Nikon COOLPIX S7000 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon COOLPIX S7000 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Wim O 09-01-2019

Degelijkheid is slecht

Geschreven voor: Nikon COOLPIX S7000 zwart

Macro foto's maakt hij geweldig. Bij een beetje beweging van iemand heb je een onscherpe foto.
Over de service-afdeling van Nikon ben ik niet tevreden.

Pluspunten

• Macro-foto

Minpunten

• Degelijkheid
  • Service-afdeling

Wim O 09-01-2019

Nog vergeten te melden: camera slaat steeds op tilt wanneer ik aan de menuknop draai. Ik kan hem wel bij het Servicepunt van Nikon brengen, maar dan ben ik minimaal € 25,00 kwijt, of ik moet de camera afstaan. Trouwens, het hoesje van de camera viel na 2,5 jaar uit elkaar terwijl de camera niet veel gebruikt werd. Het oplaadsnoertje had het al na 2 jaar begeven. De camera is nu 3,5 jaar oud en ik wil er geen cent aan verspillen, daar ik helemaal geen vertrouwen meer heb in Nikon. Trouwens, hij maakt nog wel foto's wanneer ik de menuknop op automatisch laat staan (dan slaat de camera soms ook op hol, of geeft de melding dat de menuknop niet juist staat).

Klaas Joop 31-12-2017
  • Product gekregen

scherm is prachtig en groot.

Geschreven voor: Nikon COOLPIX S7000 goud

Ik vind het een geweldige camera ,goed in de hand mooie fotot's
Accu duur kan iets beter,kleur is erg mooi.

Carmen 19-03-2017

wazige foto's

Geschreven voor: Nikon COOLPIX S7000 zwart

Ik heb de witte variant in september 2016 gekocht. Bijna alle foto's zijn wazig, zeker als mensen ook maar een beetje bewegen. Maakt niet uit of er veel licht is of weinig, bij de minste beweging zijn ze wazig. Zo zonde en moet niet kunnen!

Grote zoomlens maar ook hier moet je zo stil zijn dat het bijna onmogelijk is. Fijn formaat fototoestel wel. Met flits zijn de foto's wel prima maar wie wil nu steeds zoveel licht op de foto.

Pluspunten

• grootte
  • zoomlens

Minpunten

• wazige foto's

Roanne 14-07-2016

Fijne camera

Geschreven voor: Nikon COOLPIX S7000 zwart

Deze camera kort geleden aangeschaft. Ik vind het een prettige compacte camera, die prima foto's maakt.

360gradje 03-07-2016

Top toestel, maar kwaliteitsproblemen

Geschreven voor: Nikon COOLPIX S7000 zwart

Ik zocht een alternatief voor mijn S9500, waarvan de autofocus en oplaadfunctie niet meer werkte.

Uiteindelijk ben ik op de S7000 uitgekomen.

Na een paar dag in bezit te hebben hield de beeldsensor er (tijdens vakantie) mee op. Contact gehad met Nikon servicedienst - toestel moest opgestuurd worden. Bij leverancier een nieuw toestel gekregen en dat werkte goed.
Op verzoek van Nikon de firmware van 1.0 naar 1.1 bijgewerkt. Ik kwam er achter dat de geluidskwaliteit van de filmopname behoorlijk was verslechterd. Weer contact gehad met Nikom service center en zij beamen dat de geluidskwaliteit bij v1.1 iets minder wordt. Downgraden kan alleen door opsturen van het toestel naar Nikon Service Center in Beverwijk.

Conclusies:
- goed toestel qua bediening, foto- en videokwaliteit
- waarschijnlijk heb ik gewoon pech met mijn toestel(len)
- ik ben wat terughoudender geworden met firmware upgraden;
- bij MediaMarkt het doosje (en inhoud) bewaren om überhaupt te kunnen ruilen of geld terug te vragen (ook al is toestel defect)

Hondmuis 18-06-2016

Top apparaat

Geschreven voor: Nikon COOLPIX S7000 zwart

Mooi uitziende camera veel functie extreem veel optische zoom simpel in gebruik nette foto's goede prijs kwaliteit verhouding