Sony Cyber-shot WX DSC-WX500 wit - Reviews

30 x
Filmen in Full-HD

Vlogger 14-03-2016 Product maand in bezit

Goede vlogcamera.

Fijne camera met super goed HD beeld. Scherm klapt naar boven uit en dat is fijn, want dan kijk je in de camera als je jezelf filmt en niet naast je camera. Ik mis alleen slow motion beeld en een pauze knop. Een korte instructie over wat de camera allemaal kan zou ook fijn zijn. Er zitten veel mogelijkheden op de camera, maar dan moet je wel even een handleiding doorlezen.

Luciëlle 02-02-2016 Product maand in bezit

Als hobbyfotografe met blog, zocht ik een compacte camera welke ook hd kan filmen. Ik wilde graag een flipschermpje zodat ik mijzelf kon zien tijdens het filmen en fotos maken. De kwaliteit van de fotos en videos zijn top! Door de vele mogelijkheden van de camera kun je op elk gewenst moment van de dag, met veel, weinig of tegenlicht toch een goede foto maken. De camera ligt lekker in de hand, de camera weegt niet heel veel maar is wel 'zwaar genoeg' om gewoon te blijven liggen in de hand en stabiel te kunnen houden. De behuizing is mooi afgewerkt en voelt niet goedkoop of fragiel aan maar gewoon stevig. Ik ben erg blij met mijn aankoop en kan hem zeker aanraden!

Traveler 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

De Sony dsc wx500 is een perfecte camera voor reizigers. Hij is zeer compact, maar heeft uitmuntende prestaties die je nodig hebt op reizen, zoals zoom (30x), lange batterijduur, en WiFi/NFC verbinding voor het eenvoudig uploaden van je foto's. De lader is een standaard micro USB, die heb je toch altijd al bij je (tenzij je een Apple hebt...). De camera is stevig, ook het draaibare scherm en past in elke broekzak. Hij ziet er eenvoudig uit, wat een pré is als je reist in de wat gevaarlijkere gebieden waar de kans op zakkenrollers etc wat groter is, want met deze camera ben je minder snel een doelwit. Met name de standaard instellingen zijn heel goed, point-and-shoot zonder moeilijk doen. Het is mogelijk de camera te finetunen voor de wat professionelere gebruiker, maar een raw-image mogelijkheid heeft hij bijvoorbeeld niet. Foto's in daglicht of bij goed kunstlicht zijn van zeer goede kwaliteit, bij minder goed licht daalt de kwaliteit van de foto's aanzienlijk, maar is nog altijd veel beter dan de gemiddelde smartphone (bijvoorbeeld Samsung Galaxy S6). Neem even de tijd om de camera in te stellen, want dat is niet supersimpel, maar eenmaal ingesteld heb je er geen omkijken meer naar. Ik heb andere camera's vergeleken, maar deze kwam bij mij overtuigend als beste (kwaliteit/prijs/mogelijkheden) optie uit de bus. Aanrader dus!

Sony Dsc WX 500 10-03-2016 Product paar dagen in bezit

Sony DSC camera

7,6
Kleine compacte camera met veel mogelijkheden en heel scherpe foto,s ook handig door het omklapbaar schermpje

margot de kruif 06-03-2016 Product kwartaal in bezit

prima compact en handzaam fototoestel.
de optische zoomlens is erg goed.
selfies maken is mogelijk.
wat ik wel wat onhandig is is dat je niet door een klein lensje kunt kijken want bij zonnig weer is het wel eens lastig om je foto onderwerp te vinden.

Adriana Jasperse 01-03-2016 Product kwartaal in bezit

Het is een prettige camera met een voor zichzelf sprekend, gebruiksvriendelijk menu. Foto's zijn scherp, kwaliteit is goed. De camera is vrij licht wat fijn is als je hem mee wil nemen. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend.

Swan 28-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooie kleine camera, die voor mij genoeg mogenlijkheden heeft. Af en toe is het zoeken naar welk knopje waar voor nodig is, ook de apps werken niet zoals heel eenvoudig. Maakt super fotos .

DeRuiter 26-02-2016 Product paar weken in bezit

Net terug van vakantie en de camera dus intensief gebruikt. Erg tevreden. Mijn vorige camera was ook een Sony waar ik erg tevreden over was. Nu getwijfeld tussen de Sony HX90, CoolpixS9900 en deze WX500. Geen spijt van mijn keuze. Echt een top camera. Kantelbare scherm erg fijn, makkelijk in gebruik en mooie foto's. Ideaal als je makkelijk mooie foto's wilt maken.

