Canon PowerShot SX710 HS rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PowerShot SX710 HS rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jan Oldenhof 05-03-2017

Met de automatische instelling een perfecte camera

Ik kan in de automatische stand prachtige foto's maken.
Wil je iets bijzonders doen dan moet de uitgebreide handleiding bestuderen.
Eigenlijk zijn er teveel instellingen voor een normale gebruiker.
Naar mijn mening zou je voor de aankoop de handleiding moeten kunnen doorlezen om te besluiten wat je allemaal nodig hebt...
Op automatisch is het gemakkelijkst!

Pluspunten

• prima foto's in automatische stand
  • ongelofelijk wat je kan instellen

Minpunten

• Je moet erg veel handleiding lezen.
  • wifi instellen kost tijd

HD 06-01-2017

canon powershot SX710 HS

Scherpe foto's, veel mogelijkheden. Goede zoom.
Super dat de camera aan outlet-prijs werd aangeboden: een stuk goedkoper, terwijl je toch de fabrieksgarantie hebt, en goed voor het milieu.

Pluspunten

• prijs-kwaliteitverhouding
  • scherpe foto's

Minpunten

• flits moet handmatig uitgeklapt worden.

Jasper 15-08-2016

Klein model, grote daden

Compact camera, maar maakt prachtige foto's. Nog wel moeite met het connecten via wifi maar dit is het enige minpunt wat ik nu gevonden heb.
Inzoomen is geweldig, tot uiterste zoom bereik mooie foto's (mits camera goed stil gehouden is)
verwacht er veel van tijdens de komende vakantie waarvoor we hem hebben aangeschaft.

Pluspunten

• veel opties
  • prachtige foto's
  • lichtgewicht

Minpunten

• connecten wifi

Milou223 22-07-2016

Stoere, eenvoudig te gebruiken compactcamera

Mooie kleur camera, handig te gebruiken, scherpe foto's, alleen bij de verste optische zoom stelt hij niet echt scherp. Wieltje is iets stroef,maar wel te gebruiken. Makkelijk filmpjes maken met 1 druk op de rec - knop. Wat zwaardere compactcamera, maar daardoor goed vast te houden. Went snel en met de mogelijkheid tot WiFi en verbinding via app op de mobiele telefoon, extra leuk! Wil m zeker niet meer kwijt!

caro 07-06-2016

compact en goede kwaliteit foto

Goede kwaliteit en mogelijkheden voor een compacte camera. Handzamer dan een spigelreflex camera en zeker zulke mooie foto's.
Reeds 1,5 de zeer tevreden bezitter van de canon SX700 maar deze werd helaas recent gestolen dus nu de opvolger aangeschaft.

Thomas 02-02-2016

De kwaliteit van de foto's zijn matig, met zonnig weer is de kwaliteit nog wel redelijk, maar zodra het bewolkt is of begint te schemeren worden de foto's steeds slechter. De filmkwaliteit is eveneens matig, en dat neemt nog verder af met de schemering. vandaar mijn beoordeling van 5 bij kwaliteit. en dit is ook de reden dat ik de camera na enkele dagen weer terug heb gebracht.
De sx710 heeft veel mogelijkheden, kijk maar in de handeleiding van ruim 150 pagina's. De beelstabilisator werkt perfect bij het filmen. De wifi werkt op deze camera ook heel goed in tegenstelling tot de coolpix s9900.
Je moet even oefenen met de camera voordat je alle functies kent, maar het is wel een duidelijke bediening, een enkel puntje is dat ik soms per ongeluk de menuknop indruk tijdens het foto's maken.
Het oogt een degelijke camera ook de flitser die uit de camera springt ziet er een stuk steviger uit dan de nikon coolpix camera.

Conclusie: De prijs/kwaliteit verhouding is niet goed bij deze camera, je verwacht meer als je naar de eigenschappen kijkt. Ik heb deze camera na enkele dagen teruggebracht en geruilt voor een coolpix s9900 waarvan de kwaliteit van het filmen en foto's maken een stuk beter is.

ThijsMulders 01-02-2016

Helaas zie ik geen andere weg dat het toestel terug te brengen naar de winkel op geen enkele mannier en met welke instructie dan ook maakt het toestel WiFi contact. Niet met de printer, niet met de Acer computer en nu ook niet meer met de Asus laptop of Samsung mobiele telefoon. Na 2 dagen eindeloos proberen stop ik er mee..

Jammer dat het toestel geen bluetooth functie heeft.

De foto`s zijn ook zeker niet van een betere kwaliteit dan foto`s van een 5 pixel mobiele telefoon.

Laatste minpuntje is de plaatst van de menuknop, deze druk je steeds onbedoeld in als je camera oppakt.

teleurgesteld,

Joop120 13-10-2015

Eind september gekocht en verleden week 600 foto's gemaakt. Hij maakt voor een kleine camera mooie foto's en is erg makkelijk en handig in gebruik. Mij SX10 met 10 Megapixels maakte betere foto's, maar dat is logisch, een veel grotere lens. Hoe groter de lens, hoe groter de kans op betere foto's. Voor een compacte camera en veel zoom kan ik deze aanbevelen.

Herik004 22-07-2015

Een compacte camera die erg scherpe foto's maakt, en welke fijn in de hand ligt. Kan makkelijk meegenomen worden in een klein tasje. De camera heeft verschillende opties/instellingen waaronder: sportmodus (continuopnamen), macro, diverse kleurinstellingen, volledig handmatig, portretten, sneeuw en bij weinig licht. In bijna elke situatie kan men goede foto's maken. Accu gaat ook lang mee, en is snel opgeladen met bijgeleverde acculader. Ook heeft de camera een handige wifi functie en kan men via de canon website gratis software downloaden voor het weergeven van de foto's op de computer.

michmoonfish.1970 12-07-2015

had een oude Olympus 14 jaar oud! 4 miljoen picsels, maakte veel betere scherpere fotos als deze !!!??? wat een k...ding !! hele vakantie opnames geprobeerd ook met handmatige instellingen ! onscherp gewoon jammer , mijn oude Olympus met 4 miljoen pixels is beter als dit ding !!!???

Herik004 22-07-2015

Wat vervelend dat u geen scherpe foto's kon maken. Mijn ervaring is namelijk dat ik met hetzelfde toesteltype wèl scherpe foto's kan maken (Full HD). Canon heeft een goede klantenservice; al geprobeerd om met hen contact op te nemen? Misschien is er sprake van een fabricagefout waardoor de foto's onscherp ogen.

bralinn 28-11-2015

zet hem eens op de p stand ... heb ik ook gedaan dan super foto,s . MvG Bram