Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-WX500 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

inge 21-01-2021

Fantastisch toestel voor een eerlijke prijs

Geschreven voor: Sony DSC-WX500 zwart

Een fantastisch toestel voor een eerlijke prijs.....de kwaliteit van de foto's is uitstekend, ook vele mogelijkheden en bovendien ook een zeer compact toestel.....ideaal voor voor vakantie en uitstapjes.....zeker een aanrader....

Marianne 13-02-2020

Fijne compacte camera met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Sony DSC-WX500 zwart

Camera gekocht ivm defect aan oude camera.
Dit is een mooie camera met veel mogelijkheden, ook om zelf in te stellen ( kost wel even tijd om alle mogelijkheden te ontdekken en leren gebruiken). Mooi beeld en opnames, helder scherm- fijn dat dit kan kantelen, erg prettig dat er in camera een lijst met opnametips en lijst met basistechnieken aanwezig is. Camera ligt prettig in de hand, is makkelijk mee te nemen.

Pluspunten

• veel eigen instellingsmogelijkheden

Minpunten

• niet heel stevige multi/micro USB aansluiting

Sony Cybershot DSC-WX500 23-02-2019

Top Fototoestel

Geschreven voor: Sony DSC-WX500 zwart

IK heb dit product bij Kamera Express gekocht in Antwerpen.
Ben er mee thuis gekomen uitgepakt opgeladen en er mee foto's gaan nemen en het is voor mij top zeker het kantelbaar scherm zo hoef ik niet steeds naar boven te kijken.
Dus dit apparaat raad ik zeker aan

Pluspunten

• Kantelbaar scherm
  • Veel mogelijkheden

Birgit 04-12-2018

Heel praktisch/mooi toestel/resultaat uitmuntend

Geschreven voor: Sony DSC-WX500 zwart

Heel gebruiksvriendelijk! Superwaliteit. Mijn dochter is er super enthousiast over! Toestel waar het hele ezin plezier van heeft.

Pluspunten

• Klein toestel

Sony WSX500 wit 10-03-2016
  • Product maand in bezit

Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Geschreven voor: Sony DSC-WX500 wit

Mooi toestel met veel leuke opties en toch eenvoudig te bedienen. Batterij houdt het makkelijk een aantal dagen uit, tijdens vakantie van 2 weken max. 4 keer opgeladen!

DeRuiter 27-02-2016

Echt een top toestel! Net terug van vakantie. Erg tevreden over het kantelscherm en de kwaliteit van de foto's. Mijn vorige toestel was een Sony, deze beviel prima. Dit model is flink doorontwikkeld!

Renske 17-02-2016

een mooie fotocamera, erg handig in gebruik en maakt mooie foto's. de wifi maakt het erg handig om de gemaakte foto's op de telefoon te krijgen en posten op internet!

Jane 15-02-2016

Zeer mooie camera met heel veel opties. Gemakkelijk in bediening. Strakke foto`s.makkelijk foto`s delen via wifi.

Luciëlle 02-02-2016
  • Product maand in bezit

Als hobbyfotografe met blog, zocht ik een compacte camera welke ook hd kan filmen. Ik wilde graag een flipschermpje zodat ik mijzelf kon zien tijdens het filmen en fotos maken. De kwaliteit van de fotos en videos zijn top! Door de vele mogelijkheden van de camera kun je op elk gewenst moment van de dag, met veel, weinig of tegenlicht toch een goede foto maken. De camera ligt lekker in de hand, de camera weegt niet heel veel maar is wel 'zwaar genoeg' om gewoon te blijven liggen in de hand en stabiel te kunnen houden. De behuizing is mooi afgewerkt en voelt niet goedkoop of fragiel aan maar gewoon stevig. Ik ben erg blij met mijn aankoop en kan hem zeker aanraden!

Review Sony WX500 01-02-2016

7,4
Super mooie en compacte camera, die ideaal is om mee te nemen op reis. Goede kwaliteit foto's en de 30 x optical zoom is fantastisch, alleen werkt dit minder wanneer je inzoomt op bewegende beelden. Dan is het moeilijk om de foto's scherp te krijgen.

5.18.9.11 29-01-2016

Mooie en compacte camera. Veel mogelijkheden, maar ook weer niet te moeilijk te gebruiken voor de 'leek'.
Camera ligt prettig in de hand, toetsen zijn goed te bedienen.
Klein minpuntje dat de flitser niet automatisch open gaat.
Goede kwaliteit foto's ook in het donker of schemer, verbaasd me hoe scherp ze zijn. Tot dusver zonder veel ruis kunnen fotograferen.

Renske 27-01-2016

de camera is mooi vormgegeven, doordat die niet zo groot is kun je deze makkelijk meenemen. verder hoef je de accu er niet uit te halen om deze op te laden!

Lisa Rinkel 25-01-2016

Ik ben erg blij met de sony DSC WX500! De camera heeft een ideaal formaat om mee te nemen. Daarnaast is hij super eenvoudig in gebruik en maakt de camera erg mooie foto's. Het enige nadeel wat ik nu kan noemen is dat de ingebouwde flits er niet heel stevig uit ziet. Daar moet je dus wel voorzichtig mee omgaan. Voor de rest voldoet de camera totaal aan mijn verwachtingen.

mmaartje 18-01-2016

Het is een fijne camera en ligt goed in de hand. Veel mogelijkheden en fijn scherm. Nog niet veel uitgeprobeerd maar gaat snel gebeuren

N 13-01-2016

Een handige compacte camera met een legio aan mogelijkheden.
Voor een hobbyfotograaf is het een super camera!

Mieke 11-01-2016

Mooie vormgegeven toestel, maakt prachtige foto's. Selfiescherm is super handig. Makkelijke te bedienen. Heel blij mee

Marina 11-01-2016
  • Product kwartaal in bezit

Een prima compacte camera! Makkelijk in gebruik, maakt prachtige fotos en filmpjes. Bezit een wifi functie, waardoor fotos gelijk op je smartphone kunnen worden overgeplaatst wat voor extra gebruiksgemak zorgt. Het is alleen jammer dat de filmpjes niet via dit kanaal kunnen worden overgeplaatst.

Amu 25-12-2015

Buiten dat deze camera er mooi uitziet, is hij ook makkelijk in gebruik.
Ook heel handig is het scherm dat je open kan klappen, zoals bij foto's laag aan de grond. Of voor een selfie, als je het scherm volledig openklapt zie je jezelf volledig in beeld.
Met de optische zoom kan je ook van ver dichtbij halen en toch een scherpe foto maken. De camera is handig in gebruik en de opties zijn ook makkelijk te bedienen. Wij zijn er heel blij mee.

Niekoesj 23-12-2015

Erg prettige camera die tevens goed in de hand ligt.
Erg fijn dat je de camera op afstand via Wifi kan uitlezen en ook de smartphone als afstandbediening kan gebruiken.

DBouman 20-12-2015

Erg fijne camera die erg sterk is in (in)zoomen. Dit ontbrak bij onze vorige camera. De flitser is wel erg gevoelig, niet geschikt voor kinderhandjes. Draaischerm is handig voor wanneer je even snel met de hele familie op de foto wilt. Daarnaast erg fijn dat er ook gewonen SD-kaartjes in kunnen en je niet gebonden bent aan het Sony formaat (dit was volgens mij vroeger zo?)