Panasonic Lumix DMC-LX100 zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
Optische zoom
3,1 x optische zoom

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Hesa 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede gebruikersvriendelijke camera

Ik zocht een compacte camera met spiegelreflex capaciteiten. De Panasonic DMC LX100 benadert mijn wens zeker. Het is een gebruikersvriendelijke camera, waarbij de gebruiksmogelijkheden (met enige kennis van zaken) zich vanzelf wijzen. Daarbij gevoegd de compacte handleiding en je kunt meteen aan de slag. De eerste resultaten geven mij het vertrouwen dat ik een goede camera heb gekocht.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Gebruikersvriendelijke
  • Goede handleiding

Minpunten

• N.v.t.

Henbis 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Prachtig toestel. Ik ben van spiegelreflex overgestapt naar compact. Dit toestel is verrassend uitgebreid, degelijk en de bediening is erg logisch. degelijke knopjes en wieltjes. prachtig objectief met grote sensor maakt prachtige foto en filmpjes.

cserra 12-01-2015 Product paar dagen in bezit

Deze camera van de week gekocht. Had hiervoor een DSLR, en deze gebruikte ik te weinig vanwege de grootte. Dit toestel past nog steeds niet in de broekzak, maar doet zeker niet onder aan de kwaliteit van een (grotere) DSLR. Instellingsmogelijkheden zijn zeer ruim en de bediening is makkelijk en intuitief. Wel iets geschikter voor de iets ervarener fotograaf. Deze camera is echt een aanrader voor mensen die mooie foto's willen maken maar een DSLR te groot vinden.

Pluspunten: + Fantastische foto's, zeer lichtgevoelige lens + Ook met weinig licht mooie resultaten + Heel veel instelmogelijkheden + Degelijk gebouwd + 4K video

Minpunten: - Geen kantelbaar scherm - Geen broekzakformaat - Niet goedkoop