Nikon COOLPIX S7000 wit

Fujifilm FinePix XP90 blauw, zwart
10,0 (2)

Roanne 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne camera

Deze camera kort geleden aangeschaft. Ik vind het een prettige compacte camera, die prima foto's maakt.

360gradje 03-07-2016 Product paar weken in bezit

Top toestel, maar kwaliteitsproblemen

Ik zocht een alternatief voor mijn S9500, waarvan de autofocus en oplaadfunctie niet meer werkte.

Uiteindelijk ben ik op de S7000 uitgekomen.

Na een paar dag in bezit te hebben hield de beeldsensor er (tijdens vakantie) mee op. Contact gehad met Nikon servicedienst - toestel moest opgestuurd worden. Bij leverancier een nieuw toestel gekregen en dat werkte goed.
Op verzoek van Nikon de firmware van 1.0 naar 1.1 bijgewerkt. Ik kwam er achter dat de geluidskwaliteit van de filmopname behoorlijk was verslechterd. Weer contact gehad met Nikom service center en zij beamen dat de geluidskwaliteit bij v1.1 iets minder wordt. Downgraden kan alleen door opsturen van het toestel naar Nikon Service Center in Beverwijk.

Conclusies:
- goed toestel qua bediening, foto- en videokwaliteit
- waarschijnlijk heb ik gewoon pech met mijn toestel(len)
- ik ben wat terughoudender geworden met firmware upgraden;
- bij MediaMarkt het doosje (en inhoud) bewaren om überhaupt te kunnen ruilen of geld terug te vragen (ook al is toestel defect)

Hondmuis 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat

Mooi uitziende camera veel functie extreem veel optische zoom simpel in gebruik nette foto's goede prijs kwaliteit verhouding

Margit Janssen 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn nieuwe camera (roze) is hip en makkelijk te gebruiken. Alleen ben ik nog aan het uitvogelen welke instelling het beste werkt voor de juiste foto. Het maken van een compilatiefilmpje is leuk! En de batterij gaat lang mee.

AHUSSEIN 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

De WIFI mogelijkheid is geweldig. Alle foto's kan ik direct op mijn smartphone/laptop bekijken en ook delen. Bovendien is deze camera licht van gewicht, maar toch hele mooie foto's. Ik kreeg ook een bijhorende tas en 8GB extra erbij dus alles wat ik bod had in 1 pakket!!!

Andries 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Compact handig en veel mogelijkheden vooral de zoommogelijkheden en de panoramaopnames zijn heel fijn.

otbakker 04-12-2015 Product paar weken in bezit

9,4
een heerlijk klein toestel dat makkelijk in de hand ligt en prachtige foto's maakt. De mogelijkheid om ze direct per wifi te versturen is super. Vooral als je aan het andere eind van de wereld zit, zoals wij nu. Mooie vormgeving, makkelijk in het gebruik, kortom: een perfect toestel!

Lisette 04-12-2015 Product kwartaal in bezit

Ben zeer tevreden over deze camera. Maakt mooie foto's en is erg makkelijk in gebruik. Gebruik hem voornamelijk voor vakantie.

Nory Gazel C. Magsombol 03-12-2015

Was able to capture best moments using this camera.. it provides me high quality photos and videos.. User-friendly and easy to handle for it is light weight..

Harry 03-12-2015 Product kwartaal in bezit

Prima camera, goede foto's ook mogelijk bij mindere lichtomstandigheden, en vooral erg makkelijk mee te nemen.

Richard van Erp 03-12-2015 Product maand in bezit

9,6
Heel fijne camera met zeer goede zoom. Zeer fijn en makkelijk in gebruik. Heb er op vakantie hele mooie foto's gemaakt

anno R 02-12-2015 Product maand in bezit

Ik had een canon 700d maar ik wou er een kleine camera bij hebben. Met deze Nikon COOLPIX S7000 heb ik een kleine camera die handig is met een goede kwaliteit.Enig min punt is de wifi knop deze druk je snel in en dan wil die connecten met een smartphone.
en kun je even geen foto maken.Kwaliteit video is goed.

Wim O 10-08-2015 Product paar weken in bezit

Iemand kon niet begrijpen dat zo'n klein cameraatje zulke prachtige close-up foto's maakt! Van vuurwerk maakt hij ook mooie foto's. Het enige waar ik niet tevreden over ben is de accu; die haalt nog geen 200 foto's maken! Voor de rest een prima camera!

Hoppenbrouwer 20-07-2015 Product paar weken in bezit

Deze camera is nog niet zo lang in mijn bezit, echter, hij is wel meegegaan op een midweek Berlijn. Daar heb ik hem behoorlijk intensief gebruikt, al vanaf het vliegveld heb ik het apparaatje aan het werk gezet. Het enige jammere is, dat je het scherm niet kunt kantelen, zodat je jezelf wat makkelijker op de foto kunt zetten, maar dat mocht uiteindelijk de pret niet drukken. Ik ben voor de witte gegaan aangezien ik dat een uitermate mooi design vind. Hij is erg makkelijk weg te bergen zo klein en ik heb in Berlijn een cameratasje gekocht. Hij kan overigens prima in een heuptasje, een jaszak, of in een klein vak van je rugtas. De accu gaat aardig lang mee, wat wel jammer is dat ik geen duidelijke indicatie zie van hoe vol, of leeg de batterij is. Ik moest dan ook op dag drie een gedeelte met mijn mobiel fotograferen, aangezien dit toestel leeg was. Ja, suf natuurlijk, want het beste kun je zulks elke avond even aan het stroom leggen. Je hoort overigens wanneer de foto gemaakt wordt, dus in feite is het hetzelfde idee als een iPhone die niet op 'selfie' stand staat en ik vrees dat zelfs wanneer men een uitklapbaar scherm gebruikt, je blijft zien dat je de foto zelf gemaakt hebt. Ik ben er gewoon niet zo'n voorstander van om ,en plein publiek, een camera ergens te plaatsen met de zelfontspanner. Maar dat is meer een gevoel. Ik ben er in elk geval erg content mee.

