Panasonic Lumix DMC-LX100 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-LX100 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Hans B 11-05-2022

Prima compact camera

Prima compacte camera.
In heldere / zonnige buitenomgevingen natuurlijke prachtige foto's maar dat kunnen bijna alle camera's. Deze camera blinkt uit in situaties met minder licht. In die situaties geeft deze camera zonder flits nog steeds mooie en heldere foto's zonder al te veel ruis. (F1.4 in combinatie met hogere ISO)

Optische zoom van 24-77 mm is voor de meeste portret en landschapsfoto's meer dan genoeg.

Pluspunten

• Mooie foto's bij minder licht
  • 4K video

Minpunten

• view finder ontbreekt en zou zeer praktisch zijn

Robert 12-12-2019

mooie compacte camera

Geweldige camera, lang gezocht naar een compacte camera welke het moest worden voor onze vakanties. Deze camera heeft een geweldige foto en film kwaliteit

Pluspunten

• werkt snel
  • film kwaliteit

Minpunten

• camera is wat glad in de hand

Frans Pollee 23-03-2019
  • Product gekregen

Deze neem je dus wel altijd mee!

wegens persoonlijke omstandigheden werd mijn vorige camera te zwaar { lumix FZ2000} De LX 100 heeft een grotere beeldchip met minder pixels. samen met de fantastische Leica lens met een grootste diafragma opening van 1,7- 2,8 geeft dit heel weinig ruis en een prachtige bokeh bij macro opnames. ( scherpstellen vanaf 3 cm)

Co 10-11-2018

geweldige camera met 10x zoom en 1" sensor

Geweldig camera met heel veel functionaliteit. Levert bijzonder scherpe en kleurrijke foto's op. hier kan geen smart phone tegenop.

Pluspunten

• klein, past gemakkelijk in je zak
  • 1"sensor
  • 10x zoom

Marjolein 09-09-2017

Mooie compacte camera

Ik heb een spiegelreflex die ik, voor lange dagen lopen in een stad, te zwaar vind. Daarom deze camera gekocht. Eerste beelden zijn prima. Het is wel even puzzelen om te ervaren hoe alles werkt.

Harald mansens 04-09-2017

Panasonic lx100

Als oud SLR gebruiker gekozen voor de Panasonic lx100. Genoeg handmatige mogelijkheden en bovendien goede auto mogelijkheden. Bediening van diafragma sluitertijden belichtingscompensatie door fysieke knoppen. Eerste foto's super. Menu zeer uit gebreid maar voor heerlijke uitdaging om alles onder de knie te krijgen.
Tot nu toe alles top.

Pluspunten

• Fysieke knoppen voor instellingen
  • 4/3 inch sensor

Hesa 27-12-2016

Goede gebruikersvriendelijke camera

Ik zocht een compacte camera met spiegelreflex capaciteiten. De Panasonic DMC LX100 benadert mijn wens zeker. Het is een gebruikersvriendelijke camera, waarbij de gebruiksmogelijkheden (met enige kennis van zaken) zich vanzelf wijzen. Daarbij gevoegd de compacte handleiding en je kunt meteen aan de slag. De eerste resultaten geven mij het vertrouwen dat ik een goede camera heb gekocht.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Gebruikersvriendelijke
  • Goede handleiding

Minpunten

• N.v.t.

Henbis 23-01-2016

Prachtig toestel. Ik ben van spiegelreflex overgestapt naar compact. Dit toestel is verrassend uitgebreid, degelijk en de bediening is erg logisch. degelijke knopjes en wieltjes. prachtig objectief met grote sensor maakt prachtige foto en filmpjes.

cserra 12-01-2015

Deze camera van de week gekocht. Had hiervoor een DSLR, en deze gebruikte ik te weinig vanwege de grootte. Dit toestel past nog steeds niet in de broekzak, maar doet zeker niet onder aan de kwaliteit van een (grotere) DSLR. Instellingsmogelijkheden zijn zeer ruim en de bediening is makkelijk en intuitief. Wel iets geschikter voor de iets ervarener fotograaf. Deze camera is echt een aanrader voor mensen die mooie foto's willen maken maar een DSLR te groot vinden.

Pluspunten: + Fantastische foto's, zeer lichtgevoelige lens + Ook met weinig licht mooie resultaten + Heel veel instelmogelijkheden + Degelijk gebouwd + 4K video

Minpunten: - Geen kantelbaar scherm - Geen broekzakformaat - Niet goedkoop