hand. Veel mogelijkheden en fijn scherm. Nog niet veel uitgeprobeerd maar gaat snel gebeuren

annemiek 13-01-2016

mooie fotoos van lekker in de hand liggende camera met meer mogelijkheden dan ik waarschijnlijk zal gebruiken