Sony DSC-WX500 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-WX500 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

inge 21-01-2021

Fantastisch toestel voor een eerlijke prijs

Geschreven voor: Sony DSC-WX500 zwart

Een fantastisch toestel voor een eerlijke prijs.....de kwaliteit van de foto's is uitstekend, ook vele mogelijkheden en bovendien ook een zeer compact toestel.....ideaal voor voor vakantie en uitstapjes.....zeker een aanrader....

Marianne 13-02-2020

Fijne compacte camera met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Sony DSC-WX500 zwart

Camera gekocht ivm defect aan oude camera.
Dit is een mooie camera met veel mogelijkheden, ook om zelf in te stellen ( kost wel even tijd om alle mogelijkheden te ontdekken en leren gebruiken). Mooi beeld en opnames, helder scherm- fijn dat dit kan kantelen, erg prettig dat er in camera een lijst met opnametips en lijst met basistechnieken aanwezig is. Camera ligt prettig in de hand, is makkelijk mee te nemen.

Pluspunten

• veel eigen instellingsmogelijkheden

Minpunten

• niet heel stevige multi/micro USB aansluiting

Sony Cybershot DSC-WX500 23-02-2019

Top Fototoestel

Geschreven voor: Sony DSC-WX500 zwart

IK heb dit product bij Kamera Express gekocht in Antwerpen.
Ben er mee thuis gekomen uitgepakt opgeladen en er mee foto's gaan nemen en het is voor mij top zeker het kantelbaar scherm zo hoef ik niet steeds naar boven te kijken.
Dus dit apparaat raad ik zeker aan

Pluspunten

• Kantelbaar scherm
  • Veel mogelijkheden

Birgit 04-12-2018

Heel praktisch/mooi toestel/resultaat uitmuntend

Geschreven voor: Sony DSC-WX500 zwart

Heel gebruiksvriendelijk! Superwaliteit. Mijn dochter is er super enthousiast over! Toestel waar het hele ezin plezier van heeft.

Pluspunten

• Klein toestel

Rebecca Maria 10-06-2016

Fijne camera

Geschreven voor: Sony DSC-WX500 rood

Ik zocht een camera om betere foto's mee te maken dan mijn telefoon. Een camera voor op vakantie. Ik vind dit een hele fijne camera, hij maakt mooie foto's, hij is compact en je kunt er goede filmpjes mee maken. De batterij gaat lang mee.

GvR 15-03-2016

Looks én brains

Geschreven voor: Sony DSC-WX500 rood

Mooie looks, handzaam formaat, eenvoudig in gebruik. Scherpe foto's (inzoomen tot op de maan!) en heel snel starten van filmpjes. Fijn scherm, ook te draaien voor vlogs en selfies.

Sony WSX500 wit 10-03-2016

Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Geschreven voor: Sony DSC-WX500 wit

Mooi toestel met veel leuke opties en toch eenvoudig te bedienen. Batterij houdt het makkelijk een aantal dagen uit, tijdens vakantie van 2 weken max. 4 keer opgeladen!

Gerrie 27-02-2016
Geschreven voor: Sony DSC-WX500 rood

Voor mij zijn de knopjes eigenlijk wat klein. En ik moet nog veel lezen in de handleiding. Zoveel mogelijkheden. De vele instelmogelijkheden en vooral de wifi- en selfiefunctie spreken mij aan.

DeRuiter 27-02-2016
Geschreven voor: Sony DSC-WX500 wit

Echt een top toestel! Net terug van vakantie. Erg tevreden over het kantelscherm en de kwaliteit van de foto's. Mijn vorige toestel was een Sony, deze beviel prima. Dit model is flink doorontwikkeld!

Kelly Temmink 21-02-2016
Geschreven voor: Sony DSC-WX500 rood

Het is een hele mooie camera, met heel veel opties en mogelijkheden. Maar daardoor is hij wel een beetje ingewikkeld en moet je je wel goed verdiepen in alle verschillende standen om de mooiste foto's te kunnen maken.

Laurine 19-02-2016
Geschreven voor: Sony DSC-WX500 rood

deze cyber-shot compact camera maakt vlijmscherpe foto's. Door zijn ruime zoomfunctie blijven foto's gemaakt op behoorlijke afstand goed scherp.Hij stelt snel scherp, waardoor sportbeelden goed tot uiting komen. Het te kantelen scherm is o.a. erg gemakkelijk bij het maken van foto's laag bij de grond en natuurlijk voor het maken van selfies. De camera ligt goed in de hand en past gemakkelijk in een jaszak. De prijs/kwaliteit verhouding is in orde. En ook niet onbelangrijk,je hem kopen in een leuke kleur rood. Ik ben erg tevreden over deze camera en beveel hem zeker aan.

Renske 17-02-2016
Geschreven voor: Sony DSC-WX500 wit

een mooie fotocamera, erg handig in gebruik en maakt mooie foto's. de wifi maakt het erg handig om de gemaakte foto's op de telefoon te krijgen en posten op internet!

Jane 15-02-2016
Geschreven voor: Sony DSC-WX500 wit

Zeer mooie camera met heel veel opties. Gemakkelijk in bediening. Strakke foto`s.makkelijk foto`s delen via wifi.

Jeanine 13-02-2016
Geschreven voor: Sony DSC-WX500 rood

Een prachtig toestel met de uitstraling van een compact camera en de mogelijkheden van een spiegelreflexcamera! De kwaliteit van de foto's is werkelijk subliem (zelfs met tegenlicht en in het donker). De zoomfunctie is geweldig, dit wordt smullen straks op safari door Afrika! ;-) Kortom, een aanrader! Echt waar voor je geld en ook nog eens een flitsend kleurtje (ik heb de rode variant)!

RB 12-02-2016
Geschreven voor: Sony DSC-WX500 rood

Fijne, compacte camera. Veel mogelijkheden. Ligt makkelijk in de hand. Beperkte draai van scherm. Perfect voor vakantie en tussendoor. Geen gesleep met lenzen.

Ashis 12-02-2016
Geschreven voor: Sony DSC-WX500 rood

Sinds ik mijn camera gekocht, heb ik er tot nu toe geen spijt van gehad. Camera maakt goede foto's en je kan snel achter elkaar foto's maken.

Luciëlle 02-02-2016
Geschreven voor: Sony DSC-WX500 wit

Als hobbyfotografe met blog, zocht ik een compacte camera welke ook hd kan filmen. Ik wilde graag een flipschermpje zodat ik mijzelf kon zien tijdens het filmen en fotos maken. De kwaliteit van de fotos en videos zijn top! Door de vele mogelijkheden van de camera kun je op elk gewenst moment van de dag, met veel, weinig of tegenlicht toch een goede foto maken. De camera ligt lekker in de hand, de camera weegt niet heel veel maar is wel 'zwaar genoeg' om gewoon te blijven liggen in de hand en stabiel te kunnen houden. De behuizing is mooi afgewerkt en voelt niet goedkoop of fragiel aan maar gewoon stevig. Ik ben erg blij met mijn aankoop en kan hem zeker aanraden!