Panasonic Lumix DMC-SZ10 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-SZ10 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

rob1956 20-11-2017

Geen goede aankoop als je van plan bent filmpjes te maken

De eerste indruk na aankoop was erg goed: toestel voelt solide aan, ligt lekker in de hand en maakt zonder flits redelijke goede foto's, als je de prijs van de camera in ogenschouw neemt. Het menu van het toestel is niet echt simpel/ intuïtief en ik moest een paar keer de handleiding (bijna 180 pagina's !) erbij pakken om alles goed te begrijpen. Toen ik echter een filmpje maakte schrok ik me dood: er is bij het afspelen een continue, harde ruis te horen die ook niet verdwijnt als je de 'wind reductie' in het menu aanzet. Heel erg jammer, maar ik heb de camera teruggestuurd omdat ik niet alleen van plan ben foto's te maken maar ook filmpjes. Ik zal pas nadat ik het probleem has ervaren, op internet andere reacties van mensen die hetzelfde probleem hebben ervaren.

Pluspunten

• voelt solide aan
  • ligt lekker in de hand
  • zonder flits redelijk goede fotos

Minpunten

• ingewikkeld menu
  • bij filmpjes is er een harde ruis hoorbaar

Christian 16-06-2017

Camera die slecht werkt en zeer kwetsbaar is

Geschreven voor: Panasonic Lumix DMC-SZ10 wit

Camera is gewoon zeer slecht. Ik heb er 5 aangekocht en binnen 2 maanden zijn er 2 kapot en 2 andere hebben zware gebreken. Gewoon een slecht product!!!!! Trap er niet in en koop deze camera gewoon niet.

Minpunten

• Slechte beeldkwaliteit
  • Kwetsbaar gaat snel kapot
  • Slechte lens
  • Lens schuift niet uit

Karlijn 26-10-2016

Slechte kwaliteit foto's

Wat een tegenvaller na mijn andere Lumix camera. Ik heb de lens al laten vervangen, maar nu is de kwaliteit nog steeds niet al te best. Wazig aan de onderkant. Kleuren komen niet mooi over en de belichting is ook ondermaats.

Pluspunten

• handzaam formaat
  • licht
  • selfie stand

Minpunten

• wazige foto's aan de onderkant
  • slechte belichting
  • kleuren komen niet mooi over

Hanna Bakker 30-08-2016

goed

Geschreven voor: Panasonic Lumix DMC-SZ10 wit

hij werkt heel handig, lekker scherp, veel pixels, handige app die je kan downloaden op jet telefoon en dat klapschermpje is ook een handig extraatje

Pluspunten

• makkelijk
  • snel
  • lange accuduur

Minpunten

• nog niet gevonden