Kelly Temmink 21-02-2016 Product maand in bezit

7,6
Het is een hele mooie camera, met heel veel opties en mogelijkheden. Maar daardoor is hij wel een beetje ingewikkeld en moet je je wel goed verdiepen in alle verschillende standen om de mooiste foto's te kunnen maken.

Laurine 19-02-2016 Product maand in bezit

deze cyber-shot compact camera maakt vlijmscherpe foto's. Door zijn ruime zoomfunctie blijven foto's gemaakt op behoorlijke afstand goed scherp.Hij stelt snel scherp, waardoor sportbeelden goed tot uiting komen. Het te kantelen scherm is o.a. erg gemakkelijk bij het maken van foto's laag bij de grond en natuurlijk voor het maken van selfies. De camera ligt goed in de hand en past gemakkelijk in een jaszak. De prijs/kwaliteit verhouding is in orde. En ook niet onbelangrijk,je hem kopen in een leuke kleur rood. Ik ben erg tevreden over deze camera en beveel hem zeker aan.

Remco van Sabben 19-02-2016 Product maand in bezit

De Sony-DSC-WX500 B is een uitstekende vlogcamera en ik ben erg enthousiast over deze camera.. Er zitten veel voordelen aan zoals het klapschermpje en de zoom..

Enig nadeel vind ik dat er geen externe microfoon kan worden aangesloten.

Verder een topproduct!

John Damen 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Prachtige camera met ontzettend veel mogelijkheden, zowel geschikt voor beginners als voor gevorderden. Je kunt ontzettend veel instellingen gebruiken en de resultaten zijn prachtig. Mooie foto's, scherp en mooi van kleur. Heb veel gewerkt met spiegelreflex camera's van Sony maar deze doet er zeker niet voor onder. En dat met een "zakformaat" camera. En de prijs is ook nog eens zeer acceptabel voor een camera met deze mogelijkheden. Een echte aanrader!!

RMissler 22-12-2015 Product paar weken in bezit

Het is een simpel en een goed toestel ook voor mijn moeder die trilt tijdens het Fotograferen is het makkelijk om goede foto's te maken

Peter S 31-10-2016 Product paar dagen in bezit

Groots in handzaam formaat

Een digitale compact camera met mega veel mogelijkheden. Of je nu even snel een plaatje wil of dat onvergetelijke panorama of die eerste stapjes van je klein kind. Binnen, buiten, licht, donker. Deze camera kan het aan. De techniek maakt er keer op keer iets moois van. Wil je zelf invloed dan zijn de mogelijkheden ook schier eindeloos. De camera laat zich intuitief bedienen en past in bijna ieder (binnen)zak en weegt nog minder dan een pakje boter! Het scherm (180 gr. kantelbaar) toont exact wat je fotografeert. Strakke en heldere kaders zonder verrassing.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Ergonomisch
  • Uitgebreide mogelijkheden
  • licht in gewicht
  • Uitstekende handleiding

Minpunten

• Aan/uit knop net te weinig relief

Rebecca Maria 10-06-2016 Product half jaar in bezit

Fijne camera

Ik zocht een camera om betere foto's mee te maken dan mijn telefoon. Een camera voor op vakantie. Ik vind dit een hele fijne camera, hij maakt mooie foto's, hij is compact en je kunt er goede filmpjes mee maken. De batterij gaat lang mee.

GvR 15-03-2016 Product kwartaal in bezit

Looks én brains

Mooie looks, handzaam formaat, eenvoudig in gebruik. Scherpe foto's (inzoomen tot op de maan!) en heel snel starten van filmpjes. Fijn scherm, ook te draaien voor vlogs en selfies.

Sony WSX500 wit 10-03-2016 Product maand in bezit

Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Mooi toestel met veel leuke opties en toch eenvoudig te bedienen. Batterij houdt het makkelijk een aantal dagen uit, tijdens vakantie van 2 weken max. 4 keer opgeladen!

lindav 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Compacte camera.
Deze camera heeft een duidelijke beschrijving en is gemakkelijk te gebruiken. Goed en mooi beeldkwaliteit.

Jos van der LInden 03-03-2016 Product kwartaal in bezit

goede camera makkelijk mee te nemen, er kan heel veel mee zelfs als vlogcamera te gebruiken geeft goed beeld.

Django Christiaens 29-02-2016 Product maand in bezit

Ik heb al lang zitten te zoeken naar een goede camera (1080P) en met een klap schermpje voor mijn YouTube kanaal. Eindelijk heb ik er eentje gevonden waarbij het filmen + het fotograferen een goede combinatie van is!! Dit camera heeft 30x zoom waarvan je echt hele verre dingen in de verte nog dichtbij kan halen EN dat die ook nog goed scherpsteld !! De vorm van de camera vind ik zelf een heel mooi! De levering was ook nog heel goed !

Ik zeg dus top top top !!!