bert2004 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb drie camera's mogen testen dat is deze Nikon S7000 en de Canon SX610 HS en de Sony DSC-WX 350 en dus aan elkaar gewaagde camera's met alle drie 20x zoom.
De Nikon ziet er het mooist uit en voelt behoorlijk degelijk aan. De foto's zijn subliem te noemen. Bij filmen en tevens het punt waarom hij is weggaan is dat hij zich niet scherp kon stellen op rood gekleurde bloemen, iets wat de Sony en Canon wel konden.
Daarbij gaat de draaiknop bovenop heel erg stroef, eigenlijk niet normaal en daarbij ide accu capaciteit genomen die niet erg toereikend is, is het de Nikon niet geworden.
De Canon was het grootst van allemaal en zag er ook degelijk uit. Foto's waren goed te noemen. Min punt was het achterblijven van scherpstellen bij in en uit zoomen terwijl je filmt.
Zoals ik wel bijna kon vermoeden en waarom probeer ik steeds iets anders is het de Sony geworden.
Ondanks de behuizing me het minst aansprak qua degelijkheid ging ik toch voor de foto en filmprestaties en daar scoorde de Sony het beste. Foto's en het filmen is om de kwellen zo goed.
Daarbij de volautomatische in wat voor foto je ook neem, hij past zichzelf goed aan, zelfs de macrostand is daarbij inbegrepen. Daarbij is de accu capaciteit enorm.
Op de behuizing verliest hij, maar qua bediening met een scrolwieltje en de foto en film prestaties is de Sony voor mij de winnaar.

erikhoning 14-04-2015 Product paar weken in bezit

Wat een fijn cameraatje!

De standaard tekst als mooie foto's, mogelijkheden enzo maar overslaan. Mn cijfers zeggen genoeg...

Gezien het formaat van de camera (bijna kleiner dan mn smartfoon) ideaal om mee te nemen. En dat doe ik dan ook vaak. Voor het eerst in heel lang maak ik nu weer vaak foto's met een camera ipv foon. En hoe goed de foonfoto's ook zijn, ze winnen het nooit van echte camerafoto's.
Helemaal blij met deze super kleine camera in formaat, maar super grote in prestaties.

Ga er volgende week mee naar Egypte. Ben dan ook benieuwd hoe de camera zich houdt in overmatig veel licht (zon). Daar kom ik over paar weken nog wel op terug... :-)

chrisroz 08-04-2015 Product paar weken in bezit

7,4
Heerlijk klein licht apparaatje, kan je altijd gemakkelijk bij je hebben. In deze tijd is het wifi delen van fotos wel erg makkelijk, scheelt weer een hoop gedoe met kabeltjes etc.
De optische zoom is geweldig voor zo'n klein ding.
Minpunt blijf ik de tijd die nodig is om al die automatische correcties te maken voor dat hij daadwerkelijk een foto heeft gemaakt. En de plek van de flitser voor mijn grote handen lastige plek.

john9870 31-03-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb sinds een paar dagen de Nikon Coolpix S7000 en wow wat kan je er mooie fotos mee maken,ook de bediening ervan is erg simpel,ik ben een leek in cameras bedienen maar bij deze Nikon Coolpix S7000 had ik het in een paar minuten onder de knieen.Wat ook heel fijn is dat er Wifi op zit zo maak je heel makkelijk verbinding met je smartphone.De camera past zich heel goed aan ook als je denkt dat het te donker is dan past ie zich automatisch aan en kan je nog steeds mooie fotos maken,ook een filmpje maken is heel makkelijk en de kwaliteit is ook heel mooi.Ik heb natuurlijk alles geprobeerd wat je met de Nikon Coolpix S7000 kunt doen fotos gemaakt filmpjes en natuurlijk selfies,het is echt een fantastische camera en ligt goed in de hand,vind het echt een aanrader als je van fotograferen houd.

Hunnybunny 30-03-2015 Product paar dagen in bezit

Hallo allemaal ik ben tamara
En ben sinds kort in bezit van deze mooie camera de nikon coolpix s7000
Deze camera is niet te groot en niet te klein en ligt lekker in de hand
En super makelijk te bedienen en ook veel optie die je kan gebruiken
Hij maakt snelle en scherpe foto's en je kan er heel ver mee inzoomen
De foto's zijn heel duidelijk maakt niet uit met welke stand
Dus mensen bent u op zoek naar een camera dan raad ik deze zeker weten aan zeker de moeite waard om er in de winkel na te kijken ik ben eer heel goed over te spreken op en top toestel

jeaanetstraver 30-03-2015 Product paar dagen in bezit

ik ben 45 jaar en heb sinds kort deze camera. Ik vind het een heel handzaam apparaat met veel mogelijkheden. Ik heb hem gebruikt tijdens een huwelijksfeest en heb daarmee heldere en scherpe foto's gemaakt. van speciale momenten een close up genomen. super met die 20x zoom.het gebruik van wifi is ook heel handig, binnen notime staan de foto,s op je mobiel. Ik maakte altijd foto's met mijn mobiel, maar dit is handiger en sneller, vooral bij onverwachte momenten heb je het super snel vastgelegd.